Era Baru Industri MATA WANG CRYPTO Bersama AI Trades

Farah Waheda Wahid
1
AI Trade (2)

Faham ke? Apa yang dimaksudkan dengan mata wang crypto ataupun di dalam bahasa paling popularnya cryptocurrency? Faham? Tak faham? Faham? Tak faham? Nerd smile. Mungkin ada yang faham kerana sudah sememangnya menjadi permainan semasa anda tetapi mungkin juga ada yang tidak faham kerana tidak pernah berusaha mengenali mahupun mendekatkan diri dengan mata wang crypto. Ada pelbagai kemungkinan. Sebagai brief kepada entri ini, jika ada yang belum pernah mengenali mata wang crypto, mungkin anda boleh merujuk semula kepada entri lama Kak Fa dulu yang bertajuk Tiba-Tiba Teringin Nak Tahu Tentang Bitcoin! Itu mukadimah sahaja, dan entri pada kali ini adalah next step yang seterusnya selepas dari entri yang berkenaan. Sesuatu mengenai perkembangan mata wang crypto. Era baru industri MATA WANG CRYPTO bersama AI Trades. If you are in the game, then this is a MUST READ ya? Jangan terlepas dari entri Kak Fa yang satu ini sebab ini mungkin bakal merubah seluruh kehidupan anda kepada yang lebih baik.

Sebelum Kak Fa go further on AI Trade, Kak Fa sukalah kiranya nak terangkan terlebih dahulu mengenai MATA WANG CRYPTO supaya semua sama-sama jelas dan sama-sama faham. Smile.

Apa Itu MATA WANG CRYPTO?

AI Trade (3)
Kredit: Sumber dari Google

MATA WANG CRYPTO (cryptocurrency) adalah merupakan mata wang digital yang menggunakan protokol kriptografi untuk menghasilkan wang dan untuk mengesahkan transaksi. Transaksi ditambah kepada lejar awam -  juga dikenali sebagai transaksi Blockchain  -  dan coin baru diwujudkan melalui proses yang dikenali sebagai perlombongan (mining).

AI Trade (4)
Kredit: Sumber dari SINI

MATA WANG CRYPTO adalah medium pertukaran mata wang biasa seperti US Dollar, UK Pound dan lain-lain, tetapi direka untuk tujuan bertukar maklumat digital melalui proses protokol kriptografi. Protokol ini ialah satu sistem kod kompleks yang mengenkrip pemindahan data sensitif, untuk menjamin pertukaran unit tersebut. Pembangunan MATA WANG CRYPTO membina protokol-protokol ini mengikut prinsip matematik lanjutan dan prinsip kejuruteraan komputer yang menjadikan ia hampir mustahil untuk dicerobohi, diduplikasikan atau dipalsukan terhadap mata wang yang dilindungi. Protokol ini juga melindungi identiti pengguna MATA WANG CRYPTO, menjadikan urusniaga dan aliran dana sukar untuk dikaitkan kepada individu atau kumpulan tertentu. Kriptografi digunakan untuk menjamin transaksi dan mengawal penciptaan coin baru.

MATA WANG CRYPTO ini adalah kawalan tidak berpusat (decentralized) yang mana ia bermaksud bekalan dan nilai MATA WANG CRYPTO ini dikendalikan oleh pengguna sendiri melalui protokol kompleks yang dibina di dalam kod pentadbirannya. Ia tidak dikawalselia oleh bank pusat atau pihak pengawalselia berkuasa yang lain. Secara khususnya, aktiviti Miners (pihak yang memanfaatkan sejumlah besar kuasa pengkomputeran untuk merekod transaksi) menerima unit MATA WANG CRYPTO yang baru diwujudkan dan yuran transaksi yang dibayar oleh pengguna lain sebagai ganjaran, adalah penting untuk kestabilan dan kelancaran fungsi mata wang tersebut.

Yang paling penting sekali, MATA WANG CRYPTO ini boleh ditukarkan kepada mata wang fiat di pasaran dalam talian (online) khas, bermakna ia mempunyai kadar pertukaran berubah-ubah dengan mata wang utama dunia (seperti US Dollar, British Pound, European Euro dan Japanese Yen). Penukaran MATA WANG CRYPTO agak mudah diserang oleh penggodaman (hackers) dan menjadikan ia tempat tumpuan pencurian MATA WANG CRYPTO.

Kebanyakan MATA WANG CRYPTO mempunyai ciri bekalan terhad. Kod sumber mereka mengandungi arahan yang menggariskan jumlah unit yang boleh dan yang akan wujud. Dari semasa ke semasa, ia menjadi lebih sukar bagi Miners untuk menghasilkan setiap unit MATA WANG CRYPTO sehingga mencapai had teratas dan mata wang baru tidak lagi dihasilkan sama sekali. Bekalan terhad MATA WANG CRYPTO menjadikan mereka secara semula jadi bersifat deflasi, yang hampir serupa dengan emas kerana bekalannya terhad. Tidak seperti mata wang fiat di mana bank pusat secara teorinya boleh menghasilkan bekalan tanpa had.

MATA WANG CRYPTO yang pertama dibuat adalah Bitcoin kembali pada tahun 2009 oleh Satoshi Nakamoto. Hari ini, terdapat ratusan MATA WANG CRYPTO lain, sering disebut sebagai Altcoins. 1

Pening tak agak-agaknya nak faham? Berminat tapi terasa pening dengan semua istilah dan juga tak berapa mahir nak bermain dengan MATA WANG CRYPTO serta kurang pengetahuan di dalam pengurusan MATA WANG CRYPTO. Kenapa perlu pening-pening lagi? Untuk itu, Kak Fa nak beritahu yang kini adalah era baru industri MATA WANG CRYPTO bersama AI Trades.

Apa Itu AI Trades?

AI Trades (4)

AI Trades adalah merupakan sebuah laman web yang menyediakan perkhidmatan:

PERDAGANGAN

Membeli, menyimpan dan menjual MATA WANG CRYPTO atau cryptocurrency paling selamat.

TIMBANG TARA

Analisis tawaran yang paling menguntungkan di pasaran dengan bantuan AI.

PERLOMBONGAN (MINING)

Pembangunan robot AI untuk pemilihan dan pengekstrakan MATA WANG CRYPTO atau cryptocurrency yang terbaik.

ATM

Pengeluaran crypt untuk penggunaan media digital peribadi yang selesa.

ALTCOINS

Pelaburan ALTCOINS yang menjanjikan keuntungan yang maksimum.

ICO

Projek penyelidikan yang memasukan pasaran dan pengambilan bahagian di dalam sektor yang paling berjaya.

Semuanya di bawah satu payung sahaja. Tak perlu nak berurusan dengan terlalu banyak pihak. Mudah kan begini? Secara tak langsung kita tau yang kita bermain dengan selamat di dalam dunia MATA WANG CRYPTO ataupun cryptocurrency. Even orang yang tak tahu apa-apa pun akan merasa mudah dengan perkhidmatan AI Trades.

Di bawah adalah senarai produk-produk yang ditawarkan oleh AI Trades:

AI Trades (5)

AI Trades ni seumpama jalan atau pintu yang membuka kontrak untuk mendapatkan wang setiap hari. Cuma lock your position dengan mendaftar di laman web mereka sahaja, segalanya akan diuruskan. Berbayar atau PERCUMA? Haruslah PERCUMA. Benda best mesti Kak Fa kongsi kan? Winking smile. Ya ianya PERCUMA sayang-sayang semua.

marketing_aitrades

Tak perlu fikir lama-lama sangat nak ambil keputusan nak mendaftar tu. Kak Fa dah baca banyak dan dah lihat banyak yang berjaya merubah kehidupan mereka dengan MATA WANG CRYPTO. Huuu… tak teringin ke nak merubah kehidupan kita? Kak Fa teringin juga. Dengan keadaan ekonomi sekarang yang tak menentu ni, dengan kos sara hidup yang tinggi dan semuanya duit ni… AI Trade ni mungkin langkah pertama dan peluang kita untuk berubah. Future… Bitcoin dan MATA WANG CRYPTO memang akan boom… Kalau tak sekarang bila lagi kan? Because this the future and the future is NOW!

AI Trade

Daftar Sekarang:
www.aitrades.co

Laman Facebook:
www.facebook.com/seputarfx
 https://www.facebook.com/aitradepage

What’s App:
+6281331603988

Laman Instagram:
@ai.trade

Laman YouTube:
https://www.youtube.com/channel/UCTt3mVkz9iBvmAlXcpLOvig/videos

In Shaa Allah, tak lama lagi AI Trade bakal mengadakan kunjungan yang dinamakan sebagai Global Asian Tour – Pre Launch. So players, keep in the loop dan ikut rapat-rapat setiap perkembangan AI Trades ya? Winking smile

asia_tour_aitrades

Rujukan Info: SINI

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !