Dari 24, 1 Telah Kembali...

Farah Waheda Wahid
10

Ini adalah wajah-wajah kami lebih kurang 20 tahun yang lalu dan 20 tahun selepasnya. Kalau dikira ada 24 orang kesemuanya. Kami adalah rakan sekelas selama 6 tahun. Belajar, bermain, bergaduh, bergurau bersama dan sama-sama membesar di alam sekolah rendah. 

Beberapa bulan yang lalu, gembira rasanya dapat berborak-borak kembali. Setelah sekian lama masing-masing sibuk dengan kehidupan masing-masing. Terlalu banyak perkara yang kami "catch up" dan masih banyak perkara lagi yang dalam perancangan. Tapi kita manusia cuma merancang, hanya Allah yang menentukan. 

Baru-baru ini... dari 24 orang di atas, 1 telah kembali ke pangkuan Illahi. Tipu kalau Farah katakan Farah tak terkesan. Masih terkesan sehingga hari ini. Masih terbayang-bayang mesej terakhir bulan lepas. Masih antara percaya dengan tidak tentang berita yang didengari. Tapi itulah hakikatnya. Yang harus diterima oleh mana-mana manusia pun. Setiap yang hidup pasti kembali menemuiNya. 

Al-Fatihah Buatmu Yang Bernama Sahabat... Sayunya hati bila melihat gambar ni... 'Sobs...'

Post a Comment

10Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Alfatihah..semoga ditempatkan dikalangan orang yang soleh

    ReplyDelete
  2. Innalillah. Smg arwah ditempatkan dlm golongan org beriman.

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah... semoga rohnya dicucuri rahmat.

    bagus ye masih berhubung dengan kawan sekolah. saya punya kawan entah ke mana la perginya. hahaha

    ReplyDelete
  4. Innalillah..setiap yang hidup pasti akan pergi..

    ReplyDelete
  5. Innalillah... Bila pula giliran kita kan...

    ReplyDelete
  6. Innalillahiwainnailaihiraji'un.
    Ermm...muda lagi :(
    Sakit ke, Farah?

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !