Cantik Rambut, Kuku, Kulit dan Kaki? Let's NATURE'S BOUNTY HAIR, SKIN & NAILS GUMMIES serta FREEMAN BARE FOOT!

Farah Waheda Wahid
0

Takkan nak fokus cantik pada muka jer kan? Bahagian lain pun perlulah dititikberatkan juga. Cantik rambut, kuku, kulit dan kaki? Let's NATURE'S BOUNTY HAIR, SKIN & NAILS GUMMIES serta FREEMAN BARE FOOT! Kenapa? Sebab Kak Fa amalkan kedua-dua inilah untuk sokongan kecantikkan yang Kak Fa perlukan. Nak tak? Rugi kalau tak nak oiii.... Ok tak apa... Kalau tak nak pun cuba luangkan masa sedikit untuk membaca. Manalah tau kan? Kot-kot berubah fikiran pula selepas tu? He he he...

Kecantikan Melalui Nutrisi Dengan NATURE'S BOUNTY HAIR, SKIN & NAILS GUMMIES




Fakta pertama! Sila ketahui bahawasanya NATURE'S BOUNTY HAIR, SKIN & NAIL GUMMIES ni adalah merupakan jenama No.1 untuk rambut, kulit dan kuku di Amerika Syarikat. Kira-kiranya memang jenama yang dipercayai ramailah ni. 


Gummies yang lembut dan kenyal seperti marshmallow yang didatangkan dengan Biotin dan Kolagen berperisa buah beri yang membawa vitamin ke satu tahap baru berbanding dengan pil tradisional. Kunyah-kunyah sedap ok? Bukan setakat sedap tapi di dalam masa yang sama ianya memberikan sokongan kepada keperluan sistem kecantikan dengan mudah di mana ia mengandungi vitamin, zink, vitamin C dan E, biotin, kolagen dan mineral yang diperlukan untuk rambut yang lebat menawan, kulit yang cerah dan kuku yang sihat. Konsep gummies ni mudah jer - CLEAN BEAUTY, BEBAS DARI GLUTEN, BEBAS DARI PEWARNA TIRUAN DAN BEBAS DARI PERISA TIRUAN. 

Kegunaan utama gummies ni adalah di mana:
1. Biotin menyumbang kepada penjagaan rambut dan kulit yang normal.
2. Zink menyumbang kepada penjagaan rambut, kulit dan kuku yang normal.
3. Selenium menyumbang kepada penjagaan rambut dan kuku yang normal.
4. Zink, Selenium dan Vitamin C serta E menyumbang kepada perlindungan sel daripada tekanan oksidatif. 

Harga Normal adalah bernilai RM 89.90 dan Harga Pengenalan adalah RM 68.00 sahaja. Boleh didapati di Watson kerana ianya adalah eksklusif dijual hanya di Watson sahaja. 

FREEMAN BARE FOOT SERIES



So happen, recently FREEMAN telah melancarkan Siri BARE FOOT di Watson Malaysia. Satu rangkaian rutin untuk memanjakan kaki sendiri di rumah sendiri dengan lebih sempurna. Dirumuskan khas untuk keperluan kaki, tumit dan tapak kaki. Ala-ala SPA Inspired dengan bau-bau gabungan Peppermint & Plum, Lime & Coconut dan Marula Oil & Cocoa. Ada macam-macam produk BARE FOOT yang boleh dipilih seperti losyen kaki, skrub kaki, krim kaki, balsam kaki, food butter, overnight care dan perawatan kaki yang semuanya FREE FROM HARSH CHEMICALS dan CRUELTY FREE. 





Kak Fa sangat sukakan Peppermint & Plum - Foot Scrub dan juga Lavender & Mint Foot - Soothing Foot Cream. Dalam seminggu at least 2-3 kali Kak Fa akan pamper diri kaki Kak Fa dengan produk-produk BARE FOOT ni. You should try ok? Harga pun taklah mahal mana. Mampu milik dan mudah dicari di mana-mana cawangan Watson:

Peppermint & Plum - Foot Scrub: RM 22.90

Peppermint & Plum Foot - Hydrating Foot Lotion: RM 22.90

Peppermint & Plum Shea Butter - Softening Foot Balm: RM 22.90

Lime + Coconut Butter Cream - Nourishing Foot Butter: RM 22.90

Lavender & Mint Foot - Soothing Foot Cream: RM 22.90

Marula Oil & Cocoa Butter Overnight Treatment: RM 22.90

Neem Oil & Shea Butter - Cracked Heels Treatment: RM 26.90

Semuanya dermatologist tested, not tested on animals, no parabens,  no sulfates, no phthalates and no mineral oil. So selamat ok? Jangan ragu-ragu dah.

Untuk Maklumat Lanjut:


Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !