Secret Laxing: Tampil Langsing Dengan Mudah, Sihat Dan Efektif!!!

Farah Waheda Wahid
19
https://www.facebook.com/secretlaxing

Siapa yang tak nak berpenampilan menarik kann uolsss??? Semua orang nak, dan secara umumnya, tampil langsing itu adalah idaman kebanyakan orang... Ini ada kena mengena dengan keyakinan diri a.k.a. self-confidence... Bila ada keyakinan diri, for iolss lah apa yang kita buat semuanya akan jadi smooth dan seronok jer... Tapi bila tak ada keyakinan diri, memang agak teragak2lah dalam melakukan sesuatu hal tu. Ada banyak cara nak dapatkan keyakinan diri, dan salah satunya adalah penampilan diri. Betul tak??? Kalau bentuk tubuh tak fit, tak langsing, ada kalanya kita ni sebagai manusia tak confident nak mencuba sesuatu jenis pakaian atau fesyen tu dan tampil di khalayak ramai...Betul tak??? Betul tak??? Kalau kita ada bentuk tubuh yang ideal... apa pun kita tak kisah untuk kita cuba... Tapi iolss tak dinafikan ada sesetengah dari kita yang daring dan tak kisah pun nak mencuba apa saja jenis fesyen yang IN walaupun bentuk tubuh tak berapa bersesuaian... Thumbs up!!! Iolss kagum dengan golongan yang sebegini... tapi iolss tidak...bukanlah golongan yang sebegitu... sekiranya terasa badan tak sesuai atau rasa badan membesar memang iolss akan pengap sesetengah baju iolss dalam wardrobe...Muahahahaha...Itu yang kena bebel dengan mysuami dan juga my mum tu... 

Berat dan bentuk tubuh badan iolss ni dari zaman anak2 dara dulu sampailah dah kahwin dan sampailah dah bersalinkan Ash, jenis yoyo... Why??? (Dah macam Ranking Alexa iolss pulak, macam yoyo..muahahahaha).... Sebabnya iolss ni stress eater... bila iolss stress jer memang selera agak bertambahlah... muahahaha... Bahaya... tu sebab iolss tak suka nak stress... Chill2 ajer... Sebabnya nanti makin menembun dan makin menembun...Sayang baju2 yang ada dalam wardrobe tu ok? Tak ada siapa yang nak pakai... Haipp!!! Karang ada pulak yang suruh iolss sedekah kang... Ha ha ha... Boleh apa salahnya...tapi pada yang betul2 memerlukanlah dan sampai iolss dapat collections barulah, kalau tak iolss nak pakai apa??? *_^ wink wink... 

Solution??? Secret Laxing adalah salah satu solution bagi permasalahan iolss ini... Dengan Secret Laxing... semua orang dapat tampil langsing dengan mudah, sihat dan efektif giteww uolss... Dengan tagline "Burn Your Excess Body Fat & Get The Shape You Deserve"... Secret Laxing adalah merupakan produk pelangsing yang menggabungkan berbagai aspek pengurangan lemak tubuh dalam satu botol secara mudah, sihat dan efektif.



Apakah kegunaan atau khasiat Secret Laxing ni? Meh sini iolss share dengan uolss....
  1. Membantu mengawal berat badan dan membentuk tubuh yang ideal. 
  2. Membantu mengecilkan lingkaran pinggang dan merampingkan perut.
  3. Membantu meningkatkan pembakaran kalori & lemak tubuh (thermogenic) agar terjadi pernurunan massa lemak dan peningkatan masaa otot.
  4. Green Tea membantu menormalkan kolestrol dan gula darah.
  5. Sebagai anti-oksidan dan mengoptimalkan proses detoks racun dan memperbaiki sistem pencernaan.
  6. Membantu memperbaiki penampilan tubuh dan mengencangkan otot. 
  7. Membantu mengawal rasa lapar.
  8. Membantu meningkatkan energy dan stamina.
  9. Membantu meningkatkan metabolisma pembakaran lemak menjadi energi.
  10. Mengandungi serat konsentrat untuk membantu melancarkan proses buang air besar dan memperbaiki sistem pencernaan tubuh.
  11. Membantu mencegah timbulnya penyakit merbahaya.
  12. Membantu menjaga kesihatan mata dan kulit serta menjadikan tubuh awet muda.
Secret Laxing ni adalah sebanyak 250 ml sebotol dan cara penggunaannya adalah, boleh diminum terus, boleh diambil setiap hari dan digalakkan untuk mengambil 2 sudu besar 2 kali sehari sebelum makan ataupun bersenam ok uolss??? 

AMARAN: Bagi wanita hamil dan menyusui serta memiliki sakit gastrik, tekanan darah tinggi dan gangguan jantung dilarang untuk meminum supplemen ini. Jangan cuba2!!!  

Mesti nak tau kannn??? Apa bahan2 atau formulasi Secret Laxing ni??? Honey, prune, delima, goji berry, sireh, beet root, L-carnitine, senna leaf, garcinia cambogia, green tea, acai berry, dandelion, white kidney bean, grape extract and rose water. Rasa??? Dah semestinya sedap uolss...Harga pun mampu milik untuk semua. 

If uolss berhajat nak tahu lebih lanjut, uolss boleh melawat jaringan2 yang iolss senaraikan di bawah... manalah tau kot2 berminat nak mencuba ke??? Untuk iolss pulak, nanti In Shaa Allah, iolss akan kongsikan dengan uolss hasilnya selepas consume Secret Laxing ni yer? ^_^ 







Yang penting dalam mengkonsumsi sesuatu produk itu, kita tahu khasiat serta kebaikan dan konsisten dalam mengamalkannya dan yang paling utama adalah produk yang disahkan selamat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia ye tak??? Nantikan testimoni Secret Laxing dari iolss yer uolss??? *_^...Oh ya, bukan limited kepada wanita sahaja, kaum Adam pun boleh ok???

Post a Comment

19Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. how much ni farah.farah! nk tanya,farah pakai domain kan.mcm mana leh senang keluar kat dashboard eh.ada setiing apa apa ke?

    ReplyDelete
  2. lya tak boleh dah sbb dah slim melim dah nie..:D

    ReplyDelete
  3. Owh.. Bab langsing x blh dh sbb dh terlebih langsing...

    ReplyDelete
  4. Maaf lah xboleh try...bagi lelaki, langsing ni dah tak mancho! hehe (maklumlah...dah boroi)

    ReplyDelete
  5. keluaran terbaru ke ni?samam syarikat dengan harum malam

    ReplyDelete
  6. akkk takutla supplement2 ni...

    akk tag farah...hhee

    http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-from-anis.html

    ReplyDelete
  7. Akak dah langsing hanya perut nie nak kena langsing....hihi

    ReplyDelete
  8. minum ni ada ke toilet x hri2 ? huhu :)

    ReplyDelete
  9. jln jln sini eh terdrop comment pulak kita ;p

    ReplyDelete
  10. haaa....menarik kan...hehehe...akak sekarang consume Pearl White..sila tunggu review dari akak esok eh..dah buat auto publish dah

    ReplyDelete
  11. Penampilan diri mesti lah kena jaga kan farah hihi

    ReplyDelete
  12. Hari-hari ternak lemak boleh ambil benda ni

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !