PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak

Farah Waheda Wahid
1
PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (11)

Sejak-sejak Firash mula bersekolah ni, setiap bulan pasti ada sahaja token hari lahir dari sekolah yang dibawa pulang oleh anak Kak Fa tu. Bila dah bersekolah tadika ni, pastinya ibu bapa rajin untuk menyambut hari lahir anak-anak dengan menyediakan goodies bag untuk diagihkan kepada rakan-rakan anak-anak di tadika kan? Ini satu fenomena dan juga pengalaman baru yang Kak Fa lalui sejak-sejak Firash mula bersekolah di Genius Aulad. Murah hati semua ibu bapa kanak-kanak Genius Aulad menyediakan goodies bag bersempena dengan sambutan ulang tahun kelahiran anak-anak masing. Termasuklah Kak Fa. Orang berbudi kita berbahasa kan? Jadi kenalah membalas. Cumanya Kak Fa terfikir, untuk akan datang why not untuk Kak Fa menyediakan PREMIUM GIFTS – token unik buat hari lahir si anak. Light bulb. Just a spontaneous thoughts and maybe it could be something that is remarkable too kan?

Ada few thoughts yang bermain di kotak pemikiran Kak Fa untuk dijadikan sebagai token unik buat hari lahir Firash yang akan datang. Antaranya:

Non Woven Bag

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (1)
Non Woven Bag dengan harga serendah RM 0.60 untuk seunit yang berwarna-warni ceria sebagai goodies bag yang bakal diisikan dengan beberapa item termasuklah premium gifts yang sedang bermain di fikiran Kak Fa pada waktu dan ketika ini. Bukan apa, baru-baru ni, salah satu dari item di dalam goodies bag yang Firash terima adalah customized wooden pencil box yang sangat cantik dan indah. Menarik! Selalunya isi di dalam goodies bag hari lahir kanak-kanak adalah candy dan beberapa item permainan hari jadi. Habis setakat itu sahaja, tak ada yang dapat digunakan ataupun dijadikan kenangan. Jadi… Ibu bapa semua… Why not? Kita beralih kepada premium gifts pula sebagai item di dalam goodies bag anak-anak kita? Contohnya?

Water Tumbler

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (2)

Water Tumbler berkapasiti 500ml dengan harga serendah RM 3.50 seunit yang sangat-sangat bermanfaat untuk kanak-kanak gunakan sebagai bekal air ke tadika. Comel jer, tak adalah berat untuk mereka. Pasti menjadi sesuatu yang memorable untuk kanak-kanak kan? Bila melihat water tumbler ni, pasti mereka ingat item dari goodies bag rakan yang mana mereka dapat water tumbler ni kan? Kan? Kan? Kan?

Children Stationery Set

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (3)
Children Stationery Set yang mengandungi set lengkap pembaris, pengasah pensel, pemadam, gunting dan pensel yang berharga serendah RM 2.20 seunit yang sangat-sangat praktikal untuk kanak-kanak tadika gunakan setiap hari di tadika.

Pensel Warna

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (4)

Set pensel warna 3.5 inci yang materialnya adalah kayu berharga dari RM 3.30 seunit. Sesuatu yang sangat unik pada Kak Fa untuk dijadikan sebagai item di dalam goodies bag hari lahir kanak-kanak di tadika. Sekurang-kurangnya, pensel warna tersebut juga dapat digunakan oleh kanak-kanak yang berkenaan ya tak? Ataupun boleh memilih sedikit kelainan seperti kotak pensil berbentuk bulat yang Kak Fa paparkan di bawah ini yang berharga serendah dari RM 1.10?

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (5)

Capsule Hand Towel

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (6)

Yang ini comel! Capsule Hand Towel yang bersaiz 11cm x 4.5 cm dan mempunyai 3 pilihan warna seperti biru, hijau dan kuning. Kanak-kanak pasti suka dan senang juga untuk mereka bawa di dalam beg sekolah mereka setiap hari. Berguna kan? Harganya adalah sedari RM 2.20 seunit.

Semua ni Kak Fa survey di YV Marketing – Gifts for Everyone, memang akan jadi rambang mata bila makin lama makin tengok. Sambil menyelam, sebenarnya Kak Fa sambil minum air sebabnya dalam masa yang sama bolehlah Kak Fa survey premium gifts untuk company Kak Fa. Smile. Biasalah tugas sebagai Personal Assistant kan? Semua pun kena tapau! Tapi memang macam-macam bendalah yang ada di YV Marketing tu. Memang banyak benda seperti:

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (7) 

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (8)

PREMIUM GIFTS–Token Unik Buat Hari Lahir Si Anak (9)

Haaa…banyak kan? Kan? Kan? Kan? Pendek kata YV Marketing ni memang di antara premium gifts hub yang Kak Fa pernah jumpa. Lagipun bila Kak Fa telefon YV Marketing, khidmat pelanggan mereka sememangnya mesra pelanggan dan sedia membantu serta melayan kerenah para pelanggan. Tanya apa jer? Mereka senantiasa sedia membantu. Servis memang tip top. Servis beginilah yang kita harapkan dari supplier kan? Tak kira sama ada kita sebagai pelanggan individu mahupun sebagai pelanggan korporat.

Kak Fa memang rekomendasi YV Marketing sebagai tempat untuk anda mencari serta menempah premium gifts anda sama ada untuk tujuan individu mahupun peribadi. Macam yang Kak Fa katakan, ini adalah salah satu premium gifts hub yang terbaik yang pernah Kak Fa temui di dalam dunia pasaran digital masa kini.

Untuk Maklumat Lanjut:




Alamat:
29, Jalan DU 1 /2, Taman Damai Utama, 47180 Puchong, Bandar Kinrara, Selangor

Talian Telefon:
+603 80703828
+6012 3772774 (Mr Glovis Yan)
+6012 2011341 (Shayne Yong)

Talian Faks:
+ 603 80706828

E-mel:

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !