Home » , , , , , , » Donatella Versace Jadi Patung Lilin Manusia?

Donatella Versace Jadi Patung Lilin Manusia?

Siapa yang tak kenal dengan Donatella Versace kan? Hik hik hik, nak bukak ruangan gosip retis menjelang petang Jumaat ni kejap... Kita santai-santai sikit tengah-tengah hari ni, loose kan sikit minda...

Sumber dari Google
Zaman sekolah-sekolah dulu, cukup terkenal minyak wangi Versace dalam tin dan botol ni... Hi hi hi... Betul tak? Dan Versace bukanlah sekadar jenama pereka terkenal Donatella Versace yang sinonim dengan minyak wangi saja, tapi macam-macam ada. Cumanya... dari satu sumber di SINI, Farah jadi ngeri pulak tengok rupa paras dia yang dulunya lagi cantik kot dari sekarang... Sekarang dah macam patung lilin manusia dah... berkilat semacam... Semua gara-gara dari botox, implant, laser resurfacing. Hurmm... 

Sumber dari SINI
Betul tak? Dah macam patung lilin manusia dah... Patung lilin pun tak kilat sangat macam ni kot? Dan cuba bandingkan dengan gambar-gambar sebelum ni... 

Kesemua sumber adalah dari SINI

Oklah kalau tanya Farah lah kan? Kalau dia bersungguh nak ubah rupa paras dia sebabkan nak jaga imej dan cantik, Farah rasa kalau beliau tetap pada gambar pada tahun 1998 tu dah ok dah kot? Ermm... tapi tak taulah mungkin cantik di mata dia tak cantik di mata kita kan? Manusia ni kan berbeza-beza selera dan juga pandangan serta pendapat... Hu hu hu... 

Terfikir bagaimana sesetengah manusia sanggup berhabis duit untuk mengubah rupa paras sampai tak tau jadi apa entah sedangkan yang asal yang dah dijadikan dah cukup ok kot? Touch up sana sini sikit... Oklah... Kalau pakai bulu mata pelesu tu boleh terima lagi...kalau dikatakan sebab kesihatan atau sebab kecacatan tu, sebab malu nak berdepan dengan masyarakat boleh diterima lagi... Tapi bab yang saja-saja ni... Ha ha ha... Susah payah diaorang ek tanggung sakit demi nak ubah... Lepas tu bila hasil tak seperti yang diharapkan dah tak boleh nak undur balik dah... kena kekal macam tu kan? Tak ke menyesal sepanjang hayat? Wallahualam...

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Donatella Versace Jadi Patung Lilin Manusia?, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Friday, November 7, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

17 comments:

  1. akak kan kalau tengok gambo operate muka macam ni
    akak teringat seniwati sarimah,
    sampai ke tua still mantain cun kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seniwati sarimah dia ori kak... he he he...cuma amalan pemakanan dia tu..

      Delete
  2. Replies
    1. mana-mana manusia kebanyakannya memang macam tu mar...

      Delete
  3. trus jd x cntik.mmg mcm patung lilin

    dl suka pkai yg kaler pink pnya

    ReplyDelete
  4. Ngerinya tgk wajah dia...byk duit berhabis kt botox sbb addicted. Kesian dia.

    ReplyDelete
  5. Tak pernah tengok pulak minyak wangi nie. Mungkin bukan zaman saya kot. Tapi peliklah muka dye sekarang. Kalau dye kekalkan muka dye yang dulu mesti lagi cantik saya rasa. Angel Love Soldier

    ReplyDelete
  6. uish...takot tgk...

    moralnya..bersyukurlah dgn rupa kita ni..hehe

    ReplyDelete
  7. ishhh takut tgk muka tahun 2014
    1998 tu paling cantik mcm farah cakapkan....huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. haah kan kak..yg 1998 tu dah cantik..

    ReplyDelete
  9. haaaish menakutkan sungguh la manusia ni. tah apa benda yang dia tak puas hati dengan muka dia tah huhuhu.. dari okay terus macam krik krik krik.. ni kalo masuk wax museum tak payah replica da ni..

    ReplyDelete
  10. Hmm... Kepuasan diri yg dia x pnh cpai..

    ReplyDelete
  11. Betul yang dulu lagi cantik. Sekarang menakutkan. Manusia tak pernah puas.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia