Home » , , , , , , , , , » Selamat Kembali Ke Sekolah & Bekerja!!!

Selamat Kembali Ke Sekolah & Bekerja!!!

Gambar diubahsuai dari Google
Hari ini sudah ada yang mula bersekolah dan esok ada juga yang baru bermula bersekolah serta bekerja setelah bercuti panjang. Ibu bapa mungkin ramai yang mengambil cuti sempena musim menghantar anak masing-masing ke sekolah kan? "I is" tak terlibat lagi... hik hik hik... belum sampai masa, waktu dan ketika. Lebih kurang ada sehingga 2018 untuk itu. In Shaa Allah, mudah-mudahan... Amin... 

Cikgu cikgi dah mula sibuklah esok yer. Bermulanya episod baru sesi persekolahan dan kembali mendidik anak bangsa, mencurahkan bakti serta melayan kerenah anak murid. Agak-agak ada yang menangis tak esok bila hari pertama persekolahan? Ekekeke... Masa kecik-kecik darjah 1 dan 2... Farah lettew yang menangis bila nak kena tinggal. Sudahnya... Nek Ma Ash tunggu sakan di tepi tingkap kelas selama seminggu. Agagagaga... Ash nanti-nanti macam tu jugak ke? Moga-moga bahagian yang itu tak ikut jejak Mummy lah ek? Tapi kalau terikut jugak? Redha jer lah... Nak cakap apa lagi? Dah Mummy dia macam tu... 

Buat anak-anak (ahaksss terasa "kertu" pulak diri ini)... semoga dapat menimba ilmu dengan bersungguh-sungguh dan berjaya di dunia serta akhirat. In Shaa Allah... Amin... "Aunty" doakan yer... 

Dan... jalan akan kembali "meriah" di waktu pagi bila sesi persekolahan telah bermula kembali... ^_*... Makanya bersiap sedialah kita-kita semua di atas ketidakjangkaan jalan sesak yang luar biasa. ^_*
Terimakasih telah membaca artikel Selamat Kembali Ke Sekolah & Bekerja!!!. Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

14 komentar:

  1. Come back spt rutin biasa..pasti jln jammed cna cne

    ReplyDelete
    Replies
    1. jalan agak sibuk juga pagi ni...akak sampai pukul 7.30 pagi...lari timing sedikit dari kebiasaan...he he he...

      Delete
  2. ibu nani cakap sebab dah lama ibu duduk rumah tetiba rasa malas nak pergi mengajar esok. hahaha.

    ReplyDelete
  3. mak CT cuti pun kena kerja jugak.. pengetua xdok cuti T.T xleh jenjalan..
    so esok dia tak rasa excited pun sbb hari hari pun keje..

    ReplyDelete
  4. 'I is' terlibat dan bakal menjadi penghuni kantin sekolah esok hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat menjadi penghuni kantin sekolah kak nani...hik hik hik...

      Delete
  5. Hahhaha iolsss pun dah rasa kertu dan mokcikkkk sangat tau kak farah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh lamanya kita tinggalkan zaman persekolahan...

      Delete
  6. selamat bekerja Kak farah dan menempuh alam jalan yang sibuk.

    ReplyDelete
  7. Qaisara pun dh start belajar today..Siap beruniform bagai...huhu

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.