Bubbly GA 01: And The Winner Is...

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A
5
Source Extracted from Google
Dan tamatlah sudah akhirnya Bubbly GA 01: Monyet & Cili buat kali ini semalam iaitu 30 November 2012.... ^_^... Walaupown peserta hanya 9 howang...tapiii...menurut kata juri fenin gaks kepala dia nak mikio nak carik femenang taw! Walaupown bilangannya sedikit tapiiii.... masing-masing sangat creative... Tahniah diucapkan kepada uols semua dan terima kasih kerana sudi join GA saya yang pertama kali nih ek?

Mesti ada yang tertunggu-tunggu serta ternanty-nanty keputusannya kannn? Dan saya nak gi tau... Hadiah cuma ada 2 ajer... tapi disebabkan ada yang telah menambat hati juri juga yang rasakan uols patut menang... ditambah lagi hadiah tempat ke-3 dan ke-4... Tempat ke-3 dan ke-4 tu adalah Top Up Prepaid yang bernilai RM 10 setiap seorang... Walaupown tak seberapa...diharapkan agar sudi lah menerima dengan seikhlas hati ek... Ikhlas dari Cik Puan Buih... 

Source Extracted from Google
TEMPAT PERTAMA:


dan memenangi



TEMPAT KEDUA:


dan memenangi ini


Bagi TEMPAT KETIGA & TEMPAT KEEMPAT masing-masing adalah:




dan memenangi

TOP UP PREPAID RM 10.00 

Nota Penting:
Tahniah... Tahniah... Tahniah...kepada para pemenang... bagi hadiah tempat pertama dan hadiah tempat kedua... sila e-melkan kepada saya di ladysanchez1212@gmail.com, nama penuh dan alamat surat menyurat uols...saya akan uruskan penghantaran secara pos minggu depan... In shaa Allah... (nak kena balut dengan brown paper dulu hadiah tu...brown paper pown tak beli lagi nih... hu hu hu)

Bagi pemenang tempat ketiga & keempat pula... sila e-mailkan kepada saya di ladysanchez1212@gmail.com juga... jenis prepaid yang anda mahukan iaitu sama ada Hotlink, Digi, Celcom, etc.... saya akan uruskan penghantaran kod top up kepada anda minggu depan juga melalui e-mel... ^_^. 

Kepada yang kurang berjaya... sila cuba lagi di masa akan datang... Jangan serik nak join GA Cik Puan Buih lagi tau... Heartz Uols Deepz Deepz... 

Post a Comment

5Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. eh eh . name kite laa :D hikhikk
    thanks akak ! sy dah hantar dah detail kat email tuu .
    terima kasih :D

    ReplyDelete
  2. wah tahniah kpd pemenang...nyesal sy tak submit entri...hihi (padahal tak buat pun..:P...)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !