Home » , , , , , , » Sibukkk... Siapkan Kerja Sekolah...

Sibukkk... Siapkan Kerja Sekolah...


"Kharrrr..."... Sabdunya bunyinya sebutan "car" tu. Macam tulah dia hari-hari, ada masa-masa dia buka laci sendiri dan cari buku mewarna dan warna dia sendiri. Sekurang-kurangnya sekali sehari. Pemerhatian Farah ke atas Ash sepanjang bercuti ni. Nak tengok macam mana caranya dan gayanya kemudian rancang serta ambil tindakan apa-apa yang patut jika perlu. Sajaaa, nak latih Ash untuk masa ini sekurang-kurangnya sedikit dari tempoh 24 jam dalam sehari, mesti jenguk buku. Tak lama pun tak apalah... Janji tengok... 


Eloklah tu sibuk dengan aktiviti mewarna, Mommy pun tengah sibuk dengan pembentangan bajet 2016 nih... Ha ha ha... Mommy kan Menteri Kewangan rumah ni... Kenalah ambil tahu dan ambil kira apa-apa yang penting yang berkaitan dengan isi rumah kita... Selamat mewarna dan menyibukkan diri dengan kerja sekolah yer Ash??? ;-)... 

*Borak-borak kosong di petang Jumaat... 
Terimakasih telah membaca artikel Sibukkk... Siapkan Kerja Sekolah.... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

3 komentar:

  1. tak pe, asal dia biasakan diri dengan buku dan pensil.

    ReplyDelete
  2. Truck ash terbongkang dah tu...hehehe...bagusnya...bersemangat ash mewarna..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.