Tak Perlukan Losyen Calamine Lagi...

Farah Waheda Wahid
4

Rentetan dari Kisah Si Putera Lilin dan keterbergantungan kepada losyen Calamine serta alahan kepada cuaca panas. Alhamdulillah, selepas mengamalkan penggunaan EGYPTIAN MAGIC sebanyak 2 kali sehari iaitu pagi dan malam selama 3 hari berturut-turut secara konsisten, kini telah nampak kesan yang positif serta hasil yang sangat-sangat memuaskan! 3 hari penggunaan losyen Calamine dihentikan dan cuma EGYPTIAN MAGIC sahaja yang digunakan.

Bahagian leher Ash yang alah kepada peluh dan cuaca panas yang sebelum ini berulang-ulang kali berlaku dan mengakibatkan lapisan kulit di bahagian leher menjadi tidak "smooth" dan sekata, nampaknya telah tiada langsung kesan ruam-ruam kecil dan nampaknya seperti telah pulih sepenuhnya. Licin dan lembut! Jika sebelum ini tidak boleh putus bekalan losyen Calamine dan ubat malahan dari klinik, nampaknya kini seakan jalan penyelesaian telah ditemui secara tidak sengaja! Iya, sememangnya ia satu kebetulan dan Farah sekadar mencuba setelah mengetahui fungsi lain selain sibuk nak menjaga wajah supaya terus bersih dan bebas dari kedutan. Ahaksss... biasalah...Bila umur dah jadi 3 siri ni, memang "concern" terlebih walaupun tua itu pasti mengejar. Uhuksss... jap jap jap... masih di awal 3 siri yer... belum cecah pertengahan lagi!


1 botol pelbagai fungsi, boleh dikongsi bersama dengan penuh kasih dan sayang sesama ahli keluarga. Farah memang sangat mengesyorkan setiap isi rumah perlu memiliki sekurang-kurangnya 1 botol di dalam simpanan. Bukan semata Farah main tangkap muat merekomendasikan kepada anda tetapi ianya berdasarkan pengalaman Farah sendiri. Cubalah, anda pasti tidak akan menyesal. :-). Tak kenal maka tak cinta, untuk maklumat lebih lanjut dan terperinci, boleh baca di entri Farah di SINI, tempoh hari. 

Post a Comment

4Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. berkesan pada ash ye..baguslah serasi

    ReplyDelete
  2. Bagus tu..Sy dulu guna tepung beras buat mcm bedak sejuk je pada Ammar...huhu

    ReplyDelete
  3. Nak dpt kt mana ya egyptian magic? Baby g6pd deficiency bole consume x?

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !