Bila ada TRAVELOKA SALE-ABRATION Dan MATTA FAIR 2018 - Ini Masa Terbaik Untuk Bercuti!

Farah Waheda Wahid
1
Bila ada TRAVELOKA SALEABRATION Dan MATTA FAIR 2018 - Ini Masa Terbaik Untuk Bercuti!

Yeayyy... Rasa macam nak lompat bintang tinggi-tinggi! Rolling on the floor laughing... Melonjak-lonjak dah rasa hati ni ha... Sebabnya, bila ada TRAVELOKA SALE-ABRATION dan MATTA FAIR 2018 - ini masa terbaik untuk bercuti! Kaki-kaki travel se-Malaysia cukup suka bila tiba waktu-waktu promosi sebegini. Kalau tak suka tu, bermakna bukan kaki travel lah tu... Kalau tak suka tu memang jenis yang tak ambil tahu tentang tawaran-tawaran hebat sewaktu musim promosi TRAVELOKA SALE-ABRATION dan MATTA FAIR la tu. Sebab kebiasaannya, kaki travel memang amat menanti-nantikan waktu-waktu promosi sebegini.

Yaaa... Sekarang ini sedang berlangsung TRAVELOKA SALE-ABRATION 2018 dan juga MATTA FAIR 2018. Apa yang ada di TRAVELOKA SALE-ABRATION 2018? Mestilah tawaran-tawaran hebat lagi menarik hati serta meruntun jiwa. Bersempena dengan TRAVELOKA SALE-ABRATION 2018, kini TRAVELOKA menawarkan promosi penerbangan murah untuk semua! Kalau jenis kaki travel tetapi di dalam masa yang sama memang orang yang sangat berjimat-cermat, ini masanya. Kalau terlepas pandang memang sangat-sangat-sangat rugi!

Silalah ambil tahu yang anda boleh jimat lebih banyak untuk penerbangan. Kalau anda tempah penerbangan anda as soon as anda habis membaca entri Kak Fa ni, anda berpeluang mendapat diskaun tambahan 8% hanya di TRAVELOKA. Diulangi hanya di TRAVELOKA. Lain-lain, I'm sorry goodbye tak ada ya? Ihiksss... Winking smile. Anda boleh terbang pada bila-bila masa yang anda inginkan tetapi tempahan perlulah dilakukan bermula dari 4 September 2018 sehingga 10 September 2018 sahaja ya. Lepas pada tarikh yang Kak Fa beritahu ni, jangan datang balik pada Kak Fa dan tanya, kenapa tak dapat diskaun 8% tu... Faham-faham sendiri sudah. Dah beritahu bukan tak beritahu. Kalau terlepas, silap sendiri tak baca betul-betul...Ahaksss... Smile with tongue out

Diskaun 8% tu macam mana? Diskaun lah diskaun... Potongan harga... Alaaa...Macam tak biasa pula kan?

Domestik: 8% sehingga RM 40.00
Antarabangsa: 8% sehingga RM 40.00

Bila ada TRAVELOKA SALEABRATION Dan MATTA FAIR 2018 - Ini Masa Terbaik Untuk Bercuti! (2)

Fikir jer nak pergi mana? Nak pergi ke negara-negara di Asia Tenggara? Asia? Eropah? Lain-lain? Semua boleh ok? No booking fee pula tu... Untung-untung... Dahlah tu, dapat beramal jariah pula tu sebagai bonus point.

Sebelum tu nak cerita sikit pasal tiket kapal terbang ke Osaka. Saja berangan-berangan next percutian mungkin? Nak tengok sakura berbunga bunga tahun depan. Kak Fa baru je check out website Traveloka, MAS dan AirAsia. Memang sangat berbaloi kalau kita beli sempena TRAVELOKA SALE-ABRATION ni. Harga di TRAVELOKA SALE-ABRATION macam harga kat Matta Fair. Memang murah dan berbaloi baloi. Rugi rasanya tak grab sekarang!

TRAVELOKA SALE-ABRATION 2018

Hari tu sempat ke tidak untuk menderma kepada Tabung Harapan Malaysia? Kalau tak sempat, ini peluang terbaik kepada anda yang mempunyai keinginan untuk Tabung Harapan Malaysia. Gunakan kod kupon MYHARAPAN dan pihak TRAVELOKA akan menyumbangkan RM 1.00 bagi pihak anda! Semudah A, B dan C.

Tapi, mestilah ada terma dan syarat-syaratnya. Apa terma dan syarat-syaratnya tu, sila ke laman web TRAVELOKA dengan kadar sesegera mungkin. Terfikir-fikir bagaimana cara nak dapatkan kupon? Nahhh... Kak Fa payung Umbrella lebih sikit info:

Bila ada TRAVELOKA SALEABRATION Dan MATTA FAIR 2018 - Ini Masa Terbaik Untuk Bercuti! (3)

Senang kan? Tak susah kan? Lagipun Kak Fa percaya semua-semua orang yang membaca entri Kak Fa ni semuanya celik gajet dan IT. Jadi tak adalah orang kata susahnya nak dapatkan kupon ni. Jangan risau, ianya sangat mudah dan semua orang berpeluang untuk mendapatkan kupon.

Hotel pula korang jangan risau. Check je TRAVELOKA on and off, pasti ada yang berkenan dan sesuai dengan bajet korang. Eh bukan setakat di dalam Malaysia jer tau, hotel luar negara pun ada. Rugi kalau tak kenal dan berkenalan dengan TRAVELOKA ni. Semua di hujung jari je. Tinggal nak dengan tak nak jer lagi. Menjadikan segalanya mudah untuk semua orang. Hassle free. Tak perlu bersusah-susah nak ke sana ke mari lagi dah. Jimat tenaga, jimat kos, jimat kederat, jimat semuanyalah.

Jap... Sebelum Kak Fa tutup cerita TRAVELOKA ni tawaran kupon diskaun tambahan adalah untuk PEMBELIAN SEGERA dan di atas PROMOSI PENERBANGAN DARI SYARIKAT PENERBANGAN YANG TERLIBAT. Bagi Kak Fa lah, TRAVELOKA SALE-ABRATION ni memang berbaloi kerana ianya seakan-akan MATTA FAIR 2018. Lagipun dah nak hujung-hujung tahun dah ni, kebiasaannya bila hujung tahun ramai yang planning nak bercuti ke sana ke mari bersama ahli keluarga masing-masing. Pucuk dicita ulam mendatang... Selagi boleh berjimat kita berjimat. Jadi gunakan peluang yang ada sempena TRAVELOKA SALE-ABRATION 2018 ni ya?

Kalau terlepas, alamatnya putih mata dan terpaksalah berbelanja lebih... Masa tu nanti barulah terasa kerugian yang amat sangat dan terasa macam kenapalah tak grab peluang yang disediakan TRAVELOKA hari tu? Masa tu bukan salah sesiapa kan? Dan tak boleh nak salahkan sesiapa kan?

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !