Mummy Millenial 2022 Novakid X pa&ma

Farah Waheda Wahid
0

Kak Fa + Firash dah bersama Novakid almost three years now. Diam tak diam, cepat jer masa berlalu dan cepat jer dah tiga tahun bersama Novakid. Sepanjang bersama Novakid, our journey with Novakid belum pernah lagi sekalipun Kak Fa + Firash mengalami pengalaman yang tidak menyeronokkan atau tidak bagus. Semuanya yang indah-indah setakat ini. Alhamdulillah. Pengalaman ini Kak Fa sempat kongsikan di dalam rakaman secara langsung Mummy Millenial 2022 Novakid x pa&ma pada bulan Mac 2022. 


Bercerita tentang Novakid ni, sebenarnya Kak Fa rasa, Kak Fa dah berikan almost detailed insights tentang Novakid melalui entri Kak Fa tidak lama dulu yang bertajuk Looking to Know About NOVAKID? - This is My Honest Sharing! . Seingat Kak Fa lah kan, perkongsian Kak Fa di dalam entri tersebut memang komprehensif dah tu. 


However, memandangkan mungkin ada yang tak berapa suka nak membaca panjang lebar, sukalah kiranya Kak Fa nak kongsikan video rakaman langsung Kak Fa ketika slot Mummy Millenial 2022 Novakid x pa&ma pada bulan Mac 2022 yang lalu. Kak Fa mengharapkan agar sedikit sebanyak bolehlah Kak Fa berikan input yang lebih lagi mengenai Novakid kepada ibu bapa di luar sana. 



Pandangan secara peribadi dari Kak Fa sendiri yang enroll anak Kak Fa di Novakid - Tak rugi Kak Fa ikat perut Kak Fa sendiri semata kerana Kak Fa nakkan Firash belajar di Novakid. Bagi Kak Fa, ini adalah salah satu pengorbanan seorang ibu kan? Ibu kan sanggup lakukan apa sahaja demi anak walaupun sebenarnya ibu itu sendiri mungkin terjejas atau berada di dalam kesusahan. Ha macam tulah yang Kak Fa boleh ibaratkan. Nak berikan harta, harta tak berapa nak ada pulak. Ha ha ha... Jadi apa yang mampu, Kak Fa cuba sediakan platform pembelajaran yang terbaik dan paling serasi untuk Firash. Alhamdulillah penguasaan Bahasa Inggeris Firash semakin hari semakin progressing. I do not expect him to be perfect but Alhamdulillah on where he is up to this date. 

Kalau tanya berapa lama lagi Kak Fa nak stay dengan Novakid untuk Firash. In Shaa Allah, Kak Fa akan pastikan Firash graduate from Novakid lessons. Sekarang ni pun dah hujung-hujung Level 3 A1 - YLE Movers dan dah nak beralih ke Level 4 A2 - Flyers dah. 

Ada juga yang bertanya - seiring ke dengan silibus pembelajaran di sekolah? Tak perlu risau kot pada Kak Fa sebabnya walaupun tak sebiji-sebiji copy silibus pembelajaran di sekolah, the whole system tetap cover apa yang dipelajari di sekolah. Ada sesetengah lesson tu malah in advance lagi dari apa yang diajarkan di sekolah. Setakat ini, kalau Kak Fa bandingkan dengan silibus sekolah, more or less the same jer, cuma Novakid ke depan sedikit. Jadi kalau Firash ada buat kesalahan grammar atau kesalahan dalam latihan, Kak Fa akan refer semula pembelajaran Firash di Novakid. 

Pernah juga lah satu ketika tu, homework Tahun 3 Firash sebenarnya Firash dah belajar di Novakid ketika di Tahun 2 dulu. Salah dua tiga, Kak Fa tanya balik Firash kenapa boleh salah sedangkan dah pernah belajar di Novakid? Ok, mungkin Firash terlupa. Tak ada masalah untuk itu, cuma cari balik lesson yang dulu-dulu di platform Novakid sebab setiap classes or lesson di Novakid memang recorded and kita boleh refer balik sebagai reference. 

To me personally again, Kak Fa rasa it's a very good platform and you parents out there boleh jer go through the trial classes. However, to enroll with special discount you can click here: https://my.novakidschool.com/r/vcxa dan gunakan kod promosi Kak Fa: FARAH195858.

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !