KITSUI GLOW SAKURA Sarang Burung Walit/Royal Bird Nest, Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi dengan Formulasi dari Korea

Farah Waheda Wahid
0



Bila sebut tentang KITSUI – Kak Fa bukan amatur ok? Ha ha ha… Kak Fa pengamal KITSUI VITA C+ SHINE dan juga KITSUI WHITEBERRIES BB BEAUTE serta KITSUI FEDLOSS FIBRE D’TOX. Terkini… Kak Fa kini konsisten dengan pengambilan KITSUI GLOW SAKURA Sarang Burung Walit / Royal Bird Nest yang meningkatkan aura wajah secara formulasi dari Korea. Yang terkini ni yang membuatkan Kak Fa teruja sangat nak berkongsi supaya kita semua boleh terus-menerus sama-sama cantik, sama-sama sihat.


Dah pernah dengar ke belum tentang KITSUI GLOW SAKURA? Kalau belum dan kalau rasa-rasa nak kulit glow sehingga setiap mata yang memandang akan terpesona, sila teruskan pembacaan anda mengenai KITSUI GLOW SAKURA di dalam entri Kak Fa pada kali ini. Siapa yang malas nak membaca sehingga ke hujung cerita, rugilah terlepas maklumat penting dan mungkin memberi sejuta satu manfaat kepada anda yang sedang mencari-cari produk yang mampu membantu kulit menjadi lebih cerah dan glowing dengan cara yang selamat dan berkesan.

KITSUI GLOW SAKURA! 


Apa yang perlu anda tahu – sekiranya anda mengalami masalah seperti:


               Kulit sensitif, kemerahan, pori yang membesar dan kulit berminyak;

               Kulit kusam terutama di bahagian celah peha, leher dan ketiak;

               Kulit kering di bahagian muka dan tapak kaki;

               Masalah kulit eczema;

               Keguguran rambut; dan

               Sentiasa terdedah kepada cahaya matahari UV sehingga menjadikan kulit gelap. 


KITSUI GLOW SAKURA ini adalah untuk anda! 


Yang paling penting yang anda perlu cakna adalah di mana KITSUI GLOW SAKURA ini adalah di mana ianya adalah merupakan ramuan HALAL semulajadi formulasi ekstrak sakura bersama sarang burung walit dan juga ginseng Korea dengan teknologi terkini yang diimport dari Korea. Anda tidak perlu ragu, tidak perlu risau kerana KITSUI GLOW SAKURA tidak mengandungi sebarang pewarna tambahan, tiada penambah perasa dan rendah kalori yang selamat digunakan dan berkesan.


Penting juga untuk anda ketahui bahawasanya: 


EKSTRAK SAKURA

Kajian yang diterbitkan di dalam jurnal Molecular Nutrition & Food Research, Jepun mendapati bahawa ekstrak sakura mempunyai khasiat di dalam mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cantik. 

SARANG BURUNG WALIT

Manfaat sarang burung walit adalah untuk kecantikan dan kesihatan badan yang telah dipercayai sejak zaman dulu lagi. Sehingga sekarang, ianya sudahpun terbukti bermanfaat untuk kecantikan wanita. Setiap wanita seharusnya mengamalkan pengambilan sarang burung walit yang berkualiti tinggi dan terpilih dari yang terbaik untuk mengekalkan kecantikan dan badan yang lebih sihat.

GINSENG KOREA

Ginseng Korea dapat menghidrasi dan meregenerasikan sel-sel kulit dengan memastikan peredaran oksigen berfungsi dengan baik serta meningkatkan peredaran darah sekitar kawasan kulit. Dengan peredaran darah yang sempurna di sekitar kawasan kulit ia akan membantu membuatkan kulit lebih cerah, glowing dan tampak sihat. 

DELIMA

Buah delima mengandungi Vitamin C semulajadi yang sangat bagus untuk mengekalkan kulit sentiasa glowing dan sihat. Antioksidan di dalam buah delima dapat membantu menghilangkan radikal bebas, melindungi sel kulit dari kerosakan dan mengurangi keradangan kulit muka. 


Kenapa Kak Fa suka sangat dengan KITSUI GLOW SAKURA? Ianya adalah disebabkan KITSUI GLOW SAKURA berupaya untuk membantu mencerahkan kulit seluruh badan terutamanya di bahagian celah-celah pelipat, leher, ketiak serta celah peha. KITSUI GLOW SAKURA merupakan sebuah produk yang menggalakkan penghasilan kolagen secara semula jadi pada kulit untuk melambatkan proses penuaan serta sangat sesuai untuk melembutkan kulit seluruh badan. 


Tidak ada sebarang hormon, tidak ada sebarang antibiotik, bebas pengawet, bebas GMO, bebas bahan kimia dan bebas gluten. Pencerahan, kecantikan dan kesihatan adalah secara semula jadi dari unsur semula jadi. Itu yang kita nak! 

Lagi Kak Fa bertambah suka apabila terdapatnya kesahihan keberkesanan produk ini daripada testimony pengguna sebelum Kak Fa.


Ingat KITSUI, ingat cantik semula jadi! Pembelian boleh dilakukan di setiap farmasi berdekatan anda! Untuk pembelian di KITSUI Official Shopee Mall, anda boleh menggunakan KOD DISKAUN – “KITSGLOW” dan nikmati potongan sebanyak 25% (capped at RM2.00). Terdapat juga “free gift” menanti anda ok. 

Dapatkan di Watsons stores atau farmasi berdekatan anda!💕


Cepat dapatkan hari ini untuk sertai

BELI Kitsui Glow Sakura & Menang Iphone 13 + Add on deal percuma shaker + Harga Promosi


Discount Voucher Code + Free Gift 🎁 

Guna code "KITSGLOW" semasa checkout untuk nikmati discount di Kitsui Official Shopee Mall


 



Anda tak perlu ragu, tak perlu was-was kerana kesemua produk KITSUI adalah selamat digunakan kerana kesemua produk adalah telah lulus kesemua ujian makmal. Buktinya? Sila rujuk paparan di bawah:


JOM CANTIK BERSAMA KITSUI !!

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !