11.11 Singles Day Shopping

Farah Waheda Wahid
1
11.11 Singles Day Shopping

People! Mark your calendar jom! Smile Kak Fa ada terbaca di Alibaba yang 11.11 Singles Day adalah hari Online Shopping SALE secara besar-besaran! He he he...  Open-mouthed smile ... Biasalah bila bab shopping ni, mana ada orang perempuan yang tak suka? Mana ada orang perempuan yang tak sibuk nak ambil tahu dan jadi orang yang terawal tahu? Betul tak? Macam-macam dah terbayang dah ni. Nak beli itu, nak beli ini. Cumanya Kak Fa bukan merancang nak habiskan semua yang ada dalam akaun bank Kak Fa tu! Sebaliknya Kak Fa nak shopping dan dapat pulangan balik! Haaa... Nak tak macam tu? Kalau nak macam tu... Kena baca dulu entri Kak Fa pada kali ni.

Fenomena 11.11 ni nampaknya dah semakin berleluasa. Kak Fa pusing kanan nampak 11.11, Kak Fa pusing kiri nampak 11.11. He he he... Open-mouthed smile Semuanya nampak itu jer lah! Cuma Kak Fa nak pesan... Shopping tu memang bermaksud akaun bank akan susut... Hu hu hu... Mana ada shopping akaun bank semakin bertambah? Tapi ada cara kalau dengan shopping nak dapat cashback! Serius! Itu yang Kak Fa look forward sangat ni dan Kak Fa nak borak-borak sikit dengan anda melalui entri Kak Fa kali ni. Kalau anda sudah ada hala tuju untuk terjah online shop yang mana satu sewaktu 11.11 Sales ni, Kak Fa pun ada juga... Cuma yang berbeza mungkin Kak Fa shopping dapat barang dan cashback. Manakala anda pula, shopping dan dapat barang sahaja.

Untuk 11.11, Kak Fa dah pasang target nak melakukan aktiviti online shopping Kak Fa dengan penuh kegembiraan dan hati yang puas di Shopback. Memang tempat online shopping Kak Fa ni. Sejak dari dulu lagi! Lubuk emas untuk Kak Fa online shopping sambil dapat pulangan.

11.11 Singles Day Shopping (2)

Horray!!! Tiba-tiba rasa seronok sangat bila membayangkan macam-macam diskaun yang ditawarkan dan Kak Fa bakal menikmati sehingga 50% upsized cashback. Lepas tu pula, memandangkan Kak Fa sejenis spesies yang boleh dikatakan agak fanatik dengan barangan Taobao... Kak Fa jadi seronok bila dapat tau yang Kak Fa berpeluang untuk menikmati sehingga 22% cash rewards jika Kak Fa berbelanja melalui Shopback. Wohooo!

11.11 Singles Day Shopping (3)

Memang betul-betul satu cara bijak berbelanja ni! Selain barangan Taobao kegemaran Kak Fa, ada tawaran yang super duper eksklusif lagi yang menanti. Cakap jer nak cari apa? Semua ada.

11.11 Singles Day Shopping (4)

Sebenarnya... Kak Fa dah target nak cuci mata dengan Lazada sebab nanti Kak Fa boleh dapat cashback sehingga 20%. Sebelum-sebelum ni, cashback cuma sehingga 11% jer. Tapi dengan adanya acara 11.11 Singles Day Shopping nanti... Jadi double the amount. Seronoknyaaa... sebab memang dah ada item yang Kak Fa nak beli melalui Lazada.

Tambah pula bila ada Black Friday Sales... Surprised smile Memang melekat jer lah depan laptop ni nanti! Kak Fa nak shopping puas-puas dan Kak Fa nak dapatkan semua kod eksklusif dan tawaran dari para penjual online seperti produk fesyen, makanan, travel dan lain-lain. Yeehaaa... boleh dapat cashback dengan rebat 4% sehingga 10%. Memang sangat-sangat dapat berjimat dan berbaloi.

11.11 Singles Day Shopping (5)

Mana ada tempat lain untuk shopping online macam ni lagi dah? Ini jerlah yang ada ok? Kalau tak percaya cakap Kak Fa ni... Cepat-cepat pergi investigate dan kaji tentang Shopback... Tunggu apa lagi kan? Hop onto Shopback sekarang dan dapatkan segala macam yang menarik yang berbaloi-baloi untuk anda! Cepat! Pssttt... Jangan lupa tau... mark your calendar... Jangan terlepas!

*Kak Fa cerita jer... Bukan sebab Kak Fa nak paksa sesiapa ok? Sebab Kak Fa dapat news ni, jadi Kak Fa pun war-warkanlah pada semua orang... Sebab mungkin ada yang tak tau ataupun tak terperasan... Winking smile

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !