Berisi Tu Tak Apa… Janji Ada CURVE! Jom Betulkan Bentuk Badan Bersama PREMIUM BEAUTIFUL CORSET!

Farah Waheda Wahid
1
20180918_155113_0001 (1)

Once I was so naive… Takut sangat-sangat gemuk. Takut diketawakan orang. Takut orang pandang semacam bila berpakaian. Takut itu, takut ini. Even pernah rasa sakit hati pun ada bila ada sesetengah individu yang berbadan kecil comparing themselves with Kak Fa yang memang sedia ada chubby atau berisi ni ha. Crying face Sedih tak? Sedih kan? Even up to the level, Kak Fa pernah terasa sangat-sangat low self-esteem bila mana diperlekehkan oleh orang-orang yang kecil molek badan mereka. Yesss! Kak Fa rasa macam tu. But sebenarnya I was wrong! Nothing is actually wrong with being chubby atau berisi. Even kalau genetik kecil molek pun tapi tak sihat dan tak ada curve pun tak jadi apa juga. What matters adalah curve! Tak kira kurus atau gemuk, yang penting bentuk badan yang cantik itu. Berisi tu tak apa… Janji ada CURVE! Jom betulkan bentuk badan bersama PREMIUM BEAUTIFUL CORSET! Winking smile.

Pemikiran Kak Fa yang naive tu telah bertukar 360 darjah setelah Kak Fa amat-amati selama beberapa tahun di sana sini. Bermula sekadar nak sedapkan hati sendiri jer sebenarnya. Bila Kak Fa lihat badan Kak Fa yang chubby di dalam gambar, bila Kak Fa lihat walaupun Kak Fa chubby tetapi masih ada CURVE bila berpakaian. Kak Fa rasa tenang sedikit. Ha ha ha… Smile with tongue out. I told myself, at least it is not that bad. Macam tu lah. Bila Kak Fa merujuk kepada CURVE tu… itu yang Kak Fa terfikir, yang kurus atau gemuk tu is not the matter, bila Kak Fa sendiri lihat, Kak Fa terfikir benda pertama yang Kak Fa fikir adalah bentuk badan. So… the issue yang sepatutnya Kak Fa tackle adalah bentuk badan bukannya ukuran kurus atau gemuk.

Eh… Tapi, entri ni bukan khusus untuk yang berisi jer… Yang kurus pun perlu juga. Sebab tak semua yang berisi tu ada CURVE, tak semua yang kurus tu ada CURVE ya? Kadang-kadang tu pula, bukan tak ada CURVE tapi out of shape. Jadi naklah kena diperbetulkan shape tu. Bagaimana caranya? Entri ini khusus untuk semua orang tak kira anda di dalam kategori berisi mahupun kurus. Kak Fa nak kenalkan anda dengan lebih dekat kepada PREMIUM BEAUTIFUL CORSET. Pernah dengar? I’m pretty sure most of you women out there pernah dengar dan tahu mengenai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni.

Pertama sekali, what you need to know is that, PREMIUM BEAUTIFUL CORSET adalah pakaian dalam wanita yang direka khusus untuk pelangsingan dan kesihatan. PREMIUM BEAUTIFU adalah merupakan jenama nombor 1 yang telah diiktiraf sebagai produk Superbrands yang dihasilkan daripada bahan yang sangat berkualiti dan selesa dipakai sehinggakan dijamin kualitinya sepanjang hayat. PREMIUM BEAUTIFUL CORSET merupakan gabungan teknologi dari tiga buah negara iaitu Amerika Syarikat, Jepun dan Jerman. Ia dicipta untuk mempertingkatkan kesihatan di samping memberikan pembentukan badan yang cantik.

Apakah rahsia keistimewaan PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ni? Rahsianya terdapat pada bebenang korset PREMIUM BEAUTIFUL yang disuntik dengan bahan yang menghasilkan gelombang Far Infrared Rays (FIR) yang memberi kesan kebaikan kepada si pemakai korset. PREMIUM BEAUTIFUL adalah satu-satunya korset pelangsingan yang mengandungi teknologi F.I.R. sejak lebih 20 tahun dahulu sehingga kini.

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (2)

Ok, sesetengah dari anda mungkin terdetik…Ala sembang kencang bolehlah. Setakat nak melakukan barang, sibuklah dok jaja, F.I.R lah apalah itulah. Kan? Tipikal mind bila kita sendiri conclude nak fikir macam tu. Mind set bila kita rasa ini strategi nak melakukan produk. Haaa macam tulah. Tapi apa yang boleh Kak Fa nasihatkan, cuba kenali dengan lebih rapat terlebih dahulu sebelum memutuskan sebarang kesimpulan. Kenal bagaimana F.I.R. pada PREMIUM BEAUTIFUL CORSET berfungsi.

Untuk pengetahuan anda, F.I. R. menembusi kulit dan memberikan tindak-balas resonan ke atas molekul air. Molekul bergetar menghasilkan haba yang menjadikan salur darah mengembang dan perjalanan darah lebih lancar. Selain itu ia akan menjadikan penghantaran nutrien dan pembuangan toksin lebih cekap seterusnya menjadikan sel-sel lebih sihat dan badan segar, cergas dan ceria.

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (3)

Menarik tak? Menarik kan setakat ini? Winking smile… Kak Fa nak teruskan lagi tentang PREMIUM BEAUTIFUL CORSET… PREMIUM BEAUTIFUL CORSET didatangkan dengan set yang terdiri daripada Long Bra (coli), Long Girdle (seluar) dan Waist Nipper (bengkung). Setiap satu bahagian direka untuk memberikan kesan kebaikan yang tersendiri tanpa menggurangkan faktor gaya yang cantik dan keselesaan.

Long Bra PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (4)

Kalaulah, kalau, anda perasan , bra yang biasanya kita beli di pasaran semasa itu, cup nya berbentuk bulat. Cup yang berbentuk bulat sebenarnya akan menekan puting payudara dan sekaligus mendedahkan seseorang wanita kepada kanser payudara. Warna puting juga akan menjadi lebih gelap.

Sebaliknya, cup Long Bra PREMIUM BEAUTIFUL berbentuk piramid dan memberi ruang kepada puting untuk bernafas dan dapat menampung payudara supaya lebih terletak, tidak jatuh dan tidak bergoyang/bergegar. Warna puting juga menjadi lebih cerah.

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (5)

Lace cup pada PREMIUM yang sangt anjal dapat mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Makanya, payudara akan nampak lebih anjal dan tegang. F.I.R. yang telah disuntik pada lace Long Bra, sekaligus akan mengoptimumkan pengeluaran air susu tidak berlebih dan tidak juga berkurang. Dua batang keluli bermemori (kiri dan kanan di tulang rusuk) berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan. Badan akan terbentuk menjadi cone shape di sini – so nampak mantaplah.

Rekaan bentuk U pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menyerlahkan pandangan kurus (lemak akan menjadi tipis di sini) dari belakang kita, ia juga mempercepatkan pembentukan (shaping) di belakang badan, dan juga menambah kontur bahagian belakang. Lemak yang tebal, ajaibnya akan hilang sebaik sahaja anda memakai dengan cara yang betul. Belakang badan juga tiada kesan tali bra yang berbenjol akibat lemak yang tertekan oleh tali, berbanding jika memakai bra biasa yang akan kelihatan kesan benjolan lemak di belakang badan.

F.I.R (Far Infrared Rays) adalah paling banyak disuntuk di bahagian paling hadapan Long Bra PREMIUM Beautiful. Ia akan membantu membakar lemak di bahagian perut yang buncit. Bila anda konsisten memakai Long Bra PREMIUM BEAUTIFUL, janga tak percaya pulak yang perut tu dah jadi flat.

Waist Nipper PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (6)

Ianya mempunyai 7 tetulang memori yang dapat membantu mengurangkan masalah tulang belakang seperti bongkok, slip disc dan sakit pinggang. Waist Nipper PREMIUM BEAUTIFUL juga dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tetulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan. Anda tidak akan bongkok sehingga ke tua jika anda mengamalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan!

Cangkuk 3 laras di sisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil di sini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukkan berdasarkan kesesuaian badan individu. Perut menjadi kemas dan rata di sini. Amat sesuai juga untuk lelaki yang boroi. Tali yang anda dapat lihat di dalam gambar di atas tu, kegunaannya untuk mengemaskan dan merampingkan pinggang automatik menjadi ramping. Cara menggunakkannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut. Setakat ini, belum pernah lagi ada rekod aduan mengatakan tali ini pernah putus. Made in Japan – bukan seperti tali biasa. Sangat kukuh pembuatannya. Waist Nipper PREMIUM BEAUTIFUL mengandungi suntikan Far Infrared Rays yang paling banyak. Dapat membantu mengagihkan lemak terkumpul dari bahagian dada dan punggung serta dapat mengunci lemak yang telah dialihkan. Jadi bahagian dada dan punggung akan nampak lebih montok dan anjal.

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (8)

Long Girdle PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (9)

Jika diperhatikan, bentuk di hadapan Long Girdle PREMIUM BEAUTIFUL sangat menyerupai bentuk rahim wanita. Long Girdle memainkan peranan untuk mengalihkan lemak di sekitar pinggang dan belakang. Sedikit demi sedikit, masalah lemak berlebihan di sekitar badan dapat dihilangkan secara semula jadi dengan bantuan F.I.R.

Long Girdle PREMIUM BEAUTIFUL dapat membantu meningkatkan kadar metabolisme yang semakin menurun sejajar dengan pertambahan usia. Lapisan Far Infrared Rays (F.I.R) di bahagian depan Long Girdle boleh membantu mengelakkan masalah kebiasaan yang dialami oleh semua kaum wanita. Contohnya senggugut, rahim jatuh, fibroid dan lain-laian. Kalau wanita-wanita di luar sana menyarungkan Long Girdle dan mempunyai masalah yang disenaraikan, jangan terkejut jika kalau anda datang bulan, darah haid itu keluar lebih pekat daripada biasa dan berketul-ketul. Jangan takut, itu dikatakan sebagai healing process yang disebabkan oleh F.I.R. Semua ketulan darah, darah kotor yang selama ini tersembunyi / tersumbat di dalam rahim, akan ditarik keluar.

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET (10)

Love Shape nipis di bahagian punggung boleh membentuk pinggul agar menjadi lebih menarik dan dapat mengukuhkan kedudukan pinggul. Boleh dikatakan sebagai penyokong untuk punggung sekiranya punggung jatuh menggeleber. Dalam masa yang sama ianya membantu menguatkan rahim, mengemaskan perut serta menghilangkan stretchmarks terutamanya bagi ibu-ibu yang baru lepas bersalin. Penggunaan renda yang fleksibel, mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar. Terdapat lubang angin/udara pada Long Girdle PREMIUM BEAUTIFUL yang berfungsi untuk mengawal keputihan, membantu pengaliran darah dan udara untuk menghilangkan kesan bau pada alat sulit wanita.. Kalau wanita yang mempunyai masalah keputihan yang teruk, pemakaian Long Girdle ini boleh mengatasi masalah itu..

Ada yang bertanya pulaaaa…. Kak Fa… Bukan ke pakai set korset macam ni payah nak pergi tandas… Leceh segala bagai… PREMIUM BEAUTIFUL CORSET tak susah mana oiii, buka jer Long Girdle tu lepas tu gulung atau tarik ke atas jer Waist Nipper ke atas. Nak cantik kan? Kenalah korban sikit. Tambah pula lagi, katanya susah nak bernafas dan tak selesa pakai korset. Ramai dah yang pakai, ramai dah yang konsisten. Testimoni, mereka katakan korset PREMIUM BEAUTIFUL sangat lembut, tak rasa sakit bila dipakai. Breathable dan akan sesuaikan suhu badan dengan sewajarnya. Jadi taklah rasa panas lit lit ya? Lagi satu ianya adalah sebuah korset yang fleksibel 360 darjah yang fleksibel dengan apa-apa sahaja aktiviti yang kita nak lakukan sepanjang hari. Bila makan pula, cepat jer akan rasa full. Memanglah boleh kurus kan? Winking smile

Kak Fa nak cerita panjang-panjang pun, ni pun dah consider panjang ok? Mau tak habis lagi esok Kak Fa menaip ni… Muahahaha… Open-mouthed smile. Apa-apa pun, kalau tertimbul minat dan kalau nak tau lebih lanjut atau nak beli ke apa…. Laju-laju:





What’s App: +60126090900

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !