Demam Fear Factor Pulak!

Farah Waheda Wahid
7
Source Extracted from Google
Baru jer 2 or 3 months ago, saya secara tetiber jer teringat dekat rancangan Fear Factor yang memang fave saya back in few years ago... Masih teringat lagi cam mana para peserta minum telur ostrich dalam cawan yang besar (masa tu naik kembang tekak nengok), makan makanan eksotik... dan macam2 lagi yang menguji tahap ketakutan seseorang tu, seberani mana seseorang tu dan macam mana nak atasi atau harungi ketakutan tu. 

Alih-alih, recently tiber2 akan ada satu rancangan baru di Astro iaitu Fear Factor Selebriti Malaysia... ^_^ Cam tetau jer ye x? yang saya tengah dok teringat-ingat dan teringin nak tengok rancangan tuh... Yang paling gemps...ekekekeke.... Aaron Aziz laks tu...

Source Extracted from Google
Wah menariks nih... dulu semalam nampak iklan ni kat TV... and katanya rancangan ni bermula pada 29 Disember 2012 nih... jam 9.00 malam... tayangan serentak di Astro Ria saluran 104 dan Astro Mustika HD saluran 134... 

Jalan2 kat Budiey.Com, katanya ada 5 sebab mengapa semua kena tonton Fear Factor Selebriti Malaysia...antaranya:

1. Sebab ada Aaron Aziz yang kacak dan popular tu, pertama kali jadi pengacara program realiti. Cabaran jugak tu. 
2. 15 kumpulan selebriti bertanding untuk merebut wang tunai yang sangat lumayan dengan cabaran yang berbeza-beza. Gelagat mereka pasti mencuit hati penonton. 
3. Sebelum ini, kita tonton Fear Factor tapi kali ini berbeza sebab melibatkan selebriti dan dirakam pula di Cape Town di Afrika Selatan. Lokasi yang menarik dengan pemandangan yang cantik membuatkan program ini akan ditunggu-tunggu oleh penonton setiap minggu. Percayalah. 
4. Dengan program ini, kita tahu, jika kita berada di tempat selebriti yang bertanding tu, apa rasa kita. Bayangkan kalau kita dikurung dalam sebuah kotak seperti keranda dan dalamnya penuh dengan lipas. Ada berani? 
5.  Akhir sekali, sebab mengapa anda perlu tonton program ini ialah sebab anda semua adalah penakut. Ha ha ha...lawak x lawak x? 
Biler baca review by Budiey nih, cam ada rasa teruja plaks nak tengok... Adakah sehebat Fear Factor yang asal? ^_^

Post a Comment

7Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. jom join ga ni. semua hadiah wang tunai sambil beramal :D

    http://www.mujadafewa.my/2012/12/ada-apa-dengan-blog-mksyahircom.html

    ReplyDelete
  2. dulu tengok fear factor yg org putih geli geleman hhu

    ReplyDelete
  3. @Nurmujahidah Ismail:
    In shaa Allah Muja...ada kesempatan kakak join ek... biasalah hari2 keje ni kesengalan melanda cket...

    @najihahfara:
    ^_^ akak pong...

    @CikZaniff:
    I loikeee Adam Mukhriz tooo...

    ReplyDelete
  4. nak tgk bab2 makan mesti best....

    ReplyDelete
  5. @Hatimi:
    tu la tu...nak tengok...depa nak makan aper plaks...

    @hainom OKje:
    moh ler kiter layan sesamer... ^_^

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !