Home » , , , , , , , , , » Ash & Mummy | Look Alike Huh???

Ash & Mummy | Look Alike Huh???


Inilah gambar anak dan Mummy-nya di tahun yang berbeza uolss... Hik hik hik...Bila tengok2 belek2 gambar Ash yang iolss snap malam tadi selepas dia tersandar terbaring kekenyangan... tiba2 macam #ehhh seperti pernah kulihat susuk wajah sebegini tapi di mana ya??? Ha ha ha... 

Tak semena2 jadi gigih gali entri lama, post di Instagram lama...dan cuba mencari padanan wajah yang jelas... Kalau belek2 dari raut wajah, bentuk wajah, pipi , hidung, mata... it seems that we are look alike so much giteww... Ha ha ha... pada pandangan mata iolss lah... Agak2 uolss fotostat-tak??? Or duplicate??? Tetiba serasa reincarnation of Mummy dalam diri Ash pulak... wakakakaka... 

*Dah kenapalah Mummy ni kannn??? Nama pun anak Mummy, dah tentu2lah ada rupa Mummy... Macam mana pada pandangan mata uolss??? Cuba komen sikit??? Ekekekeke....
Terimakasih telah membaca artikel Ash & Mummy | Look Alike Huh??? . Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

23 komentar:

  1. ada la iras..bentuk muka, mata..hehe..sis sebaya dgn abg sy :)

    ReplyDelete
  2. ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke pulau langkawi... ;-)

    ReplyDelete
  3. geram tengok tang pipi dua2...comei sangat!!!...^_^

    ReplyDelete
  4. samalahhhh
    dua2 comey..x sabar nak tgu ash besar
    nk tgk cam mn pulak hehehe

    ReplyDelete
  5. mata dia, pipi dia sama ngan mummy dia....comeyyyy!!

    ReplyDelete
  6. Copy cat muka mama Ash ni, patutla comel :)

    ReplyDelete
  7. tang pipi tu tang pipi tu! urghhh! gewammmmmm kiter :D

    ReplyDelete
  8. Ya sama ni sis sebijik hhee d fotocopy

    ReplyDelete
  9. hehe sama..tang mata gn hidung..;D

    ReplyDelete
  10. Lebih kuranglah dia..kemana tak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi ya..he..he

    ReplyDelete
  11. Sama kak!! wahhhh.. like mother like son.. ehhh ekeke.. comel dua2.. geram lak.. XD

    ReplyDelete
  12. Lebih kurang sama..dah anak mummy kan :)

    ReplyDelete
  13. anak mestila tiru muka mak..hahaha

    ReplyDelete
  14. kopipes muke mummy rupenye..hihi..same ;D

    ReplyDelete
  15. muka ash nakal... muka kak fara baik sikit... ngahahahaa

    ReplyDelete
  16. Sebiji muka mommy...dua2 nampak nakal sgt2

    ReplyDelete
  17. Seronoknya ada gambar lama2. Irra xpenah jumpa gambar irra baby.

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.