EPHYRA PILIHANKU

Farah Waheda Wahid
25
Ephyra Pilihanku

Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda
Kulit Lebih Gebu Dan Flawless Dalam 14 Hari

Sana sini orang ramai heboh perkatakan kehebatan Ephyra. Ramai blogger yang sudah mencuba Ephyra dan rasa sangat berpuas hati dengan hasil bagus produk ini. Ephyra semakin dikenali dan diyakini oleh ribuan pengguna.

Tetapi apakah itu Ephyra? Ada yang bertanya, krim ke? Pil ke? Ephyra adalah produk minuman supplemen tambahan yang sangat sedap untuk kecantikan dan kesihatan tubuh badan yang bermula dari dalam. Ephyra didatangkan dalam bentuk serbuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul alam semulajadi di seluruh dunia, kolagen terhidrolisis ikan laut dalam, L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi dan Serbuk Tomato yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.

Dengan ribuan testimoni yang meyakinkan, telah menambat hati ramai pengguna Ephyra. Mengapa Ephyra sangat berkesan? Sudah tentu kerana formula hebatnya yang mengandungi 9 bahan alam semulajadi berkualiti tinggi bergred super AAA. Ephyra bukan hanya produk kolagen semata-mata, tetapi Ephyra adalah formulasi rumusan minuman antioksida yang terbaik untuk kecantikan dan kesihatan anda. Sesuai untuk semua peringkat umur, untuk lelaki juga wanita semestinya. Ephyra disahkan selamat dan berkesan serta mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia beserta disahkan Halal oleh JAKIM.

Testimoni boleh dicipta, pengalaman boleh direka, gambar boleh diubah dan pelbagai lagi. Tetapi testimoni dari pengguna setia Ephyra memang tidak boleh disangkal lagi. Kalau anda google "testimoni ephyra" atau "review ephyra", anda akan lihat banyak review hebat perkongsian dari ribuan pengguna Ephyra.

Jika anda ada masalah kulit kusam, kedutan, jerawat, jeragat, sakit sendi, tumit merekah, kulit kering, rambut gugur dan sebagainya, jangan ketinggalan untuk dapatkan penyelesaian anda dengan Ephyra. Jom lihat apakah kelebihannya...
  1. Membantu menjadikan kulit kita lebih anjal, halus dan cerah berseri.
  2. Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan kita.
  3. Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat.
  4. Membantu memulihkan masalah kulit ekzema (kegatalan dan kemerahan).
  5. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di wajah.
  6. Menghindari kita daripada penyakit barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit kerana ianya mengandungi supplemen anti oksidan Astaxanthin.
  7. Menguatkan rambut dan melambatkan uban.
  8. Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.
  9. Melancarkan sistem pencernaan dalam badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan.
  10. Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhkan kita daripada risiko mendapat sakit jantung.
  11. Membantu seimbangkan tekanan darah.
  12. Meningkatkan tenaga dan daya ingatan.
  13. Meningkatkan sistem ketahanan badan.
  14. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakan termasuk faktor usia.
  15. Melegakan kesakitan sendi dan arthritis.
  16. Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik.
Untuk maklumat yang lebih lanjut, sila klik Flyer, Website dan Fanpage.

Bagi memudahkan anda semua, jom kita klik link di bawah, antara testimoni Ephyra yang dipilih dari kalangan blogger.
  1. Masalah kulit muka dan jerawat - klik SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI dan SINI
  2. Masalah period / haid - klik SINI dan SINI
  3. Masalah tumit / tapak kaki - klik SINI dan SINI
  4. Testimoni kuku dan rambut - klik SINI, SINI dan SINI
  5. Testimoni lelaki - klik SINI
  6. Testimoni menyusukan anak - klik SINI
  7. Pelbagai masalah lain - klik SINI
Kulit yang sempurna. Wajah yang jelita. Keyakinan tiada tandingan. Hasil yang nyata. Semuanya lengkap dalam satu produk kecantikan dan kesihatan. Ephyra terbukti berkesan.
Ephyra Pilihanku

Dengan ribuan testimoni yang menyakinkan, telah menambat hati ramai pengguna Ephyra. Mengapa Ephyra sangat berkesan??? Sudah tentu kerana formula hebatnya yang mengandungi 9 bahan alam semulajadi berkualiti tinggi bergred super AAA. Ephyra bukan hanya produk kolagen semata2, tetapi Ephyra adalah formulasi rumusan minuman antioksida yang terbaik untuk kecantikan dan kesihatan uols. Sesuai untuk semua peringkat umur, untuk lelaki juga wanita semestinya. Ephyra disahkan selamat dan berkesan serta mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia beserta disahkan HALAL oleh JAKIM. 

Testimoni boleh dicipta, pengalaman boleh direka, gambar boleh diubah dan pelbagai lagi. Tetapi testimoni dari pengguna setia Ephyra memang tidak boleh disangkal lagi. Kalau uols Google pun "testimoni Ephyra" atau "review Ephyra", uols akan lihat banyak review hebat perkongsian dari ribuan pengguna Ephyra.

Kenapa Ephyra menjadi pilihan saya??? dan kenapa saya ingin terus merasai kehebatan Ephyra??? Mestilah ada sebabnya uols... 

Setiap hari di waktu pagi semasa perut masih kosong dan sedang bersedia untuk bergerak ke office, sebelum memulakan perjalanan, saya tak pernah miss untuk consume Ephyra... Never sekali2 iolss lupa ok??? Ada juga di antara rakan2 blog yang request supaya saya tampilkan gambar terkini setelah penggunaan Ephyra...Muahahaha, akak ko ni sejak ada Ash, kurang sikit bergambar2 ni, jadinya demi memenuhi permintaan itu dan bagi menampilkan muka yang tak berapa nak retis ni....ekekekeke.... Ok, tarik nafas panjang2, sandarlah kat mana2 uols nak sandar... Jeng jeng jeng... Ready set go... 

Inilah dia hasilnya uols, mummy kepada Iman Firash yang consume Ephyra... sempat lagi ko berposing snap sana snap sini pagi ni, mentang2lah Pink Panther nun jauh di sana di Sydney kannn??? Hik hik hik, sekali sekala apa salahnya... Apa yang saya boleh katakan pada uols, seriously saya boleh rasa perubahannya yang sangat ketara terutama pada tone kulit muka yang telah menjadi sekata dan juga iolss terasa flawless gitewww ahakss.... Saja nak gedik dan bold-kan... INI ADALAH GAMBAR TANPA SEBARANG KERJA-KERJA EDIT MENG-EDIT, CUMANYA PAKAI INSTA COLLAGE APPS UNTUK COMBINEKAN GAMBAR INI MENJADI 2 KEPING GAMBAR DALAM 1 KEPING GAMBAR...ahakss uols faham ke apa yang iolss cuba sampaikan... 

Bukti??? Bagaimana yang saya katakan flawless itu???

Walaupun uolss nampak iolss dalam gambar kulit macam licin jer kannn??? dan nampak bersih jer... I mean gambar sebelum... tapi kalau uols perhati betul2 tak sekata sebenarnya... dan ada bintik2 kecil macam ruam sikit... dan bila uols perhatikan gambar after tu, tanpa sebarang edit... yippie yeay, Alhamdulillah uols, tone kulit dah tak kemerah2an sangat dan dah menjadi sekata... and kulit muka lebih tegang gitewww...seriously iolss tak tipu...


Sebab itu, saya tak ragu2 untuk meneruskan consume Ephyra dan saya gembira dengan Ephyra... Bila dah consume kita sendiri akan lihat perbezaannya dan alami perbezaannya... ^_^....

Post a Comment

25Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. kathy belum pernah try ephyra lagi..macam best jer tengok review sis ni..

    ReplyDelete
  2. Juga boleh manambah 'bolat'kan mata ke? Hehe. Nak putih jugak rase. Tapi siyes eh ephyra ni ok?

    ReplyDelete
  3. Ramai dah try ephyra ni.. mmg nampak berkesan :)

    ReplyDelete
  4. Ramai bloggers dah guna ephyra...aku bila lagi...? Ada sapa-sapa nak sponsor tak? Huhu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..serasi dgn akk...

    ReplyDelete
  6. wah ! mmg flawless sangat2..makin berseri2 mummy Iman Firash ni yer.. ;)

    ReplyDelete
  7. nanti kak fara buat la GA,bagi ephyra free..eheehe nak bli sendiri mcm poket ni kekeringan T_T

    ReplyDelete
  8. akk..nad pun baru nak try ni..dah beli..hehehe...

    ReplyDelete
  9. Nak try la macam ni, Farah sedia cantik, lagi bertambah cantik, kak ni duk nak try, nak try kan haiii :)

    ReplyDelete
  10. shad pun teringin nak try, one fine day maybe.. hehe. Good luck sis..

    ReplyDelete
  11. Untungla dear dah pernah try, kenit baru nak mengharap dari.ephyra ni hehe

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum farah...wah mmg berkesan sungguh..:)

    ReplyDelete
  13. Wah. Nampak keberkesanannya d8 situ. Farah nak tanya, kalau blog kena welware nak solve mcm mana? Blog Liza xdpt bukak sbb ada Melware ahead.

    ReplyDelete
  14. Salam kak Farah, lame tak blogwalking sini. Rindu!! :))
    Makin cantik lah akk. :*

    ReplyDelete
  15. yup, memang kesan yang positif bila amalkan Ephyra ni..

    ReplyDelete
  16. cantiknya kulit FW!!..senyuman Darlie lagi..Sb nak gak try produk ni tapi masih melekat dgn supplement lain lagi ni

    ReplyDelete
  17. kemain lebaq senyum farah tanda puas hati la kan dgn produk ni.. teringin plak nk try... dgr kata, bagus utk kesuburan jugak kan...

    ReplyDelete
  18. Farah..boleh tau berapa lama dah you consume this supplement? Tak perasan if you every mentioned kat atas... cantik kulit!

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !