Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017

Farah Waheda Wahid
1
Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017

Dalam banyak-banyak tahun ber-blog, tahun 2017 adalah tahun yang paling manis buat www.bubblynotes.com! Smile Alhamdulillah – Di dalam keserabutan kepala Kak Fa, di dalam kekusutan Kak Fa, di dalam kedukaan Kak Fa pada sisi lain, sekurang-kurangnya ada juga manisnya dan ada juga sesuatu untuk Kak Fa tersenyum di tahun 2017 ni. Semua tu datang dengan tak terduga dan Kak Fa tak jangka. Semua datang secara tiba-tiba dan dengan sendirinya yang Kak Fa pun sebenarnya agak speechless! Apa yang paling manis untuk www.bubblynotes.com pada 2017? Hari ni, Kak Fa ambil kesempatan ni untuk kumpulkan semuanya satu persatu sebagai throwback untuk Kak Fa sendiri dan juga sebagai pembakar semangat untuk Kak Fa bergelar seorang blogger.

Top 15 Nominees for The Influence Asia Awards 2017


Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017

Serantau Asia! Malaysia, Indonesia, Singapura, Filipina, Thailand, Vietnam dan Korea Selatan – sungguh mengejutkan bila nama Kak Fa adalah salah satu nama yang diletakkan di dalam Top 15 Nominees for The Influence Asia Awards 2017 di mana Kak Fa telah diletakkan di dalam kategori Parenting sebaris dengan blogger-blogger handalan Malaysia seperti Audrey Oii, Belinda Chee, Careen Tan, Cheesie, Emma Shazleen Ali, Jenny Chin, Kimberly Low, Maria Elena, Michelle Ooi, Namee Roslan, Red Mummy, Shaine, Timothy Tiah dan Yuyu Zulaikha. Satu pengalaman baru buat Kak Fa dan satu perspektif baru buat Kak Fa untuk lebih bermotivasi meneruskan hayat www.bubblynotes.com. Nerd smile. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih kepada pihak Gushcloud Malaysia dan terima kasih kepada Yellow Digital Marketing.

31 Supermum Influencers in Malaysia You Should Follow

Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017 (2)

Diletakkan sebagai 31 Supermum Influencers in Malaysia You Should Follow oleh The Asian Parent Malaysia di dalam salah satu artikel di laman The Asian Parent Malaysia sebaris dengan Umei Teh aka Cikipedia, Dr. Halina Mohd Yunos, Yuyu Zulaikha, Sharifah Sofia, Serena C, Scha Alyahya, Sazzy Falak, Nora Danish, Nana Mahazan, Michelle Ooi aka Michiekins, Belinda Chee, Merryn Tan, Marion Caunter, Mabel Tan aka Easymummy, Lewin Pee, Samantha Lee, Khalidah Abd Hadi, Kak Red aka Red Mummy, Dr. Jezzamine Lim, Levy Li, Jenny Chin aka Iamfulltimemummy, Hunny Madu, Gaylen Hong, Eryn Ong, DJ Eva T, Daphne Iking, Danielle Graham, Cikgu Norazimah, Chessie aka Ringo Tan and Ainul Mustafa. Seriously tak sangka! Syukur Alhamdulillah. Smile

2017 Top 50 Blogs from Malaysia - ASEAN UP

Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017 (4)

Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017 (5)
Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017 (6)

Ini pun buat Kak Fa pejam celik pejam celik mata dengan penuh rasa tak percaya. Tapi Alhamdulillah. Gigih tak gigih cuba untuk mengemaskini entri di www.bubblynotes.com hampir setiap hari walau ada hari-harinya terbabas nampaknya ada juga hasilnya yang mendatangkan sebentuk jenis kepuasan kepada diri Kak Fa sendiri.

1st Prize Winner untuk Friso Gold Blogger Contest

Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017 (7)

Melalui entri Kegembiraan Tidak Ternilai Apabila KUAT DARI DALAM Bersama FRISO GOLD Berteknologi LocNutri!, Kak Fa telah memenangi tempat pertama bagi Friso Gold Blogger Contest anjuran Bridges PR. Smile. Rezeki si anak sebenarnya. Bekalan susu Friso Gold 4 sebanyak 24 tin, hadiah wang tunai dan juga percutian mewah 3 hari 2 malam di Club Med, Cherating yang akan diusahakan untuk ditebus sebelum tempoh tamat baucar tersebut. Ha ha ha… Open-mouthed smile… Mesti pergi dan wajib pergi bawa Iman Firash. Untuk dia dan sebab dia pun Kak Fa menang tu. In Shaa Allah. Alhamdulillah untuk rezeki ini.

ALOESHAFY – Best Selfie & Caption Winner

Yang Paling Manis Untuk www.bubblynotes.com Pada 2017 (8)

Rezeki terpijak sewaktu ALOESHAFY Launch Tea Party yang Kak Fa hadiri baru-baru ini. Tak fikir, tak sangka dan tak pernah rasa pun, secara tiba-tiba Kak Fa diumumkan sebagai pemenang Facebook Best Selfie & Caption untuk event ALOESHAFY pada hari tersebut. Syukur Alhamdulillah, baucar penginapan 2 hari 1 malam di Glory Beach Resort Port Dickson untuk Iman Firash juga. Alhamdulillah. Syukran Ya Allah. Smile.

Pencapaian serta pengalaman yang bukannya untuk dimegah-megahkan tidak tentu hala kepada umum, tetapi lebih kepada sebagai peringatan kepada diri Kak Fa sendiri untuk menjadi seperti resmi padi, semakin berisi semakin menunduk. Ha ha ha… Open-mouthed smile Tak adalah berisi mana pun ilmu pengetahuan di dada dalam dunia blog ni, tapi berisi badan adalah…Berisi tembun! Tapi ini juga adalah sebagai penggerak, pemotivasi serta peringatan untuk diri Kak Fa di dalam meneruskan kerjaya Kak Fa sebagai seorang blogger di samping sebagai seorang Personal Assistant. Apa yang perlu ditambahbaikkan, apa yang perlu diubah, apa yang perlu dikekalkan dan apa yang perlu dilihat.

Semoga tahun 2018 menjadi tahun yang lebih baik untuk www.bubblynotes.com dan Kak Fa sebagai seorang blogger. Semoga Kak Fa terus kuat dan bermotivasi untuk meneruskan legasi www.bubblynotes.com biarpun Kak Fa bukan seorang blogger ternama dan terkenal. Winking smile

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !