Entri TOP 10 Januari 2017–www.bubblynotes.com

Farah Waheda Wahid
0
Bila dah nak tiba ke penghujung tahun ni, Kak Fa dah mulalah dengan aktiviti analisis semasa Kak Fa seperti tahun-tahun yang lepas. Saja nak tengok mana entri-entri yang menyumbang trafik kepada www.bubblynotes.com dan saja nak menelaah kekurangan Kak Fa yang perlu Kak Fa perbaiki lagi dari semasa ke semasa untuk masa yang akan datang. Untuk permulaan, Kak Fa senaraikan dulu entri Top 10 Januari 2017 – www.bubblynotes.com. Sementara ada waktu terluang tempoh hari, Kak Fa sempatlah menjenguk satu persatu dan senaraikan satu persatu serta kemudiannya buat sorting untuk memudahkan Kak Fa untuk melihat hasilnya.

Dah tengok satu persatu, dah kumpul dan dah sorting, akhirnya, inilah dia entri Top 10 Januari 2017 – www.bubblynotes.com yang dapat Kak Fa summarised:

ENTRI TOP 10 JANUARI 2017 - WWW.BUBBLYNOTES 
Daripada 10 yang telah disenaraikan, 2 entri adalah merupakan entri advertorial yang telah Kak Fa lakukan. 1 entri di dalam Bahasa Inggeris dan 1 lagi di dalam Bahasa Melayu. Smile. Syukur Alhamdulillah. Terasa lapang sedikit di hati ni, bila ada di antara entri-entri advertorial yang mendapat tempat di dalam senarai entri Top 10 Januari 2017 – www.bubblynotes.com. Semoga pihak pengiklan terus sukses selalu dan terima kasih di atas peluang serta kepercayaan yang telah diberikan kepada Kak Fa untuk mengambil tugasan advertorial yang diberikan. Masih belum habis lagi sebenarnya analisis Kak Fa, ada lebih kurang 8 bulan lagi yang Kak Fa sedang lakukan analisis. Smile.

Bagi mereka yang berminat untuk beriklan di www.bubblynotes.com , anda bolehlah menghubungi Kak Fa secara terus melalui alamat e-mel seperti yang tertera ini ---> bubblynotes@gmail.com.

new banner (1)

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !