Home » , , , » Tapir Malaysia Pula Nak Migrate Pergi China?

Tapir Malaysia Pula Nak Migrate Pergi China?


Ho ho ho... lepas Panda Gergasi yang dah migrate ke Malaysia baru2 ini... mungkin giliran haiwan di Malaysia pulak migrate ke China... 

Dan melalui sumber yang iolss baca... haiwan yang dijangka dihantar ke China oleh Malaysia adalah 2 ekor tapir atau nama saintifiknya adalah tapirus indicus. Selain itu mungkin ada juga beberapa haiwan lain yang mungkin turut dihantar juga. Tengah mata ngantuk2 ni iolss tak adalah copy paste berita tu... 

Tapi uolss boleh baca cerita selanjutnya di SINI... 

Happy Saturday morning peeps!!! 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel Tapir Malaysia Pula Nak Migrate Pergi China? , diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Saturday, May 24, 2014.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

19 comments:

  1. Efa pun ada baca tentang ni. same je kaler dorang hitam putih hihi.

    ReplyDelete
  2. alah, nk tema itam putih jgak ke?? hehehe...

    ReplyDelete
  3. ehehe tapir dah femes skrg..setanding panda dah ni..hihuu:P

    ReplyDelete
  4. sy ingatkan kak farah buat lawak.. tapi betul2 rupanya! hahahahahaha!

    ReplyDelete
  5. Hahahahahaha tapir memang sama kaler panda eh ? Bolehla replace. :P

    ReplyDelete
  6. sepandai2 tapir melompat akhirnya jatuh gedebuk kat negara china kot :)

    ReplyDelete
  7. owh..so nnti depa byr kt mlysia pulak eh..

    ReplyDelete
  8. ohh, yeke kak.?? eiqa baru tauu ni..

    adehh, tapir.?? terasa diri ku ini. Hahhaa
    Sebab adik2x eiqa dok panggil eiqa tapir..
    Adik kedua Tenukk. hahaa

    ReplyDelete
  9. oooo itu rupanya nama saintifik tapir tu ye .... hehe
    Untung tapir tu dapat free melancong kat cina :D

    ReplyDelete
  10. So funny...janji black & white ya..he..he

    ReplyDelete
  11. cantiknya nama dya..:p
    tapirus indicus..

    ReplyDelete
  12. kak, Ros pun ada baca jugak.. ni betul atau gurauan ek?.

    ReplyDelete
  13. Apa-apa jer ler...kita tengok jer

    ReplyDelete
  14. eloklah tu....panda tukar dgn tapir pulak....

    ReplyDelete
  15. baguslah tu..warna pun dah sama hitam putih..huhu

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia