Rambang Mata di PICASO GARDEN!!!

Farah Waheda Wahid
4

Aduhhh makkkk!!! Sindrom mak-mak memang begini!!! Suka membeli-belah pakaian anak dan kemudiannya rambang mata oiii… Tak tau nak pilih yang mana satu!!! Sebab semuanya cantik-cantik belaka di pandangan mata!!! Semuanya seakan kena jika digayakan oleh anak sendiri… Memang sentiasalah mencari oiii… Apa jer yang menarik, apa jer yang berbaloi serta berkualiti… Memang itulah yang dicari. Dan bila dah jumpa tu, haruslah nak berkongsi sama dengan pembaca-pembaca Bubblynotes.Com kannn??? Manalah tahu jika ada juga yang terkenan di mata anda untuk anak-anak anda.

Wanita ni memang sifatnya suka membeli-belah. Tidak kiralah sama ada membeli-belah di pusat membeli-belah ke, ataupun membeli-belah secara atas talian ke? Memang akan membeli-belah. Kalau sebelum ada anak, sibuk dengan kelengkapan diri sendiri. Pakaian, beg tangan, kasut dan sebagainya…Bila dah ada anak, benda-benda tu masih lagi berjalan seperti biasa akan tetapi untuk anak tetapi tidak dilupakan. Ha ha ha… Ada tau, ibu-ibu yang tak “miss” membeli walaupun cuma sehelai sahaja pakaian untuk anak-anak setiap bulan. Tak kira murah atau mahal, asalkan berkualiti…Memang akan membeli untuk anak!

Dah terlanjur tu, nak kongsi sikitlah ni…Tentang laman web jualan atas talian yang baru jer Farah jumpa hari ni…He he he… Baju budak-budak yang menarik pemandangan mata dan harga pun “super duper awesome!”… Serius pilihan memang cantik-cantik… Nama laman web jualan atas talian tersebut adalah PICASO GARDEN.


Kakak dah jadi rambang mata dah ni oiiii… Tak tau nak pilih yang mana satu untuk Iman Firash ni. Kalau tak buat pakaian berjalan pun, mungkin akan jadi pakaian basahan di rumah gittew…Jadilah… Kannn? Eloklah hado dari nan hado…Bukan apa, jiwa ni meronta-ronta kalau tak dapat belikan dia walaupun sehelai pakaian dalam tempoh sebulan… Eceh ceh ceh ceh wahhh…. “Over” sangat tau… Jom tengok apa yang hati ni dah terkenan untuk Iman Firash. J. “Cheeky cheeky boom boom”…





Belum pakai mak ko ni dah terbayang-bayang dah rupa dia bila pakai...Ha ha ha... Itu yang dah jadi terberkenan… Harga pun kira ok untuk baju kanak-kanak sebegini… Dalam “range” harga RM 15.00 sehingga RM 30.00 macam tu. Oklah tu kan? Banyak pilihan yang ada… Memang tak tau nak pilih! Saiz pula seawal dari usia 8 bulan sehinggalah ke 12 tahun. Ada t-shirt, t-shirt lengan panjang, “legging” dan juga “diaper pants”. Cuba-cubalah bawa-bawa mencuci-cuci mata yer? He he he…

Sedikit informasi mengenai PICASO GARDEN:

Picaso Garden wanted children to look smart and pretty in everyday Dress-up!

Surprise our kids today by giving them the most cheerful collection, let them be unique in all ways!

We never have 2nd pieces in Picaso Garden! All our fashion collection are meant to be the only ONE! - Ini menarik! 

We help parents to source for most delightful pieces and we would love to see children dress-up smart and pretty at all times!

Feel free to visit us from time to time to dig for the special piece for your little precious!

"We are the windows through which our children first see the world." Katrina Kension

Untuk Maklumat Lanjut:


E-mel:
picasoclothes.marketing@gmail.com

Post a Comment

4Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. comelnyaaa seluar legging tuuuu... sampai umur 4 tahun plak tu..susah nak cari legging untuk budak besar..

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh..Tolong jgn hasut saya..haha

    ReplyDelete
  3. yeay...jom beli baju anak- anak buah kat sini jom...rambang mata mama long dah ni..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !