Berjumpa Lagi Seorang Sahabat... Thanks Dear

Farah Waheda Wahid
0
Source Extracted from Google
Kawan memang senang nak carik... Tapi sahabat bukannya mudah nak jumpa... Kawan dan sahabat ada perbedaan di situ... (dah bunyik cam entry blog Indon la pulak kan biler guna perkataan perbedaan tuh... erkss... btw...memang ada mixture cket dari Padang dan Sumatera aper... nak wat cam ner kan... it's in the blood)

Sepanjang hidup saya di muka bumi Allah nih, saya dah bertemu beberapa orang yang saya panggil sahabat... Jap saya kira... Zaman sekolah rendah... 2 orang... Zaman sekolah menengah... 1 orang... Zaman uni/kolej...1 orang... Zaman kerja...more than 5 peeps... Alhamdulillah...dan baru-baru ini berjumpa seorang lagi sahabat... walaupown baru kenal selama beberapa bulan... syukur pada Allah kerana menemukan saya dengan sahabat yang sebegini supportive, good listener, shoulder to cry, good advisor dan tidak pernah jemu serta sentiasa mengingatkan saya akan hukum dan larangan Allah... Dialah di situ di waktu gembira, dialah di situ di waktu berduka...dialah di situ ketika memerlukan... Terima kasih awak... Rasanya x perlu saya nyatakan nama beliau di sini...kerana she will know herself when she's reading this entry... (dia x komen, tapi hari-hari dia singgah sini baca...ekekekee...)

My life akan hilang satu colour rasanya if dia x ada... dan sejujurnya... awak, saya berterima kasih sangat sebab semalam kay... sayang awak...heartz u deep deep... hu hu hu... pas nih, 2 bulan lah saya x jumpa awak sebab awak cuti bersalin... tapi x per temporary jer kan... 2 bulan jer....baiklah saya akan tunggu kepulangan awak ke office dengan penuh kesabaran... ^_^...

Saya doakan awak selamat bersalin dan kedua-duanya selamat... In Shaa Allah... x sabar pulaks rasanya Mama Fuwwa nak tengok Baby Haikal tu... (awak yang nak bersalin, saya pulak yang terlebey xcited...ngee... siap terbayang-bayang nak belikan Baby Haikal aper...)... Once again, thanx awak for being there for me all this while dan faham segala yang saya lalui... nanty saya jenguk awak ek lepas awak bersalin kat rumah... peaceeee.... 

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !