Bubblynotes.Com | Ruang Iklan Untuk Disewa!!!

Farah Waheda Wahid
13
Salah satu di antara cara mudah untuk mendapatkan pelanggan yang ramai dalam masa yang singkat adalah dengan mendapatkan liputan media. Tak kiralah, social media ke, printed media ke... Kalau tak, masakan usahawan2 atau syarikat2 seringkali menyewa ruangan iklan kann??? Amalan ni bukan sekarang, tapi dari dulu dah dilakukan... Media adalah salah satu platform bagi perniagaan dan tak dinafikan ianya adalah sangat2 penting... betul tak??? Dan social media memainkan peranan penting dalam menjadikan satu2 produk atau servis itu viral.

Dengan iklan yang berterusan, bermakna uolss akan sentiasa berada di dalam ingatan para pelanggan. Uolss juga, In Shaa Allah, tidak akan putus pelanggan.

Haaa...disebabkan itu, ni iolss nak offer ni pada uolss2 di luar sana yang berminat untuk menyewa ruang pengiklanan dengan kadar harga yang berpatutan dari Bubblynotes.Com... 

Apakah jenis pengiklanan yang ditawarkan oleh Bubblynotes.Com???

*PENYEWAAN RUANGAN BANNER IKLAN SEPERTI YANG DAPAT DILIHAT DI ATAS BLOG INI
*BLOG POST - ADVERTORIAL / REVIEWS

Liputan media atau pengiklanan itu penting untuk mengejutkan pelanggan dari tidur... untuk membuatkan mereka sentiasa sedar. Jadikan iklan salah satu medium penting untuk mencapai pelanggan uolss dan bonus kepada uolss usahawan2 di luar sana...

BERMINAT???
HUBUNGI BUBBLYNOTES.COM DI 
bubblynotes@gmail.com
HARI INI!!! ^_^

Post a Comment

13Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !