Kenapa Semua Ibu HARUS GUNAKAN Omni 360 By ergobaby?

Farah Waheda Wahid
0
KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (7)

Ehemmm… Sepatutnya kan semua ibu-ibu kena terima award SUPERMOM! Winking smile Termasuklah Kak Fa! Ha ha ha… Open-mouthed smile Tak nak kalah juga tu kan? Nak juga masuk menyelit… Muahahaha… Iyalah… korang ingat senang ke nak pikul gelaran IBU, MAMA, BONDA, MOMMY, UMMI tu? Sebut memanglah senang… Tapi nak pikul gelaran tu bukannya semudah menyebut. Paling tepat SUPERMOM lah… Sebab kena jadi macam-macam… Sampaikan ada juga sesetengah orang takut nak pikul gelaran IBU, MAMA, BONDA, MOMMY, UMMI… Sebab tak sanggup nak pikul macam-macam, nak jadi macam-macam dan lagi satu… TAKUT TERBATAS! Yang takut terbatas tu, tolong baca entri Kak Fa ni sampai habis… Entri ini adalah khusus buat BAKAL IBU, IBU BARU, BARU MELAHIRKAN DAN ADA ANAK KECIL! Nak tau kenapa semua ibu HARUS GUNAKAN Omni 360 by ergobaby? Ergobaby? Yup Ergobaby… Jenama baby carier yang sememangnya bereputasi tinggi dan terkenal di kalangan ibu-ibu seantero dunia. Kualiti? Memang tip top! Ehhh… Bacalah dulu… Takkan perenggan pertama semua Kak Fa nak sumbat kan? Jom?

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (9)

Tadaa! Terkini di pasaran Malaysia… Baby carrier paling hebat alaf ini dari ergobaby! Winking smile Omni 360. Mujurlah anak Kak Fa dah nak masuk 4 tahun, kalau tidak mahu juga Kak Fa dapatkan seunit Omni 360 by ergobaby ni. Kak Fa sukalah! Best! Macam-macam sebab yang Kak Fa kata best. Smile Dan secara telus dari hati, memang semua ibu yang ada anak kecil HARUS GUNAKAN Omni 360 by ergobaby! Baby carrier yang sememangnya lain dari yang lain. Boleh buat apa saja yang ibu-ibu suka tanpa rasa terbatas! Perkara-perkara yang ibu-ibu rasakan mustahil sebelum ini akan menjadi tidak mustahil dengan baby carrier Omni 360 by ergobaby. Nak bersenam? Nak naik bukit? Nak jungle trekking? Riadah? Santai? Memasak? Berkelah? Berkhemah? Apa saja… Memang tak mustahil sambil mendukung anak kecil anda. Serius! Kak Fa tak tipu!

Kak Fa sendiri dah cuba sarungkan baby carrier Omni 360 by ergobaby ni baru-baru ni. Test power sikit! Ha ha ha…Open-mouthed smile Iyalah, sebelum nak sarankan dan sebelum nak bercerita pada orang, sendiri kena merasai dulu pengalaman itu. Betul ke? Tak betul ke? baby carrier Omni 360 by ergobaby ni bagus sepertimana yang diwar-warkan? Kalau sendiri tak mencuba, macam tak berapa kick pula perkongsian Kak Fa kan? Winking smile

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (5)

Sewaktu Kak Fa mencuba demo sample yang disediakan sewaktu pelancaran Omni 360 by ergobaby di Malaysia baru-baru ni, Kak Fa tak bawa pula anak Kak Fa datang bersama ke majlis tersebut. Datang solo jer… He he he… Open-mouthed smile Lagipun hari tu hari school… Tapi itu bukan halangan buat Kak Fa! Kerana, sewaktu majlis pelancaran yang berkenaan patung bayi dengan berat bayi sebenar telah disediakan.

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (1)

Saiz bayi sebenar dan berat badan bayi yang sebenar. Bagus! Sebab Kak Fa boleh dapat feel yang sebenar! Barulah boleh tahu, betul selesa ke tidak? Ya tak? Bukti Kak Fa mencuba sendiri Omni 360 by ergobaby? Nahhh… Lihat gambar di bawah:

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (6)

Jadilah kan? Janji serve the purpose, Kak Fa nak dapatkan feel sebenar sebelum Kak Fa berkongsi dengan anda. Biar jelas, biar terang apa yang Kak Fa nak sampaikan sebab Kak Fa sendiri dah rasakan pengalaman tu. Winking smile. Yang dapat Kak Fa beritahu anda, Omni 360 by ergobaby ni adalah:

Fleksibel

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (11)
Cuba beritahu Kak Fa? Gaya macam mana yang selesa untuk anda sebagai ibu nak kepit anak? Ihiksss… Smile with tongue out… Omni 360 by ergobaby adalah baby carrier yang membenarkan ibu atau bapa mengendong anak-anak masing-masing di dalam 4 posisi iaitu front facing parent, front facing out, hip and back. Pilih jer yang mana mengikut kesesuaian serta keselesaan ibu atau bapa dan anak kecil.

Beradaptasi Dengan Baik Seiring Dengan Tumbesaran Bayi Serta Anak Kecil


KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (4)

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (3)

Baby carrier Omni 360 by ergobaby adalah sebuah baby carrier yang dicipta untuk beradaptasi dengan baik seiring dengan tumbesaran bayi serta anak kecil. Seawal dari baru sahaja dilahirkan sehinggalah ke peringkat usia toddler iaitu di antara 3.2 – 20 kg dan berciri no infant insert needed. Kalau diikut-ikutkan sebenarnya Firash masih boleh duduk dalam baby carrier Omni 360 by ergobaby ni, sepertimana yang dimaklumkan kepada Kak Fa ketika proses demonstrasi tempoh hari. Cumba sama ada, Firash nak atau tak nak jer… Iyalah… orang kecil molek kan? Belum capai lagi 20kg. Memang layak lagi Kak Fa nak jadi pengguna Omni 360 by ergobaby ni ha… Ekekekee… Open-mouthed smile

Keselesaan Yang Tiada Tandingan

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (12)
Setelah mencuba… Memang Kak Fa akui yang baby carrier Omni 360 by ergobaby memang menawarkan keselesaan yang tiada tandingan berbanding baby carrier jenama lain. Keselesaan untuk tempoh waktu pemakaiana yang panjang dengan sokongan lumbar di pinggang, kusyen ekstra di tali bahu, tali bahu yang boleh disilangkan dengan mudah untuk betul-betul mengikuti bentuk tubuh. Kusyen, adjustable head dan sokongan leher untuk bayi.

Mudah Digunakan

Sangat-sangat muda untuk digunakan. Pilih jer! Nak anak tu pandang muka kita ataupun pandang ke hadapan.

Rekabentuk Ergonomik

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (13)
Baby carrier Omni 360 ini telah diperakukan sebagai “hip healthy” product oleh International Hip Dysplasia Institute di mana baby carrier ini menyokong bayi dengan hip healthy “M” shape position pada semua peringkat umur dan pada semua posisi kendongan termasuklah posisi forward-facing.

Everyday Convenience

Memudahkan proses penyusuan, mempunyai poket simpanan dengan ruang besar yang boleh diasingkan dan juga tuck-away baby hood untuk melindungi bayi daripada sinaran matahari (UPF 50+) dan memberikan ruang privasi.

Kualiti Premium

Dihasilkan daripada 100% kapas premium dan boleh dibasuh dengan mesin pembasuh.

Variasi

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (10)

Pilih jer nak yang mana? Omni 360 didatangkan dalam 4 warna iaitu pure black, pearl grey, khaki green dan juga midnight blue.

Harga

RM 949.00 … Berbaloi! Sebab boleh pakai untuk satu jangka waktu yang panjang. Bukan stok beli pakai setahun lepas tu campak ya? Boleh pakai sampai anak cecah 20kg dan boleh jadikan turun-temurun dari satu generasi ke satu generasi.

KENAPA SEMUA IBU HARUS GUNAKAN OMNI 360 BY ERGOBABY (8)

Kami ibu-ibu (dalam gambar di atas lah kan? termasuk Kak Fa.. he he he… Open-mouthed smile) telah melihat sendiri secara dekat segala kelebihan baby carrier Omni 360 by ergobaby. Kak Fa memperakui, Omni 360 by ergobaby adalah baby carrier terbaik pada alaf ini setakat yang Kak Fa tahu. Pleaseee! Untuk kebaikan serta keselesaan bersama ibu bapa dan anak-anak kecil anda, anda harus mempertimbangkan untuk memiliki sekurang-kurangnya satu unit Omni 360 by ergobaby hari ini. Memang jujur tiada tandingan. Kak Fa cakap betul-betul ni!

Shooh shooh… Pergi sekarang! Fikir apa lagi? Sila ke cawangan Happikiddo, Poppies (Kuching) dan Mum & Babies – korang Google ek? Cari lokasi di mana? Winking smile… Beli sekarang! Tak lama lagi akan available di semua mom and baby retailers juga! Kalau nak tau maklumat lebih lanjut sila klik www.ergobaby.com ataupun terus klik www.bloomandgrowasia.com.

You can do anything! #INMYERGO

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !