IG GIVEAWAY–Let’s Win Nichii/Kitschen Vouchers Worth RM150!

Farah Waheda Wahid
1
IG GIVEAWAY_LET'S WIN NICHIIKITSCHEN VOUCHERS WORTH RM150!

Kak Fa nak bagi hadiah ni! Winking smile Nak ke tak nak? Nak ke tak nak? Kalau nak… Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, dengan ini, tepat pada pukul 6.00 petang sekarang ni (sewaktu entri ni Kak Fa upload di www.bubblynotes.com), maka dengan ini bermulalah IG GIVEAWAY – Let’s Win Nichii/Kitschen Vouchers Worth RM150! Smile. Musim-musim perayaan ni kan? Kalau dapat sebelum Raya boleh buat tambah-tambah shopping Raya, kalau dapat selepas Raya pun boleh shopping juga ya tak? Ok what? Shopping vouchers bernilai RM150.00. Still boleh beli macam-macam dekat Nichii/Kitschen tu kan? Kalau betul pilih dan susun harga. Macam mana mechanism IG Giveaway Kak Fa yang satu ni? Read on peeps…

Konsep IG Giveaway

Kak Fa mencari gambar-gambar anda yang kreatif sebab giveaway ini adalah giveaway yang berkonsepkan “Creative Photo Contest”. Nak kreatif macam mana? Kreatif yang berkaitan Hari Raya, tapi bukan sebarang kreatif ya? Ada terma dan syaratnya juga. Bukannya anda boleh capture gambar di mana-mana prop atau set atau lokasi sebegitu sahaja. Baca point Kak Fa yang kedua pula.

Apa Yang Perlu Peserta IG Giveaway Lakukan?

Kak Fa pecahkan kepada beberapa bahagian supaya senang difahami:

PERTAMA:
Anda perlu menjejakkan kaki ke Setapak Central, capture gambar anda di kawasan Concourse Setapak Central bersama-sama dengan dekorasi Raya yang tedapat di situ. WAJIB. Tidak boleh tidak, anda mesti snap gambar anda di Setapak Central. Dengan gaya atau cara yang paling kreatif.  Kalau tak pernah pergi, atau tak tau ke? Meh sini Kak Fa kongsikan alamat dan juga peta lokasi kepada anda.

SETAPAK CENTRAL
67, Jalan Taman Ibu Kota
Danau Kota
53300 Kuala Lumpur

Peta Lokasi:



KEDUA:
Selepas gambar telah dirakamkan, anda perlu memuatnaik gambar tersebut ke laman Instagram anda dengan kapsyen dan juga hashtag #HariRaya #MarrakechEidSpiration #SetapakCentral. WAJIB.

KETIGA:
Anda juga perlu tag Kak Fa dan Setapak Central di dalam posting anda tersebut. WAJIB.  Tak tag Kak Fa, tak tag Setapak Central kalu… I’m sorry, goodbye… You are disqualified! Huuu… Jangan cakap Kak Fa tak warn awal-awal ya? Ni Kak Fa dah bagi tau dah ni. Kalau tak tau IG Kak Fa, tak tau IG Setapak Central, meh sini Kak Fa bagi:

Laman Instagram Kak Fa:

Laman Instagram Setapak Central:

Tak ada alasan kata tak tau alamat IG kami ya? Nyah-Nyah

Durasi IG Giveaway?

Durasi IG Giveaway ini adalah bermula pada jam 6.00 petang, 4 June 2018 dan berakhir pada 10 Jun 2018, jam 6.00 petang. (4 Jun 2018, 6 petang – 10 Jun 2018, 6 petang). Lewat sesaat ke seminit ke, I am sorry, goodbye again… Penyertaan anda adalah tidak diterima. Jadi time management kena betul ok? Sila ikut time frame yang Kak Fa tegaskan di sini.

Keputusan IG Giveaway

Terus terang Kak Fa beritahu ya, bukannnn Kak Fa yang pilih anda sebagai pemenang. Jadi tidak akan wujud sebarang unsur pilih kasih ataupun favouritisme di situ. Pihak penganjur yang akan buat pemilihan 2 orang pemenang untuk IG Giveaway Kak Fa pada kali ini. Hadiah juga akan diuruskan oleh pihak penganjur. Jadi tak nak bawang-bawang ya? Kata Kak Fa pilih kasih… Muahahaha…

Makanya, apabila sudah terang dan jelas… Jomlah join IG Giveaway ni… Selamat berjaya! Winking smile

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Alaaa... Kena gi Setapak Sentral la pula.
    Kita pergi dalam mimpi je la kak fa. Hihihi.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !