Home » , , , , , , » Kini Sepenuhnya Bebas Tangisan...

Kini Sepenuhnya Bebas Tangisan...


Aman jer hari ni... Nyaman jer hari ni... Ha ha ha... Baru jer balik dari menggunting rambut Ash. Acara wajib setiap bulan. Rambut Ash pun memang jenis yang cepat panjang. Dalam jadual bulanan memang tak pernah tinggal aktiviti gunting rambut ni. Dan sepertimana yang diketahui serta telah berkali-kali Farah berkongsi cerita di Bubblynotes.Com... Ash jika gunting rambut memang teriaknya ya ampunnn... 

Cuma bulan lepas sahaja dia dah mula tidak menangis. Bulan lepas dia bergenang-genang jer air mata. Ahaksss... Tapi hari ni berbeza! Sangat-sangat berbeza. Alhamdulillah. Langsung tiada tangisan apa pun malah becok bercakap. Dia dah faham dah yang gunting rambut itu tidak menyakitkan dan tiada apa yang perlu ditangiskan. Ha ha ha... Itu tandanya kematangan pemikiran juga kan? Iyalah... Ash kan dah besar... ;-).

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Kini Sepenuhnya Bebas Tangisan..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Monday, October 26, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

2 comments:

  1. dah dua kali nampak post ni....kali ketiga yaya nak komen sini....apa rasanya ada anak yee akak..? teringin nak merasai saat tu :)
    akak...mohon join giveaway Dove ni yee kakk...ayat pendek pun jadilaa...asalkan tinggal jejak :)

    yaya nak jemput join pertandingan Dove .... mana tahu bertuah ... dapat rangkaian produk Dove bernilai RM100 !! ^_^

    http://www.yayacendana.com/2015/10/peluang-mendapatkan-rangkaian-produk.html

    goodluck tauuu ^_^

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..ash tegur lagi bila nampak ada yang pakai skirt pendek..hehehehe..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY