Home » , , , , , , , , , » A Shoulder To Cry On...

A Shoulder To Cry On...

Source Extracted from Google
Pada yang membesar awal sedikit, sezaman dan lewat sedikit dari saya, siapa yang kenal? siapa yang kenal mamat ni??? Cuba "uols" angkat tangan laju2 dan tinggi2 (macamlah saya nampak ye tak??? he he he)... Mamat nilah yang pada zaman2 dulu2 dikatakan jambu "uols"...dan juga menjadi kegilaan ramai gadis2 remaja sekolah termasuk akak... 

Siapa lagi kalau bukan TOMMY PAGE... pemilik suara yang mendendangkan lagu A Shoulder to Cry On... Pada yang kenal dengan Tommy Page, rindu tak dengan suara dan lagu "famous" dia yang satu tu??? Meh sini saya imbaukan kembali dan pada siapa2 yang tak pernah dengar tu, jom dengar salah satu lagu "famous" zaman2 akak baru nak "up" dulu... *_^


*Perghhh, terbuai2 dengar lagu ni sebab dah lama tak dengar kan??? Punyalah minat dengan lagu ni, dulu2 siap beli kaset kosong dan dub lagu ni lepas tu malam2 sebelum tidur pasang kat "walkman" dengar ulang2 "uols" sampai habis bateri "walkman" tu.... layan "fiil" pun ye jugak... *_^... 

Dapatkan Artikel Terbaru Dari www.bubblynotes.com Melalui E-mel Anda

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel A Shoulder To Cry On..., diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Wednesday, December 11, 2013.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

14 comments:

  1. A SHOULDER TO CRY ON
    memang minat giler masa akak dok hostel dulu...siap tampal lirik lagu kat buku rujukan....haha

    ReplyDelete
  2. mesti terimbau zaman muda dulu2 kan sis haha..klik2 juga

    ReplyDelete
  3. entah la..ingat2 lupa plak....hahahaha....

    ReplyDelete
  4. x berapa nk minat lagu omputih dulu2... hee...

    ReplyDelete
  5. sekarang walkman tinggal sejarah je hihi

    ReplyDelete
  6. alamak tak kenal..hehe..tapi sedap suara die

    ReplyDelete
  7. hadoiyaiii..SB sampai le sekarang masih minat lagu ni..siap jadi ringtone lagi

    ReplyDelete
  8. kecik2 dulu tak pernah pon dengar lagu ni..tapi sepupu sy yg tua sikit bgi dengar lagu ni. cmbest walaupun mendayu2..hehe

    ReplyDelete
  9. Yg ni xpnh plak follow kak.hihihi..zaman ayut atas sikit kot...to ensem! ;p

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia