Home » , , , , , , , » #OOTD Teaser Untuk Jumaat...

#OOTD Teaser Untuk Jumaat...

Dah entri panjang lebar melampau pada awal hari ni, kita beralih ke entri ringkas dan santai pulak uolss...Ha ha ha... Habislah kena kecam dengan Mak Tiri dan Hanim ni... Sibuk pulak iolss dengan #OOTD bagai kan??? Iyo perangai iolss memang macam ni... suka merancang apa nak pakai awal2... hik hik hik... Tengok2, kerling2, jeling2, tenung2 dalam wardrobe apo yang ado...

Fikir punya fikir, tenung punya tenung... finally iolss decide nak pakai....


Inilah pilihan hati iolss... in between the combination of light baby blue and dusty pink. Hurmm.. adakah peplum? adakah dress? Atau long skirt with blouse... Jeng jeng jeng... Macamlah ada orang nak kisah ye tak??? Muahaha...

Apa2pun segalanya akan terjawab pagi esok... errr ada apa esok??? Nantilah esok iolss cerita yer??? Till then cheerios for now... Daaa... 
Terimakasih telah membaca artikel #OOTD Teaser Untuk Jumaat.... Jangan lupa share ya

Subscribe to receive free email updates:

26 komentar:

  1. Msti deras ala2 princess kan sis hhee

    ReplyDelete
  2. Macam cantik jer...macam comel jer..:)

    ReplyDelete
  3. ade event ape tu kak farah.. cantikkk... story la nanti ye :)

    ReplyDelete
  4. Wahh tak sabar nak tunggu esok!cantik sangat color Tiffany Blue ni..cantik!!combination color pon cantik!!suka!hehee

    ReplyDelete
  5. bagusnya perancangan awal2 kan babe.. kita hanya merancang Allah yg menentukan.. gittue.. hahaha tak sabar nak tengok ootd cik puan bubbynotes esok.. plsssss :))

    ReplyDelete
  6. kurang pasti... apakah itu?... hihi

    ReplyDelete
  7. sweet sgt kaler....farah jgn lupa snap gambar esok... ;)

    ReplyDelete
  8. Comel gila kaler ! Hurm tazzabar nak tengok esok. :D

    ReplyDelete
  9. Haaaa! iolss dah nampak lace ngan kain tuuuu hahaha. Tak sabo nak jumpa sok! ^^

    ReplyDelete
  10. cantik sgt color tu...x sabar tggu esok..

    ReplyDelete
  11. untung laaaa dah rancang ootd dia,kita blur lagi ni hahahhahaa

    ReplyDelete
  12. wahhh...x sabar nak tgok,...fav kaler akak tuh...

    ReplyDelete
  13. wah mesti cantik nie.. tak sabar nk tunggu esok.. heeeeee

    ReplyDelete
  14. Farah kalau Lya teka betul bak sini dua ploh sen okkk .....Ok i teka dress kembang ala2 princess gituuuuuuuuu .....geram tgk kaler dia cantikkkkkkkk

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum farah...wah betul2 teruja nak tahu cite seterusnya ni kena tunggu esok...:)

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.