Adam & Hawa... THE END...

Farah Waheda Wahid
17
Source Extracted from Google
"Tak Usah Diucap, Tak Usah Dilafaz, Aku Dah Mengerti Bahasa Cintamu..."

Tertutuplah sudah tirai siri Adam & Hawa di Astro Mustika HD yang menjadi tatapan umum... yang menjadi favourite suri2 rumah, gadis2 serta wanita2 termasuklah sayer.... ^_^ Lepas ni ganti citer baru plaks ek? He he he...mesti ramai yang dok terigau2 Adam Mukhriz yang selama nih duk menemani hari2 serta malam2 mereka... Jangan risau... Astro for sure akan buat ulang tayang (erkss...confident jer kannn?)

Sedikit kata2 dari penulis novel Adam & Hawa ini yang saya copy paste dari novel Adam & Hawa...

Saya sering mengimpikan agar lelaki ciptaan saya menjadi idaman semua wanita, terutama bagi mereka yang belum berpunya. Namun, mencipta watak lelaki Don Juan kali ini ternyata bukan satu perkara yang senang. Kacak, tinggi dan sifat nakalnya yang sesekali mampu membuatkan kita tersenyum sendirian.

Adam Mukhriz adalah seorang juruterbang MAS. Dan kerana Am jugalah, saya belajar. Saya harus membuat sedikit homework. Saya harus banyak mencari info untuk membuatkan cerita saya nampak real. Dari seorang yang bermula zero, kini saya tahu serba sedikit perjalanan hidup mereka untuk berada di bahagian jurumudi pesawat jumbo B747.

Saya juga berharap anda menyenangi kehadiran Ain Hawani, seorang wanita yang cekal walaupun perasaannya terluka dengan perbuatan Am. Tapi kecekalannya tunduk juga bila dia masih sedar tanggungjawabnya. Begitu juga semangat keluarga yang sentiasa memberi Ain kekuatan untuk membina semula rumah tangga yang terbiar sekian lama. 

Sewaktu saya menulis, tangan dan fikiran seolah memberitahu saya bahawa untuk menjadi seorang lelaki idaman wanita; kacak, segak, tampan bukanlah perkara paling utama. Kuat pegangan agama serta kuat imannya adalah penting untuk seseorang suami mengemudikan rumah tangga.

Saya pohon maaf andainya keupayaan saya untuk menjadikan ADAM & HAWA menarik tetap ada kekurangan yang masih boleh diperbaiki....

* Dah x der Adam Mukhriz dah pas nih... kalau nak... biasalah...siler tunggu ulang tayang... ataupown maybe ader yang record kat Astro PVR tu kan? ^_^ ... menitik2 air mata akak uols...biasaler...akak ni memang senang tacing cket... especially part nih... hu hu hu... biler dia imbas balik kenangan2 cinta mereka... huwaaaaa.... nangis sokmo akak... tiber2 syahdu jer hati kannn? pas tu... dalam hati... opkoss ler... Saya sayang Chenta Hati saya dari 5 years ago, kini dan selamanya.... (bluekkk...sila muntah oren, hijau, kuning, merah.... pas tu pinjam laks tu perkataan Shila Amzah...eh tapi dia cinta hati...ha ha ha ha...ini Chenta Hati)

Source Extracted from Google

Post a Comment

17Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. sweet je. .hehehe. . :D sy xfollow sgt update cte nie. .cma pnh bce novel dulu. .mmg best. . :)

    ReplyDelete
  2. pernah la baca novel dia,, tak follow sangat,, hehe tapi semalam tertengok la epi terakhir,, kih3

    ReplyDelete
  3. kat drama tak sempat folo...berebut ngan mr. hubby nak tengok soccer games dia...berebut ngan anak nak tengok cartoon memasing...last2 mommy bawak diri, masuk bilik, on aircond, baring kat katil tengok channel tivi yang free tu ajer...

    lama dulu pernah baca novel karangan aisya sofea nih...memang besh!

    ReplyDelete
  4. episod last ni tengok..dr mula sampai habis..senyum sokmo..hihi

    ReplyDelete
  5. akk dh tau kesudahannya apa...dh katam novel byk kali ;)

    ReplyDelete
  6. so sweet..
    maka dengan tamat sudaaa..
    lepas ni citer apa pulak :D

    ReplyDelete
  7. so sweet..
    maka dengan tamat sudaaa..
    lepas ni citer apa pulak :D

    ReplyDelete
  8. tak tengok citer ni..tapi ramai kata best..

    ReplyDelete
  9. hu hu hu...citer nih memang sweet dan delicious... (macam makanan pulak kan?)... semuanya adaptasi novel kan?

    ReplyDelete
  10. Mesti best.
    Myu tak follow citer ni coz takde astro. hihi

    ReplyDelete
  11. wah sy tak minat citer ni....rasa pelik jugak kenapa ramai org minat...

    ReplyDelete
  12. Sy baca novel je dulu..tak sempat nak follow citer kat tv..sebab selalunya tv yg tengok saya dulu..hehehe doze off zzzzz...

    ReplyDelete
  13. suka citer tp x leh follow coz setiap kali tgk jiwa kacau sbb suka sgt ngan Adam mukhriz

    ReplyDelete
  14. tamat dh...ayut tgk bru smpi episod 60++..tak ingt..download la katakan...huhuhu

    ReplyDelete
  15. Tak oernah layan cite ni...walaupun sana sini sebok pasal cita ni....belum terbukak lagi hati nk layan...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !