Home » , , , , , , , » Tema Aidilfitri 2015??? Dah Dapat Dah...

Tema Aidilfitri 2015??? Dah Dapat Dah...


Mak aiii awal gila fikir tema Aidilfitri untuk tahun 2015 ni? Ha ha ha... bukan saja-saja fikir tapi terlintas pulak dalam fikiran Farah masa mandi tadi... errr ha ha ha... Sibuk fikir tema-tema ni puasa tahun lepas dah ganti ke Farah oiii? Muahaha... Jawapannya... dah lah... Farah memang suka ganti awal-awal... Supaya nanti tak adalah kelam kelibut...al-maklumlah, kadang-kadang tu sibuk sampai tak sedar haribulan, lepas tu tup tup tup dah nak puasa balik dah... pas tu takut tak sempat pulak nak ganti puasa... Makanya eloklah disiplinkan diri ini untuk ganti secepat mungkin... Macam tulah caranya... Hew hew hew...

Tutup cerita pasal puasa ganti... sambung cerita tentang tema Aidilfitri 2015... Tahun 2014, tema kami merah hitam... Tahun 2015? Huishh, ilham datang tanpa disangka... cumanya harapnya tak susahlah nak mencari warna tema pilihan hati idaman kalbu tu... Biasalah beli siap ni beza dengan tempah. Kadang-kadang warna yang kita nak tu tak dapat ataupun habis stok ataupun memang tak ada... Jadinya kenalah rajin mencari... Ash? Haruslah sedondon dengan Mummy "uolss" ... dah nama pun anak manja Mummy...

Pejam celik pejam celik sekejap jer nanti dah tiba Ramadhan tu... bukannya lama lagi pun... Rasa-rasanya dah elok sangatlah beransur-ansur membeli baju-baju raya anak-anak... Hujung bulan ni sepasang, hujung bulan depan sepasang... jadi poket tu taklah terasa lobos dengan lubang besar sekaligus kan? Ha ha ha...

Apakah warna tema tahun ini bagi kami? Alaaa... nanti taulah... hik hik hik... tiba masa, waktu bersesuaian, mesti kongsi punya... In Shaa Allah, mudah-mudahan... Amin... 

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Tema Aidilfitri 2015??? Dah Dapat Dah..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Sunday, January 11, 2015.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

13 comments:

  1. planning for pastels lak this year hhehe

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. bukan advance tapi terfikir secara tiba-tiba...he he he...

      Delete
  3. heee ~
    tak sabar plak.... kak farah buat kite bersemangat raya walaupun tak boleh puasa... hiks~

    ReplyDelete
  4. Memg harus rncg awal..Lya pun dah ada tema thn ni hihi

    ReplyDelete
  5. Hehe,, sy oun dh de terpikir juga,,, mklumlah giliran kg sndiri thun., meriah lain mcm sikit.., hehe

    ReplyDelete
  6. Nak colourful la..tahun lepas dan sedondon..hehe..

    ReplyDelete
  7. amboii awal awal dah ada tema ni. heheh :D

    ReplyDelete
  8. sangat awal ni kan..perancangan itu perlu kan..moga dapat tema warna raya impian tahun ni :)

    ReplyDelete
  9. Haha..Saya pun dh terfikir tema kaler utk this year...Harap2 x boria la kita ye..kiki

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY