LAZADA Online Revolution Blogger Contest!

Farah Waheda Wahid
5
LAZADA Online Revolution Blogger Contest!

Saja mencuba nasib! Untung sabut timbul! Untung batu tenggelam! Ya tak? Memandangkan pihak Lazada Malaysia dah dua kali hantar jemputan eksklusif ni, Kak Fa pun terbukalah hati nak mencuba… Mana tau kalau-kalau tuah menyebelahi Kak Fa kan? Winking smile… Makanya, inilah dianya yang dinamakan sebagai LAZADA Online Revolution Blogger Contest! Dari Kak Fa kepada pihak Lazada Malaysia. Smile… Moga-moga menepati ciri-ciri serta syarat dan terma yang dikehendaki oleh pihak penganjur pertandingan.

Lazada Malaysia dok tanya… produk pertama yang Kak Fa beli secara online, ha ha ha… Open-mouthed smile… Gigih Kak Fa ni ha, buka balik history pembelian pertama Kak Fa secara online dari Lazada Malaysia. Memang pertama kali membeli secara online dari Lazada Malaysia lah pun! Nak tau apa yang Kak Fa beli buat pertama kali secara online? Sila rujuk paparan gambar di bawah untuk penjelasan lebih lanjut.

LAZADA Online Revolution Blogger Contest! (2)

The first ever item yang Kak Fa beli secara online melalui Lazada Malaysia adalah Single Lens Video Dash Cam Recorder Car Camera DVR Rearview Front Car DVR + 32GB Memory Card. Kak Fa beli item ni sebab sebagai seorang wanita yang sering memandu bersendirian, kita terbuka kepada pelbagai jenis risiko. Kak Fa dah dengar macam-macam cerita dari kawan-kawan wanita Kak Fa tentang insiden-insiden yang pernah berlaku kepada mereka dan ramai di antara kawan-kawan wanita Kak Fa sememangnya install Car Camera untuk keselamatan dan juga bukti sekiranya berlaku apa-apa. Zaman kini memang kena extra self-care sikit. Sebab dah banyak sangat jenayah sana-sini kan?

Kalau nak tanya Kak Fa jenis produk yang macam mana yang Kak Fa suka beli secara online? Kak Fa akan jawab sama ada barang-barang keperluan anak Kak Fa seperti susu formula serta lampin pakai buang, aksesori telefon pintar, aksesori komputer dan juga aksesori kereta.  Dan kalau tanya Kak Fa kenapa Kak Fa suka membeli secara online? Terutamanya dari Lazada Malaysia…  Jawapannya sangat mudah. Jadual harian Kak Fa sememangnya sangat padat. Kak Fa memang juggling sana dan sini. Kadang-kadang tak sempat nak ke sana ke mari mencari keperluan Kak Fa ataupun barangan yang Kak Fa perlukan. Kadang-kadang tu bukan tak boleh dari kedai, tetapi Kak Fa lebih prefer untuk survey pricing. Yang terbaik? Bila Kak Fa membeli secara online, Kak Fa boleh bandingkan harga dan dapatkan harga yang paling murah di pasaran terutamanya di Lazada Malaysia. Like seriously! Harga yang mahal boleh jadi harga tak masuk akal di Lazada Malaysia. Sebab tu Lazada Malaysia selalu menjadi pilihan utama Kak Fa kalau nak beli apa-apa barangan sekalipun melalui dalam talian. Puas compare sana, compare sini… Akhirnya the last resort, Lazada Malaysia tetap menjadi hub untuk Kak Fa bershopping sakan online dengan berhemah. Cakap jer nak barang apa… Semua ada di Lazada Malaysia.

Berita baik untuk Kak Fa yang sangat mencintai pengalaman ber-shopping di Lazada Malaysia untuk sepanjang November ini sehingga ke pertengahan December 2017 adalah… pihak Lazada Malaysia bakal menganjurkan Kempen LAZADA ONLINE REVOLUTION bermula dari 11 November 2017 sehingga 12 December 2017.

LAZADA Online Revolution Blogger Contest! (3)

Bukan setakat berita baik untuk Kak Fa, tetapi untuk anda-anda yang di luar sana juga! Kalau anda hantu shopping online dan suka shopping online… Tolonglah… Tolonglah jangan lupa SAVE THE DATE  selepas Kak Fa beritahu anda melalui entri ni. Kak Fa dah nampak satu tawaran yang amat-amat menarik dah nih! Kak Fa dah nampak yang pada 11.11.2017, NIVEA menawarkan surprise box dan juga tawaran diskaun untuk produk-produk NIVEA sehingga 65%.

LAZADA Online Revolution Blogger Contest! (3)

Tu baru permulaan jer yang Kak Fa nampak… Ada lagi…

LAZADA Online Revolution Blogger Contest! (4)

Jom kita sama-sama main pusing-pusing roda maya macam ala-ala Wheel of Fortune tu…. Mana tau berpeluang dapat Golden Vouchers dan juga macam-macam lagi jenis hadiah yang menarik yang kita akan suka kan? Winking smile… Suka suka suka! Kak Fa suka sangat!

LAZADA Online Revolution Blogger Contest! (5)

Diskaun sehingga 90% untuk barangan Taobao berserta dengan FREE SHIPPING untuk pembelian bernilai RM 60.00 ke atas dengan kempen HAPPY 11.11. Bila sebut Taobao ni tau-tau jerlah kan? Macam-macam produk yang boleh menggoda jiwa raga yang ada dan dalam masa yang sama menggugat ketahanan diri nak membeli-beli belah. He he he… Smile with tongue out. Mega sale besar-besaran dari 11 November 2017 sehngga 12 Disember 2017… Memang mega sale online yang terpaling panjang tempohnya… di mana akan terdapat banyak tawaran eksklusif! Macam-macam jenis produk dari pelbagai kategori yang boleh dibeli dari desktop/laptop dan juga aplikasi telefon pintar. Dah lah tu, bukan dapat the heaven and pleasure of shopping online…. tapi sebagai pembeli, kita berpeluang untuk menikmati special money-saving deals and discounts yang kita tak boleh nak dapat di mana-mana sales yang lain. Rugi ooo kalau tak manfaatkan sepenuhnya peluang keemasan ni!

LAZADA Online Revolution Blogger Contest! (6)

Untuk LAZADA Online Revolution Sale ni nanti, Kak Fa dah target nak dapatkan Panasonic Air Purifier yang anda dapat lihat melalui gambar di atas ni ha. Harga asal adalah RM 540.00 tapi dengan diskaun sebanyak 36% Kak Fa boleh dapatkan hanya dengan RM 349.00 sahaja! Kalau pergi kedai rasanya tak dapat diskaun sebanyak ini kan? kan? kan? Siap dengan setahun waranti lagi! Terbaik! Meletops!

Makanya…. jangan lupa tau you alls…. LAZADA Online Revolution Sale 11.11.2017 – 12.12.2017… Jangan lupa standby dan jangan lupa terus hit ke Lazada Malaysia untuk syurga membeli-belah secara online yang terbaik di Malaysia tak lama lagi. Till then… Bye for now! Winking smile

Post a Comment

5Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Ena pon beli pampers kt lazada je..murah n senang..tggu kt rumah je. Kena save the date ni..tq inform.

    ReplyDelete
  2. good luck kak fa. Qekra pun ada dpt jugak invitation ni. Insya Allah nak join ;)

    ReplyDelete
  3. good luck..akk pun pelanggan setia lazada

    ReplyDelete
  4. Gud luck sis. Dtg dari contest yang sama =)

    https://izahafizah.blogspot.my/2017/12/lazada-online-revolution-blogger-contest.html?m=1

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !