Home » , , , , , , , , » D.I.Y. Sarung Bantal Yang Kedua...

D.I.Y. Sarung Bantal Yang Kedua...


Dengan sisa baki cuti yang tinggal beberapa hari lagi sementara bermula pencarian rezeki di tempat yang baru, tumpuan serta fokus memang sebagai Mummy sepenuh masa. Hik hik hik. Ash pun dah bertambah-tambah "clingy" dengan Farah. Orang kata apa tu? Merap... Haaa itulah. 

Kali pertama Farah buat bantal dan sarung bantal untuk Ash adalah di entri DIY Pillow & Pillowcase for Ash pada bulan Jun 2014. Dan ini adalah kali yang kedua, percubaan yang kedua. Warna merah menjadì pilihan kali ini. Murah ajer kainnya tapi tebal dan berkualitilah. Beli di Meru, Klang... semeter RM7.90. Beli pun semeter ajer. Cukup untuk "cover" semua... Ash ada 3 bantal besar dan 1 papam... (bantal busuk)... muahahaha... 

Berseni ke? Tak ada maknanya... setakat jahit lurus guna mesin semua orang pun boleh yer tak? ^_^... Redah ajer sebenarnya... Pheww nasib baik jadi... ha ha ha... Kalau tak jadi tak taulah jadi apa... Dengg...

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel D.I.Y. Sarung Bantal Yang Kedua..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, December 26, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

7 comments:

  1. Nak juga , tolong buatkan satu lagi bantal buchuk utk Ty.

    ReplyDelete
  2. cantik... rajin mummy ash sorg ni..
    *zaza penah cuba jahit tangan [jelujur je pun] sarung bantal kecik muahahaha nak jahit guna mesin xreti mesin pun xde :p

    ReplyDelete
  3. rajinya kak farah jahit sarung bantal. heheh. boleh lah mintak kak farah jahitkan sarung bantal lepas ni. ehhhh :P

    ReplyDelete
  4. ok la tu kak farah.. hasil tgn sndri utk anak... puas hati tgk...
    nampk elok cantik ja

    ReplyDelete
  5. ada seni la tu bila dah berjaya jahit pillowcase...lps ni cuba projek lain lak...table runner ke..

    ReplyDelete
  6. rajin betul mommy ash nih... ank sy tido x berbantal...

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia