Home » , , , , , , , » Harga RON95, Diesel Turun Khamis Ini...

Harga RON95, Diesel Turun Khamis Ini...

Sumber dari Google
Ini berita yang mungkin menggembirakan ramai pihak... Harga RON95, diesel dikatakan akan turun Khamis ini... hurmmm... diharapkan terus kekal atau turunlah hendaknya kan? Tapi tak boleh nak kata jugak... Bergantung pada keadaan semasa... 

Menurut sumber di Berita Harian Online di SINI


Begitulah ceritanya, tapi rasa-rasa harga barang dan kos sara hidup menurun tak? Ngeh ngeh ngeh... ^_*

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Harga RON95, Diesel Turun Khamis Ini..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, December 31, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

20 comments:

  1. Alhamdulillah.....kalau betul...Alhamdulillah. Kalau tak betul Alhamdulillah...harap2lah turun....

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah kalau btl2 turun.. semoga peniaga pun akan turunkan harga balik..

    ReplyDelete
  3. Bila harga minyak turun sebenarnya ada effect juga pada nilai matawang RM kita. Bahaya juga kalau M'sia mengalami kemelesetan ekonomi..

    Suka harga turun siapa tak suka kan..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah insya Allah Indonesia juga nak turun hehe

    ReplyDelete
  5. Hurmm... Harap2 ia berita yg menggembirakan. Hehe...

    ReplyDelete
  6. harapnya mengurangkan beban rakyat..

    ReplyDelete
  7. Tunggu khabar gembira..Selamat Tahun Baru Farah..

    ReplyDelete
  8. Alaaaaaa dah suka guna RON97 dah sekarang..acaner.. huhuhu btw Selamat Tahun Baru 2015 akak!! =D

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah terima ja dgn rela hati kalau turun ka naik ka kan..

    ReplyDelete
  10. SB tgh menunggu harga barangan dapur turun pulak lepas ni..

    ReplyDelete
  11. harap2 harga barang pun turun???erm..mimpi la..hehehe

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah...harap2 jadi la ye...kalau turun tu banyak dah dapat jimat sebab setiap hari guna kereta...

    ReplyDelete
  13. Hahaha menyesal pulak tadi isi minyak. Kalau tau Nad bertahan dulu malam ni baru isi hahaha

    ReplyDelete
  14. bagusla..hehe..malam tadi laki nad pun baru dengar dekat radio..tapi dah terisi minyak awal..hehee

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY