"Kids Barber"... Agak-Agak Ada Tak Dalam Malaysia Ni???

Farah Waheda Wahid
2
Spa untuk bayi dan kanak-kanak dah ada di Malaysia ni, kafe dan restoran mesra kanak-kanak pun dah ada di Malaysia ni (banyak juga sekarang ni... nanti In Shaa Allah, Farah akan kongsikan senarai kafe dan restoran tersebut), gimnasium kanak-kanak pun ada... Akan tetapi pernahkah anda terserempak atau mempunyai pengalaman menggunakan perkhidmatan "kids barber" seperti gambar di bawah ini??? 


Sekali pandang memang macam taska atau pusat permainan kanak-kanak di kompleks membeli-belah. Yang sebenarnya bukan. Yang sebenarnya ianya adalah "kids barber". Mesra kanak-kanak. Bagi Farahlah kalau nak umphhh lagi kan??? Jadikan ianya "barber" 2 dalam 1. Kanak-kanak pun boleh dan bapa pun boleh dapatkan perkhidmatan menggunting rambut. Farah tertarik dengan konsep "barber" sebegini dan rasa Farah lah tak salah sekiranya ada di antara usahawan Malaysia yang mencuba konsep ini bagi perniagaan perkhidmatan menggunting rambut. 








Menarik konsepnya. Kalau ada di mana-mana "kids barber" ni yang berdekatan dengan Farah... Ekekeke... Nak juga bawa Iman Ash gunting rambut di situ. Dan kalau ada modal nak juga mencuba perniagaan berkonsepkan begini. Setakat ni yang Farah jumpa di enjin carian Google cumalah di luar negara. Tak jumpa pula gambar-gambar di dalam Malaysia. Agak-agak anda ada tak dalam Malaysia "kids barber" ni? Unik idea ni. Siapa yang berani bolehlah mencuba konsep "barber" sebegini. 

Ehemmm... Yang tak pernah terfikir tu, kalau-kalau terserempak dengan entri ni jangan lupa jemput kakak di majlis pembukaan "kids barber" anda tu? Wakakakaka... Tapi serius menarik kan? 

Post a Comment

2Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. menarik.kalau ada best kan, tak lah budak budak takut nak pi gunting rambut

    ReplyDelete
  2. ya Allah, kat mana ni? aduuii... tolonglah sesapa ada modal tu, please lah buat yer. anak Hana tu ya ampun, susah benor nak dipotong rambutnya.. hehe..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !