Comfort & Ariani: Tiada Lagi Masalah Tudung Berbau!!!

Farah Waheda Wahid
22
Pernah tak rasa rimas yang teramat bila bau tudung yang busuk? Bila pergi tempat-tempat yang banyak menyerap bau macam... 

Gambar Hiasan
Pasar Malam!!!
Mahupun terdedah kepada asap kenderaan, ataupun bergerak aktif ke sana ke mari kerana berpeluh semuanya mampu membuatkan tudung anda berbau yang kurang enak dan kurang disenangi… Sebagai blogger yang boleh dikatakan agak kerap menghadiri acara-acara di sana sini, Farah bergerak aktif dan sentiasa terdedah kepada pelbagai risiko yang boleh mengakibatkan tudung Farah berbau.

Gambar Hiasan


Yang buat bertambah stress bila bau asap rokok daripada sekeliling Farah. Bau tu melekat pada tudung tau! Perkara yang Farah paling tidak suka adalah perkataan berbau!!! Dan juga sekiranya ia berlaku kepada Farah. Oleh sebab itu, Farah amat menitikberatkan "BAU" dari segala aspek di sampik aspek ketrampilan.

Tudung berbau boleh merosakkan segalanya!!! Ianya akan menyebabkan kita berasa hilang keyakinan diri bila berhadapan dengan orang lain dan merasa tidak selesa. Bayangkan tudung yang berbau dan kemudiannya orang lain menyedarinya??? "It's a no no ok?"… Se-diva mana, sebagus mana pun penampilan kita, sekiranya tudung kita berbau ianya akan merosakkan segalanya. "BAU" itu boleh mengakibatkan orang lain berfikir bahawa kita adalah dari kategori atau golongan orang-orang yang tidak menjaga kebersihan tubuh badan serta pakaian sehinggakan boleh berbau. Jadi kalau berbau, macam mana kita nak rasa #segaryakin?

Sebagai langkah penyelesaian… Farah mengambil langkah yang Farah rasa sangat tepat dan ternyata terbukti berkesan untuk menghilangkan masalah tudung berbau dari wujud!!! Farah menggunakan pelembut fabrik Comfort Ultra Blossom Fresh di dalam setiap rendaman tudung Farah.


Ini kerana pelembut fabrik pekat Comfort Ultra Blossom Fresh memberikan kesegaran dan keharuman berpanjangan. Comfort memberikan kesegaran dan keharuman berpanjangan sehingga 14 hari dengan hanya separuh sahaja penutup botol. Comfort Ultra dapat melindungi daripada bau yang tidak menyenangkan, bau makanan, pencemaran, asap rokok, peluh dan bau hapak.


Tak perlu menggunakan banyak, hanya tambahkan separuh penutup botol Comfort Ultra dalam rendaman, dan biarkan seketika kemudian bilas dan sidaikan. Comfort mempunyai teknologi NCAP melindungi fabrik daripada bau-bau yang tidak menyenangkan seperti makanan, pencemaran, bau asap, hapak dan peluh di samping memberikan haruman berpanjangan sehingga 14 hari. Lama tu…

Hasilnya… #segaryakin dengan Comfort!



Kalau rasa-rasa ingin mengelakkan diri dari mengalami masalah-masalah tudung berbau makanan, berbau peluh, berbau asap dan berbau hapak tu, Farah amat sarankan anda untuk mencuba Comfort Ultra Blossom Fresh. Gerenti!!! Tudung anda akan berbau harum sepanjang masa di dalam apa juga keadaan dan orang-orang sekeliling akan berasa bertambah senang dengan anda!!!

Comfort telah menjalin satu partnership dengan Ariani tau untuk memberi pemakai tudung berasa lebih #segaryakin dan tambahkan pengalaman yang awesome untuk pemakainya. Setiap tudung Ariani kini disegarkan dengan keharuman berpanjangan Comfort. Ala, yang macam Bella Dally, duta Ariani pakai tu pun disegarkan dengan Comfort.

Nak nak lagi tudung mahal seperti Ariani kann??? Sayang jika dibiarkan berbau yang tidak enak sebegitu saja… Hilang "exclusivity" jenama itu bila tudung asyik memikat bau-bauan tidak enak.

Comfort dan Ariani telah membuat satu video comel yang lucu, mempamerkan dutanya Bella Dally and Youtuber yang popular, Shazreen Fazlynda selaku terajunya.


Ada berita baik buat semua pelanggan-pelanggan Ariani, kerana anda akan menerima baucar diskaun bernilai RM 20.00 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani akan mengedarkan sampul pek Comfort Ultra percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula dari 24 April sehingga 30 Jun 2015.

Selain itu, anda juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5.00 dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort Ultra secara atas talian iaitu melalui laman web, www.eshop.tesco.com.my.

Tunggu apa lagi??? Jaga penampilan, jaga keharuman barulah personaliti terjaga!!! Dapatkan Comfort Ultra anda sekarang dan nikmati tawaran-tawaran hebat oleh Ariani & Comfort!!! #segaryakin

Post a Comment

22Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Comfort memang buatkan kita #segaryakin sepanjang masa kan Farah :)

    ReplyDelete
  2. Stuju...comfort mmg terbaik....tudung pun bila dipakai sure berbau..nak kalau gi tempat makan sate....huhuhu...sabar je la...tq sharing farah

    ReplyDelete
  3. Seyesly, x suka makan kat tempat sesak terutama waktu pagi sebab bau yg melekat kat tudung tu bleh buat kta hilang mood nak bt keje.. sgt x selesa.. slalunya pas makan sembur perfume lgi.. tpi pasni bleh la try guna comfort ultra utk atasi masalah ni.. tq kak farah for sharing this..

    ReplyDelete
  4. Memang boleh stress bila tudung berbau. Nnt boleh laa try comfort ultra ni

    ReplyDelete
  5. pakai jg tp yg botol biru... mmg wangi n bertahan keharumannya

    ReplyDelete
  6. comfort best.suka yg pure tu bau dia sedap

    ReplyDelete
  7. best ni... macam shampoo tudung la kiranya kan

    ReplyDelete
  8. wahh kekal wangi dgn comfort gtu...

    ReplyDelete
  9. Saya pun suka bau comfort ultra ni..wangii

    ReplyDelete
  10. memang wangi...awesome

    ReplyDelete
  11. wahhh...boleh cuba..memang tak suka bau makanan dekat tudung!

    ReplyDelete
  12. Wahhhh....hilang pening akk dah. Problem solved

    ReplyDelete
  13. Suka softner...buat kain lembut...cam nak tukar je yg kt rumah tuh ehhehe

    ReplyDelete
  14. Nak try lah nanti... Cambest je.

    ReplyDelete
  15. Tak pernah lagi guna comfort..biasa guna downy :)

    ReplyDelete
  16. aida memang guna pewangi cuci / rendam tudung.
    sedap bau nyer bila pakai kat kepala.
    dekat dgn idung, nyaman...
    tapi aida x pakai comfort. pakai lain.
    boleh try kot comfort :) later la...

    ReplyDelete
  17. wah diskaun comfort bernilai rm5,nak belilah :-)

    ReplyDelete
  18. saya pun paling tak suka bila ada bauan asap rokok melekat di baju.. thanks for sharing.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !