gogoprint–Cetakan Pantas, Berkualiti & Murah Sehingga 10,000 Keping!

Farah Waheda Wahid
1
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING!

Alamak! Surprised smile… Sedar-sedar jer, rupa-rupanya business card untuk tugasan sampingan dah nak kehabisan! Macam mana ni? Surprised smile Aiyomaa…Aiyopaa… Dalam masa terdekat ada acara yang perlu dihadiri dan sememangnya business card adalah salah satu benda penting yang tak boleh tidak kena ada! Bagi orang-orang yang mencari makan dengan tugas sampingan melalui advertorial, pengiklanan, review dan segala bagai dengan menggunakan blog dan media sosial seperti Farah ni… Kalau business card tak ada sewaktu menghadiri sesuatu acara, memang terasa semacam tak lengkap… Crying face… Huwaaa! Macam mana nak buat networking dan PR dengan lebih efektif ni? Ecehwahhh…Kononnya…Tapi betul apa? Business card merupakan salah satu benda yang penting bagi blogger. Betul kan? Farah tak salah kan? Jenuhlah mencari provider yang boleh melakukan kerja dengan sepantas kilat! Tapi tengah-tengah malam nak mencari… Muahahaha… Open-mouthed smile orang semua dah tidur oiii! Mujurlah…mujurlah bertemu jodoh dengan gogoprint – cetakan pantas, berkualiti dan murah sehingga 10,000 keping!

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 2

Kenapa sebelum ni tak pernah tau ya? Hu hu hu… Syukurlah dah bertemu dengan gogoprint melalui enjin carian Google dan syukurlah kerana gogoprint mampu membantu keperluan Farah di dalam waktu terdesak! Winking smile… Tapi menarik juga ya? Bukan sekadar perkhidmatan cetakan untuk business card tetapi termasuklah:

1. Flyers.
2. Leaflets.
3. Booklets.
4. Table Tents.
5. Letterhead.
6. Poskad.
7. Presentation Folder.
8. Kad Kahwin.
9. Kad Undangan.
10. Paper Placemats.
11. Kad Ucapan.
12. Penanda Buku.
13. Baucar Hadiah.
14. Loyalty Cards.
15. Tags.

Kesemua sekali ada 16 item cetakan yang mampu dilakukan oleh gogoprint.

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 3
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 4

Tiba-tiba macam ting-ting-ting… Light bulb…. wahhh, lepas ni tak perlu susah payah dah nak cari perkhidmatan cetakan berkualiti, pantas dan murah dalam bentuk pukal. Sebabnya? Dah ada gogoprint! Farah belek sana-belek sini laman web gogoprint dan memang bila difikir-fikirkan, perkhidmatan cetakan yang ditawarkan oleh gogoprint sememangnya murah! Kalaulah syarikat event management Farah yang dahulunya Farah jalankan bersama rakan kongsi yang telah menjadi sejarah yang tidak mungkin berulang tu masih lagi dijalankan pada masa kini, dah tentu-tentu, Farah akan menjadikan gogoprint sebagai sumber pencetak utama bagi syarikat Farah. Sesuai sangat ni bagi anda-anda yang ada syarikat kecil ataupun sedang mencari pencetak berkualiti, pantas dan murah sehingga berpuluh ribu keping. Iyalah, kadang-kadang dalam kes kecemasan atau saat-saat akhir, we will never know kan?

Manalah tau, dah nak dekat-dekat launching event ke? Dah nak dekat-dekat waktu menyertai exhibition ke? Kadang-kadang kita boleh jadi run out of stocks ataupun stok sedia ada yang telah dihitung, dicongak dan dikira tidak mencukupi. Bolehlah… buat tambah-tambah bila gogoprint ni mampu untuk sediakan cetakan anda sepantas 24 jam kan?

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 5

Macam dalam kes Farah yang dah terdesak sangat nak pakai business card di dalam tempoh waktu terdekat ni kan? Sememangnya mampu tersenyum lebar dan rasa selesai masalah bila gogoprint menawarkan perkhidmatan cetakan business card secara atas talian yang bermula dari kadar serendah RM 0.03 sekeping! Yang paling seronok adalah bila mana gogoprint menawarkan perkhidmatan penghantaran secara PERCUMA (48 Jam Tempoh Masa Penghantaran Ke Hampir Seluruh Malaysia), kepuasan terjamin dan berkualiti tinggi pada kadar harga yang rendah (sebut harga boleh dimuat turun di dalam tempoh masa kurang dari 60 saat!). Tu diaaa…

Mudah sangat-sangat aihhh… Pilih business card sebagai produk pilihan Farah… Kemudian, buat pilihan mengenai business card yang Farah ingin cetak seperti yang terpapar di bawah:

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 6

Pilih lokasi, kuantiti dan juga pilihan produksi cetakan sama ada 24 jam, 48 jam, ekspress ataupun normal. Ikut anda lah kan? Bila anda rasa anda perlukan item cetakan anda tu. Anda juga boleh memilih custom quantity. Haaaa… Betul tak Farah kata? Cetakan sehingga 10,000 keping?

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 7

Kemudiannya, setelah anda menetapkan pilihan anda, anda akan dibawa ke langkah yang seterusnya…

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 8

Segala ringkasan pesanan atau tempahan anda dinyatakan di halaman ini dan silalah baca terma dan syarat betul-betul ya? Setelah berpuas hati? Anda boleh klik pada butang Add To Cart untuk proses seterusnya.

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 9

Kalau ada kod diskaun masukkanlah, kalau tak ada bayar jer lah ya? He he he… Open-mouthed smile… Dah berpuas hati, boleh klik pada butang Proceed To Checkout untuk proses pembayaran. Semudah itu jer…

4 Langkah Mudah Mencetak Secara Atas Talian Dengan gogoprint


GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 10

Bagaimana Farah boleh yakin sangat dengan perkhidmatan cetakan dari gogoprint ni? Kan dah kata? Farah dah belek sana belek sini laman web gogoprint… Kalau anda nak tahu, di antara klien-klien gogoprint adalah seperti yang tertera di bawah… Sesetengah daripada memang sangat terkenal di kalangan kita-kita ni…seperti Booking.com dan Lazada. 

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 11

Lagipun, memang setiap dari klien-klien gogoprint telah memberikan testimoni ke atas perkhidmatan percetakan oleh gogoprint yang agak meyakinkan… Takkanlah, yang berpangkat bukan calang-calang dari syarikat-syarikat atau organisasi ternama nak menipu kan?

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 12
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 13
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 14
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 15
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 16
GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 17

Ramai yang gembira, ramai yang berpuas hati… Jadi kenapa tidak Farah mengambil keputusan untuk menggunakan perkhidmatan gogoprint kannn? Winking smile… Nak tengok hasil kerja gogoprint? Meh sini rapat-rapat, Farah tunjukkan pada anda hasil kerja mereka kepada pelanggan-pelanggan lepas mereka…

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 18

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 19

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 20

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 21

GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 22

Nampak berkualiti tinggi dan impressive. Sekali imbas pun nampak mahal kan? Impression itu penting sebagai marketing tools kan? Selain daripada skil berkomunikasi dan kemahiran-kemahiran lain. Memang nampak professional. Anda-anda-anda di luar sana tu, tak perlu buang masa untuk mencari sana, mencari sini untuk perkhidmatan mencetak apa jua bentuk cetakan yang anda inginkan… Terus sahaja ke gogoprint… Selesai masalah! Winking smile

Sebab Apa Farah Sarankan Anda Lupakan Yang Lain Dan Gunakan Perkhidmatan Mencetak Dari gogoprint?


GOGOPRINT CETAKAN PANTAS, BERKUALITI & MURAH SEHINGGA 10,000 KEPING! 23

1. Berkualiti tinggi dengan kadar harga yang rendah dan tiada kos tersembunyi.
2. Sebut harga segera.
3. Penghantaran percuma dan pantas.
4. Proses tempahan yang mudah.
5. Beroperasi selama 24 jam sehari.

UNTUK MAKLUMAT DAN INFORMASI LANJUT:


NO. TELEFON: 03 2856 0791



Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. wah.. mudah ja kan smuanya dihujung jari dgn ada online print ni.. :)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !