Lenggok Cinta Anda...

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A
2
Source Extracted from Google

Dalam berkasih sayang sehari-hari, x kiralah sama ada bf/gf...tunang...suami/isteri, anak ibu/bapa...masing-masing ada style yang tersendiri kan?

Pagi
Sesampai di office, sudah semestinya sms/telefon untuk memaklumkan bahawa sudah sampai ke office dengan selamat ^_^ disulami dengan I Love You!

Tengahhari
Sebelum: panggilan telefon dari salah satu pihak untuk pesan jangan lupa lunch, berhati-hati di jalan raya ^_^ disulami dengan I Love You!

Selepas: panggilan telefon dari salah satu pihak untuk tanya dah lunch ke belom, berhati-hati di jalan raya ^_^ disulami dengan I Love You! (plus plus...kalau ada cerita-cerita menarik untuk dikongsi bersama-sama akan chat for a while on the phone)

Petang:
Panggilan telefon dari salah satu pihak and plus plus planning of the day and bit of updates what happened at workplace.

Bagi yang gf/bf, tunang: Gi chilling at mamak's stall, chit chat

Malam:
Bagi yang gf/bf, tunang: Sampai jer rumah dari office, sms/call untuk inform dah sampai rumah bagi memastikan semua sampai dalam keadaan selamat....

Sebelum tido, sms or panggilan telefon ucapkan selamat malam kepada yang tersayang....

*Bagi yang dah kahwin mestilah disulami dengan salam, cium tangan suami... kucupan 4 tempat utama...iaitu dahi, pipi kanan, pipi kiri dan juga mulut... (ooopsss...obscene cket...^_^ sorry semua orang...kalau ada yang tak suka...)

Ini sekadar perspective...tapi tak taulah uols punya lenggok macam mana pula?

Post a Comment

2Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. kalau cik langsung tak de chit chat..buat mase ne lah.Sebab nak tetttttttttttt kan.So Biar masing2 merindu dulu...cheeeeee.(sila muintah lelaju ye dear)
    Kalau dulu2 mase bercintacintun yelah.
    Kalau dgn mak abah..xde plak.sebab duaplohpat jam depan mate...hihiihh

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !