REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN

Farah Waheda Wahid
0
REVIEW AND DISCOUNT CODE - SUDIO NIVA, FUN SOUNDING TRUE WIRELESS EARPHONES BY SUDIO SWEDEN

Somewhere in 2015, Kak Fa pernah berkongsi mengenai  tentang audio berkualiti dengan SUDIO VASA pink!!! Winking smile. Diam tak diam, rupanya dah 3 tahun Kak Fa setia bersama earphone keluaran SUDIO SWEDEN. Walaupun telefon telah silih berganti disebabkan memang perlu diganti kerana sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, tetapi earphone yang sama tetap Kak Fa gunakan. Semuanya semata-mata kerana kualiti penghasilan dan fungsi yang diberikan oleh SUDIO SWEDEN. Memang sangat-sangat ohsem kot… Earphone dari SUDIO SWEDEN memang yang terbaik Thumbs up bagi seorang pengguna bernama Kak Fa. Dah 3 tahun kan? So, dah tibalah masanya Kak Fa carikan adik untuk SUDIO VASA Kak Fa tu ha… Dah hukum ganti dah… Sebabnya asyik belasah jer. Makanya… faham-faham jerlah kan? Terpaut pula pada SUDIO NIVÅ. Tak boleh nak cakap apalah kan? Nyah-Nyah This time around I’ve gotten myself a SUDIO NIVÅ in Pastel Pink and it leads me to this entry – REVIEW AND DISCOUNT CODE – SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN. Barang baik ni datang dengan harga yang “baik” juga… Ha ha ha… Rolling on the floor laughing… Sebab harga yang “baik”, dalam entri ni bukan setakat review sahaja tetapi termasuklah sekali dengan kod diskaun istimewa to those yang berminat dengan SUDIO NIVÅ ni ha. Tempat lain tak dapat ok? Dengan Kak Fa jer dapat… Ha ha ha… Smile with tongue out… Nak diskaun tak? Kalau nak, kena habiskan baca dulu entri ni. Nanti hujung-hujung nanti Kak Fa share kod diskaun tu ya? No cheating! Allah nampak dan tahu tau… Winking smile kalau anda skrol sehingga ke hujung entri tanpa baca entri. Ha ha ha… Rolling on the floor laughing.

REVIEW AND DISCOUNT CODE - SUDIO NIVA, FUN SOUNDING TRUE WIRELESS EARPHONES BY SUDIO SWEDEN (2)

Cerita mengikut bagaimana Kak Fa pilih barang dulu-la ya? Winking smile. Perkara pertama yang Kak Fa selalu lakukan di dalam apa sahaja yang berkaitan dengan pemakaian Kak Fa adalah sama ada sesuatu itu presentable ataupun tidak, sama ada Kak Fa suka atau tidak dengan dua perkara utama ni, iaitu warna dan rekabentuk. Di dalam cerita SUDIO NIVÅ – Kak Fa cari dulu sama ada wujud ke tidak warna pink? Ha ha ha… Rolling on the floor laughing… yes ada! SUDIO NIVÅ didatangkan di dalam empat warna iaitu NIVÅ Black, NIVÅ White, NIVÅ Pastel Blue dan NIVÅ Pastel Pink. Tak payah pusing kot sana atau kot sini, memang warna pink lah yang Kak Fa pilih. Winking smile.

REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN

Nampak? Bukti! Yang sememangnya pink menjadi pilihan hati Kak Fa. Macam mana pusing pun, tetap Kak Fa nak yang Pastel Pink ni ha untuk koleksi earphone Kak Fa dari SUDIO SWEDEN. Kalau dah tak ada sangat barulah Kak Fa terpaksa buat pilihan yang lain.

The Unboxing Part of SUDIO NIVÅ

Ini moment yang paling Kak Fa teruja dan mengujakan. Tak sabar-sabar nak tengok, apa yang ada di dalam packaging SUDIO NIVÅ dan tak sabar-sabar nak pegang dengan tangan sendiri SUDIO NIVÅ. Kak Fa sememangnya mempunyai impresi yang sangat tinggi buat produk SUDIO SWEDEN. Kak Fa yakin, yang Kak Fa tak akan kecewa dengan apa-apa jenis produk sekalipun dari SUDIO SWEDEN. Jadi Kak Fa yakin yang SUDIO NIVÅ ni adalah satu produk yang tak akan mengecewakan Kak Fa sekalipun, sebab dah terbukti sebelum ni kan? I seriously has no doubt on SUDIO NIVÅ capabilities, as well as I was in the opinion that it is worth the price lah pun.

REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN (2)

REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN (3)

REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN (4)

Dalam setiap satu packaging SUDIO NIVÅ terdapat sepasang earphone SUDIO NIVÅ, kabel pengecas mikro, kad jaminan antarabangsa selama 1 tahun, buku panduan, 2 pasang earbud dan juga casing SUDIO NIVÅ yang berfungsi sebagai portable charging port yang sangat comel. Winking smile. Bukan tembikar, bukan kaca, bukan besi… casing yang berfungsi sebagai portable charging port ini diperbuat daripada bahan plastik yang ringan. Jadi tak adalah berat beg kan? kan? kan? kan?

It is a bluetooth earphone or bluetooth earbud yang Kak Fa rasa sesuai sangat untuk Kak Fa yang ada anak kecil dan sering memandu ni. At least, tak adalah Kak Fa berselirat dengan wayar kan? Muahahaha… Rolling on the floor laughing. You know what I mean? Kadang-kadang wayar boleh tersangkut, terbelit dan kadang-kadang tu tak sampai 3 bulan dah terputus. Faham kan? Nak kata ganas, tak adalah ganas tetapi kadang-kadang keadaan tu yang menjadikan si pemakai seolah-olah ganas. Nyah-Nyah.

Bagaimana SUDIO NIVÅ Beroperasi?



Lihat paparan video yang Kak Fa dapatkan dari sumber dari YouTube di atas. Sangat mudah. Pertama, aktifkan bluetooth pada telefon pintar anda. Kedua, tekan punat di kedua-dua earbud serentak selama 3 saat. Lampu indikator biru akan berkedip. Sekiranya telah terhubung, anda akan mendengar suara mengesahkan pairing di kedua-dua belah earphone. Mudah tak? Mudah kan? Tidak seperti earphone yang lain atau berwayar, ada satu punat jer pada setiap belah earphone yang berfungsi sebagai alat kawalan media seperti memainkan media, berhenti ataupun beralih. Apart from that, boleh menjawab telefon seperti earphone yang lain juga. I have yet to try it on my SMULE Sing… He he he…. Biasalah Kak Fa kan kaki SMULE jika ada masa terluang? Of course, selepas ni Kak Fa nak bereksperimentasi dengan SUDIO NIVÅ semasa ber-SMULE. Smile with tongue out

Fitur SUDIO NIVÅ

REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN (5)

Yang menariknya SUDIO NIVÅ adalah di mana ianya mempunyai kemampuan 3.5 hours play time dan ianya sesuai digunakan ke atas peranti mudah alih Android mahupun iOS. Jadi tidak timbul isu ya, hanya pengguna iOS sahaja ke? atau pengguna Android sahaja ke? yang boleh menggunakan SUDIO NIVÅ. Secara terperinci, berikut adalah fitur SUDIO NIVÅ:

REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN (6)

Specs:
  • Play time: 3.5h per charge
  • Portable case: Holds +4 charges
  • Earphones battery: 55mAh
  • Case battery: 500 mAh
  • Bluetooth version: 4.2
  • Range: 10 m
  • Driver: Dynamic

Kualiti Audio?

Toksah cakaplah oiii… Yang pertama SUDIO VASA dah terbaik. Kali ni SUDIO NIVÅ pun sama…. Memang ohsem! Bunyi bass memang tip top, apatah lagi mid bass. Suara yang kedengaran sangat jelas. Yang penting, bila dah sumbat masuk ke telinga, memang noise isolation terbaik. Winking smile. I like!

Harga SUDIO NIVÅ?


REVIEW AND DISCOUNT CODE–SUDIO NIVÅ, Fun Sounding True Wireless Earphones By SUDIO SWEDEN (7)

Harga SUDIO NIVÅ adalah RM 425.00 bagi pasaran Malaysia. Smile. Ya, Kak Fa tahu mungkin ada sesetengah dari kalangan kita memang agak keberatan untuk melabur sejumlah wang yang agak besar semata hanya untuk sepasang earphone. To note… Ini bukan earphone biasa-biasa yang selalu kita pakai… It is extraordinary. Kak Fa sememangnya sangat sukakan produk dari SUDIO SWEDEN dan dah termasuk di dalam senarai TRUSTED BRAND Kak Fa dah.

Kod Diskaun Istimewa 15% Dari Kak Fa Untuk Pembaca www.bubblynotes.com 

Kalaulah, kalaulah ada di antara yang membaca entri ini berminat untuk mendapatkan SUDIO NIVÅ, Kak Fa sangat berbesar hati untuk memberikan anda kod diskaun istimewa 15% untuk pembelian SUDIO NIVÅ mahupun produk-produk selain SUDIO NIVÅ dari SUDIO SWEDEN. Gunakan kod diskaun di bawah ini:

BubblyNotes15


Gunakan secepat mungkin ya? Sebab sekarang ni SUDIO sedang mengadakan promosi FREE Pack of 4 Swedish Design Coasters dan juga PENGHANTARAN PERCUMA ke Malaysia. Winking smile

Shopping Sekarang Di:

http://www.sudio.com/my

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !