Aeril Zafrel & Wawa Zainal Suami Isteri!!!

Farah Waheda Wahid
19
Source Extracted from HERE
Ho ho ho, pagi2 Sabtu ni sekali lagi konon bajet jadi wartawan hiburan lah kan? Walhal sebenarnya terbaca di SINI ... 

Sebelum ni kecoh mengatakan yang Aeril Zafrel & Wawa Zainal telah bernikah pada bulan Februari dan kini mempunyai seorang cahaya mata yang berusia 44 hari...Boleh katakan kecoh jugalah dunia hiburan dengan berita yang satu ni... ^_^...Biasalah dunia retis kan??? Berita sensasi mesti dapat dihidu dengan cepat. Menurut sumber iaitu OH BULAN!

"Sebenarnya kami telah bernikah kali pertama 25 Februari 2012 dan pada waktu itu hanya mengikut hukum syarak tanpa sebarang dokumen. Kami bernikah hanya untuk menghalalkan perhubungan dan pada masa itu Wawa meminta izin daripada saya untuk tidak mendedahkan perkara tersebut kepada pihak pengurusan. Namun begitu, setelah Wawa memberitahu saya dia mengandung pada bulan Januari 2013, kami mengambil keputusan untuk bernikah lagi sekali dengan dia pada Februari 2013 di Masjid Datuk Harun dan pada waktu itu kami mengikut undang2 negara. Kami juga mengikuti kursus kahwin dan daftarkan perkahwinan tersebut mengikut undang2 keluarga negeri Selangor. Kami nikah kali kedua sebab saya nak anak saya lahir nanti dia ber bin kan dengan nama saya dan bukannya ber bin kan Abdullah. Mungkin orang beranggapan kami terlanjur tapi dari sisi agama sebenarnya anak itu memang sah di sisi agama dan Allah".

Begitulah kisahnya adanya. Jadinya sahlah mereka adalah suami isteri. Ada sedikit persoalan di situ sebenarnya... tapi mungkin juga betul...tak apalah, janji mereka berbahagia seadanya dan kita hormatilah keputusan mereka selama ini untuk merahsiakan perkahwinan mereka. Hanya mereka berdua dan juga ahli keluarga terdekat sahaja yang tahu sebab musabab dirahsiakan perkahwinan itu. ^_^... Buat Aeril & Wawa, tahniah diucapkan di atas pernikahan "uols" berdua dan tahniah diucapkan di atas kelahiran cahaya mata sulung "uols" berdua... semoga berbahagia sehingga Jannah!!! In Shaa Allah, amin... Alhamdulillah bila umat Muhammad menghalalkan perhubungan dari memilih melakukan maksiat... betul tak??? 

*Tengah membayangkan diri sendiri buat "press conference"...wakakakaka... bajet retis jap... (puhleaseee)... toksah nak berangan sangat buat PC Cik Puan Bubbly oooi... PC kat blog pun dah cukup... bisa bergegar dunia blog maunya...  - ok hari Sabtu kepala ting tong...jadi anggapkan ini adalah bubbly yang ntah hapa2... *_^ Peace No War... (bercakap pada diri sendiri...ko bajet ko retis??? muahahahaa... ).

**Peminat2 Aeril & Wawa "chill" ek??? *_^

Post a Comment

19Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. bukan selalu nak berangan retis hokey...berangan je kot..ape pun keputusan diorang ,kita doakan yang terbaik jelah...kekal hingga ke jannah...cuba kalau kita kt tpt diorang dan bukan retis...hado orang heran...hehehe

    ReplyDelete
  2. terkejut juga semalam baca kat fb memang dorang dah nikah.. apa2 pun, jgn disorok hubungan yang baik itu.. :)

    *msti anak dorang comelkan? :)

    ReplyDelete
  3. hurm anis pun terkejut juga tapi ok la 2dua sweet kan? knp diaorang nak rahsiakn myb ade sbb kot apepun hope diaorang bahagia

    ReplyDelete
  4. hah yea ker dah kawen
    terkejutnya

    ReplyDelete
  5. hihi,.,,kawin.. tahniah2...
    bajet retis..siapa tak nak dear...
    cik akak pon mahu..hahahahaha...
    kasi bergegar dunia blog..

    ReplyDelete
  6. Akhirnya mengaku jugak.. Tak faham kenapalah nak kena berahsia bagai masa diorang nikah dulu.. Dah jadi isu, dah kecoh satu Malaysia baru nak mengaku.. Artis oh artis..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  7. wah.tak sangka btol dah kwen. ingatkan gosip jea sebelum ni.sebab diorg mcm beria jea nafikan citer tu.
    apapun moga bahagia

    ReplyDelete
  8. hihi.. sesekali berangan best juga.. apa-apa pun semoga mereka berbahagia dan perkahwinan diberkati Allah hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  9. Sesekali kenalah gak tukaq profession Farah....jemu ....hehe ....
    Apa pun moga mereka berbahagia...

    ReplyDelete
  10. rupanya aeril dah setahun jadi suami wawa.. kenapalah nak sorok masjid dorang ni eh


    recent post : Makan Yogurt Dengan Buah Segar

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah... cuma senyap2tu yg tmbul kontroversi..sbb perkhwinan wajib dihebahkan tkut berlaku fitnah...

    ReplyDelete
  12. :) apa pon doakan yg terbaik bt mereka..juz pesanan...bnda bek tak payah nk sorok2x..jd mcmni lg mcm2x org pk..kan ke payah...

    ReplyDelete
  13. Sesuatu yg boom!! Caner erk diorg sorokkan perkahwinan dorang...wawa plak selalu kuar tv kan masa tu...

    ReplyDelete
  14. apa2 pn diaorang sah bernikah..tahniah

    ReplyDelete
  15. x baik r tipu2 camni...takut ilang peminat kot

    ReplyDelete
  16. no komen .. hihi.. sebenarnya tak berani nak komen . sebab benda ni hanya mereka je tahu kenapa mereka buat macam tu.. apa pun , tahniah di atas pernikahan dan kelahiran putera mereka :)

    ReplyDelete
  17. xkesala sorok ke umum ke..yg penting dorng bhgia,wat hbgn yg halal..semoga bhagia hnga akhr hyat..InsaAllah.amin ^_^

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !