Cantik, Bersih & Segar Bersama NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN

Farah Waheda Wahid
0
CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN

Sebelum beralih kepada NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN, ada dua masalah utama bagi Farah yang mengenakan solekan hampir setiap hari ni. Masalah yang Farah maksudkan tersebut adalah:

Perbezaan Penampilan Wajah Bila Bersolek Dan Bila Tidak Bersolek

Bila bersolek…Ha ha ha… Open-mouthed smile kulit wajah tu kelihatan hidup! Berseri meletops konon-kononnya. Tapi bila tanpa solekan? Masya Allah… kusam kulit tu… hilang serinya…Nampak pucat tak berseri kulit. Ini memang masalah biasa bila seseorang tu dah biasa mengenakan solekan setiap hari kan? Bila tak bersolek memang nampak kelainan pada penampilan wajah. Perbezaan tu tetap ada, bila bersolek dan tak bersolek. Masalah yang Farah fokuskan di sini adalah mengenai tekstur kulit yang kusam dan tak berseri. Ehhh… ada orang tu, kalau bersolek atau tanpa solekan kulit wajah tetap berseri. Ada orang pula, mengalami masalah macam Farah ni lah. Hu hu hu… Crying face.

Rutin Pembersihan Solekan Yang Panjang

Dah tentu-tentu kalau bersolek tu, perlu bersihkan kan? Apa yang Farah maksudkan dengan rutin pembersihan solekan yang panjang adalah bilamana setelah melalui hari yang panjang di pejabat atau di luar rumah, akhirnya akan tiba masa untuk membersihkan solekan. Rajin ke? Malas ke? Bila dah bersolek memang tetap perlu bersihkan solekan agar kulit wajah mendapat oksigen yang diperlukan dan segala bakteria atau kotoran dapat dihilangkan dari wajah supaya tak melekat jerawat-jerawat nakal di muka kan? Masalahnya, memang nak bersolek tu rajin jer…gembira jer… ha ha ha… Open-mouthed smile tapiii, bila tiba bab nak bersihkan solekan… panjang sangat pula langkah demi langkah demi memastikan kulit tu betul-betul bebas dari solekan, kotoran serta bakteria. Dapat pula, mak beranak kecil… Ha ha ha… memang sebenarnya kalau boleh jimat masa di dalam rutin pembersihan solekan lagilah Farah suka kan?

Haaaa… tulah dua masalah utama yang Farah hadapi selama ini yang belum pernah Farah ceritakan pada sesiapa pun sebelum ni. Ada masa-masa tu terfikir juga, alangkah bagus kalau ada satu produk penjagaan wajah yang mudah, ringkas serta efektif sebagai solusi kepada permasalahan ini. Pucuk dicita, ulam mendatang. Farah diperkenalkan dengan NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN. Alhamdulillah, selepas selama seminggu lebih mula menggunakan produk penjagaan kulit NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN, masalah yang Farah hadapi sebelum ini yang Farah nyatakan di atas tadi, nampaknya sudah mula selesai. Memang betul-betul memberikan penyelesaian. Komen ringkas sebelum Farah pergi lebih lanjut – Cantik, bersih dan segar bersama NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN.

Pernah jumpa tak produk yang Farah ceritakan ni di farmasi atau pasar raya? Kalau tak pernah, dalam entri ni juga, Farah nak tunjukkan pada anda semua supaya kenal bagaimana rupa produk dari NEUTROGENA yang Farah maksudkan ni.

CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN 2 

Inilah dia, NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN yang Farah maksudkan. Tak susah pun nak cari sebenarnya sebab memang berlambak-lambak produk NEUTROGENA yang memenuhi pasaran di merata-rata pasar raya serta farmasi. NEUTROGENA kan produk yang telah lama bertapak di pasaran di lebih 70 buah negara. Memang meluas pasaran produk NEUTROGENA dan disebabkan pasaran yang meluas Farah rasa bukanlah sesuatu perkara yang susah untuk mencari produk penjagaan wajah NEUTROGENA di pasaran ya tak? Siapa tak jumpa tu, memang tipu sangat-sangatlah.

Sejak seminggu lebih yang lalu, NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN ini telah menjadi sahabat baik Farah. Sejak dari mula-mula gunakan NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN ini, Farah telah mula sukakan hasilnya yang menggembirakan hati Farah. Apa yang gembira sangat tu? Meh sini rapat-rapat meh… Meh sini, Farah bagi demonstrasi sedikit pada anda, supaya anda faham apa yang Farah cuba maksudkan.

CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA 3

Model amatur dengan solekan di wajah – lengkap dengan eye brow liner, waterproof eye liner, foundation, loose powder, blusher, waterproof mascara dan gincu ala-ala gothic kononnya. Ha ha ha… Smile with tongue out… Tak lupa, produk penjagaan wajah NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN yang dipegang di tangan.

Sekarang kita mulakan demonstrasi still pictures untuk anda semua. Winking smile.

CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN 5

Picitkan amaun yang kecil ke tapak tangan anda.

CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN 6

Inilah tekstur cecair produk penjagaan wajah NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN. Tidak terlalu likat, tidak terlalu bersifat cecair. Sedang-sedang. Cecair gel kaedahnya ya. Tentunya tidak menimbulkan sebarang ketidakselesaan. Apa yang perlu anda lakukan adalah seperti turutan gambar di bawah:

CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN 7

1. Ratakan cecair pencuci NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN ke seluruh kulit wajah.
2. Berikan urutan secara perlahan-lahan untuk menanggalkan segala kotoran serta solekan pada wajah.
3. Letakkan sedikit air untuk menghasilkan buih. Selepas berbusa, cuci wajah anda dengan air sehingga bersih.
4. Lapkan sehingga kering.

CANTIK, BERSIH & SEGAR BERSAMA NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN 8

Hasilnya? Lihatlah sendiri di dalam gambar Farah yang Farah paparkan di atas… Sememangnya sangat bersih, tekstur kulit muka yang lebih berseri, halus, segar, bersih tidak seperti sebelumnya. Tanpa sebarang editing, tanpa sebarang pengubahsuaian pada gambar, memang betul-betul bersih. Setelah menggunakan NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN, memang Farah rasa sangat yakin dengan kebersihan wajah dan memang Farah sangat yakin yang segala solekan walaupun solekan adalah kalis air telah tanggal sepenuhnya. Nak solat pun memang yakin yang diri betul-betul bersih ok? Sangat mudah, ringkas dan cepat. Farah tak perlukan satu rutin pembersihan solekan yang panjang langkahnya lagi. Dalam erti kata lain, dapat jimatkan masa lah kan? Lebih masa bersama Firash… he he he… Send a kiss… Dah boleh buang dah segala jenis macam make up remover dah rasanya. Farah tak perlukannya lagi sebab dah ada NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN yang sangat-sangat mengubah segalanya.

Kini lebih yakin tau! Keluar rumah tanpa solekan? Tak ada masalah langsung! Sebab kulit tetap kelihatan bermaya berseri walaupun tanpa sebarang solekan. Keyakinan diri atau self-esteem itu telah bertambah. Baru jer seminggu lebih dah banyak sangat perubahannya pada kulit wajah Farah… Selamat tinggal low self-esteem, selamat tinggal kulit tidak bermaya serta berseri, selamat tinggal dunia kulit wajah kusam. Disebabkan perubahan positif ini, sebab tulah Farah kongsikan kepada anda semua yang mungkin tercari-cari solusi kepada permasalahan yang sama ataupun hampir serupa sebagaimana yang dialami oleh Farah sebelum ini.

Ini pengalaman Farah, untuk anda mengetahui keberkesanannya sepertimana yang Farah kongsikan. Farah sarankan agar anda jangan tunggu lagi dan dapatkan produk NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN hari ini juga… Farah cerita, jika anda nak pastikan betul-betul sama ada apa yang Farah ceritakan ini adalah apa yang akan anda alami juga… Anda perlu mencuba produk NEUTROGENA DEEP CLEAN FOR DULL SKIN dahulu. Tak cuba tak tahu. Belum cuba belum tahu. Yang baik yang bermanfaat untuk Farah dan semua, haruslah Farah kongsikan kan?

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai produk-produk penjagaan kulit NEUTROGENA DEEP CLEAN, anda boleh lawati Laman Facebook NEUTROGENA Malaysia di http://facebook.com/myneutrogena.

Terima kasih banyak-banyak tau NEUTROGENA sebab dah beri solusi kepada masalah kulit yang tidak bermaya dan berseri Farah ni! Winking smile

#NeutrogenaMY #NeutrogenaHappySkin #NeutrogenaBeautySquad

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !