Da' Common Ways...Lelaki Pikat Wanita

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A
0
Source Extracted from Google
1. Guys biasanya try tackle perempuan dengan melakukan aksi-aksi tertentu. Amongst it adalah dengan melontarkan satu renungan tajam kepada seseorang wanita yang diminatinya. With this, at least dapat convey the message secara tersirat yang dia sangat sangat berminat dengan wanita itu dan jugak berhasrat untuk dapatkan responds atau reaksi positif daripada wanita yang berkenaan. Renungan juga berbeza-beza. Mereka sering mencuri pandang dan memerhatikan setiap gerak-geri wanita itu. 

2. Ada gaks lelaki yang tunjukkan sikap pemurah as ways nak tackle wanita. Mereka berbudi dengan memberikan hadiah, belanja makan, ajak keluar jalan-jalan dengan menaiki kenderaannya with the purpose dapat pancing wanita tu. Tapi, semua wanita kena sentiasa berhati-hati dan berwaspada sebab tak semua lelaki ikhlas dan jujur. 

3. Ada juga some of the guys yang tackle wanita melalui orang lain. As example: lelaki tu mendampingi ahli keluarga seperti ibu, adik, kakak, mahupun bapa wanita itu. Mereka akan berbuat baik, selalu menjenguk, bertanya khabar dan menghantar cenderahati semata-mata nak pikat hati ahli keluarga wanita itu. Kalau semua family members dah berkenan dengan lelaki nih, senanglah dia teruskan taktik nak pikat wanita tersebut. Ni disebabkan wanita tak akan jadi banyak kerenah jika keluarga sudah berkenan sebab bagi wanita ia sudah memadai.

4. Lelaki yang tinggi egonya sometimes pikat dengan cara mengutuk wanita yang disukai. Wanita jangan terperanjat jika terjumpa lelaki begini. Mereka suka sangat menyakiti hati wanita itu sampai sometimes tu wanita tu menitiskan air mata. Bukan mereka tak berani, tapi mereka belum bersedia untuk menyatakannya. Sekurang-kurangnya dengan menyakat wanita idaman, membolehkan dirinya sentiasa hampir dengan wanita walaupun dengan cara yang tidak disenangi. 

5. Despite that, ada juga some of the guys yang berlagak macho dengan showing off susuk badan yang gagah with hope ada wanita yang akan terpikat atau tertarik padanya. Apabila lelaki berkesempatan untuk berkomunikasi dengan wanita yang diminatinya, dia akan menceritakan berkenaan kebaikan dirinya, kejayaan hidupnya dan lain-lain gambaran positif berkenaan diri dan kehidupannya. Ini tiada lain selain bertujuan untuk memberitahu wanita itu bahawa dia adalah seorang yang baik hati, berwawasan dan berjaya dalam hidup. Tapi be careful la abang-abang semua.... jangan terlalu berlebih-lebihan atau membangga diri...

6. Bagi lelaki yang aktif atau dikategorikan sebagai yang sukakan cabaran, cara mereka agak berlainan. Mereka suka jika membawa si wanita melakukan pelbagai aktiviti lasak seperti mendaki gunung, memanjat, berkayak, berkhemah, berbasikal, memancing dan banyak lagi. Ia semata-mata untuk melihat sama ada si wanita sesuai atau tidak dengan cita rasa mereka. 

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !