Home » , , , , » Foto Pertama Bayi Lisa Surihani Dan Yusry...

Foto Pertama Bayi Lisa Surihani Dan Yusry...

Semalamlah semalam, Farah ada terbaca kecoh-kecoh jugalah tentang blogger-blogger yang sibuk memuat naik gambar atau foto bayi Lisa Surihani dan Yusry yang mana he he he agaknya masing-masing tak sabar nak lihat gambar atau foto bayi mereka. Hakikatnya sebenarnya masih belum ada lagi gambar atau foto bayi mereka yang dipaparkan kepada umum. Pagi-pagi ni, saja jer Farah melayari portal Astro Awani dan terjumpa gambar atau foto pertama bayi mereka di SINI


Nahhh...lihatlah... Tapi dari jauh jer yer? Masih belum ada gambar "close up" lagi. Tapi satulah Farah suka tentang pasangan ini... Mereka sememangnya tahu menjaga privasi keluarga mereka dan "filter" cerita peribadi mereka kepada umum. Tidak semua yang mereka dedahkan dan mereka tahu menjaga hak eksklusiviti diri mereka walaupun mereka adalah selebriti. Bukan mereka sahaja, ada juga pasangan selebriti lain yang sama. Dan taklah pula Farah mengatakan selebriti lain tidak pandai menyimpan kisah perbadi. Jangan salah sangka... "It's a big no no ok?". Farah cuma memuji cara Lisa dan Yusry tampil di khalayak umum dan bagaimana cara mereka menjaga. 

Lihatlah sahaja sewaktu Lisa Surihani hamil dahulu. Farah rasalah, jarang sungguh kelihatan Lisa di kaca televisyen ataupun di dada akhbar. Errr...ke Farah jer yang tak nampak? Tapi memang jarang kan? Walhal, ahaksss hakak lah antara salah sorang yang sibuk sangat nak tengok macam mana rupa Lisa sewaktu hamil sebab Lisa kan comel? (Sibuk jer kan Farah nak tengok orang hamil... Ha ha ha).

Apa-apa pun tahniah Lisa Surhani, Yusry dan keluarga di atas kehadiran bayi yang comel. Selamat berpantang buat Lisa Surihani dan semoga bayi membesar dengan sihat serta menjadi anak yang bijak serta dirahmati Allah SWT. ;-) 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Foto Pertama Bayi Lisa Surihani Dan Yusry..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Saturday, September 19, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

4 comments:

  1. Hehehe..tentu comel anak lisa dan yusri

    ReplyDelete
  2. betul.mereka kurang publish hal hal peribadi..biarpun selebriti dianggap hak pminat..semua peminat ingin tahu..yang bukan peminat pun sibuk nak tahu sebab??..faham faham sendiri..harapnya kali ini tiada isu membeza bezakan rupa paras anak siapa yang win..anak siapa yang superb..no no no no no no..lebih baik kita terus sahaja mendoakan yang baik baik..

    ReplyDelete
  3. Semoga si kecik tu membesar dengan sihat.
    Tahniah lisa dn yusri dah jadi mommy & daddy dah :)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY