Home » , , , , » Okkkk... Tak Boleh Tahan Punya Pasal...

Okkkk... Tak Boleh Tahan Punya Pasal...


Ok ok... konon-kononnya berpuasa dari ber-blog hari ini... Ahaksss... Tapi disebabkan tak boleh tahan... "I is" terbuka puasa juga... Ahaksss... Kira-kira puasa setengah hari ler ni... Macam masa kecik-kecik, masa mula mula nak belajar berpuasa Ramadhan dulu. 

Makanya, dengan proses penambahbaikkan Bubblynotes.Com yang masih lagi separuh jalan ni... masih tak siap ni... Farah pun bukalah kembali Bubblynotes.Com... Muahahahaha.... Iyaaaa.... tak siap lagi ni.... jadi kalau itu tak berfungsi, ini tak berfungsi sila abaikan. Muahahaha... Setakat baca dan komen tu tak ada masalah ok?

Errr... Salam Jumaat semua... ngee... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Okkkk... Tak Boleh Tahan Punya Pasal... , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, March 27, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

25 comments:

  1. hahaa.. terbaik la farah.. blogger tegar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni bukan jatuh tegar lagi dah kot? mungkin kental ni... hik hik hik...

      Delete
  2. Kira dah tak boleh tahan sangat ye Farah
    Bagaikan ada yg tak lengkap itu yg 'berbuka puasa' dari berblog:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa macam tak kena jer kakzakie, jadi kematu sekejap... hik hik hik... mungkin sebab hari ni tak berapa nak sibuk sangat kot?

      Delete
  3. Bila dah terbiasa menulis, tetiba stop kejap, mesti rasa lain. Hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha, macam tulah lebih kurangnya ros...

      Delete
  4. terbaiklah dan rajin... blog acik tak tukar..adehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin ker acik? adehhh, tak adalah rajin mana punnn...

      Delete
  5. comelnya...akak dah berbulan puasa dah..hihi

    ReplyDelete
  6. lama x singgah sini
    tiba2 dah jadi lain..more sofiskated ekekeke
    rindu awak 200%
    tp saya bukan teman lelaki upahan ok
    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. rindu awak 200% juga kak el... ha ha ha...of course kak el bukan teman lelaki upahan, nama pun el...

      Delete
  7. Wah, blog dah berubah design. Nice :)

    ReplyDelete
  8. patut laa ari tu ida nk bukak xlepas rupanya tgh renovate heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya ida..kalau tak boleh buka tu tengah renovate lettew...

      Delete
  9. Replies
    1. In Shaa Allah, lepas ni dah tak renovate lagi dah kot?

      Delete
  10. Hehe... Dh agak dh.. Mesti tak boleh tahan punya... Haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) memang tak ley tahan punnn maria... gatal jer jari jemari nak menaip...

      Delete
  11. Julia pernah azam macam farah...azam nak puasa dari dunia berblogging....dari dunia FB...tp merapu je julia tu...akhirnya kecundang...x tahan nak menulis adoiii hahahha...farah i tak sabar nk tggu ur new fashion blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. juju... ha ha ha, kannn? memang tak boleh tahan... kecundang juga akhirnya... alaaa juju, biasa-biasa jer...

      Delete
  12. farah dan blog berpisah tiada ;-)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY