KIDXY - Akses Kepada Aktiviti Kanak-Kanak Terbaik Di Lembah Klang!

Farah Waheda Wahid
0
KIDXY -  AKSES KEPADA AKTIVITI KANAK-KANAK TERBAIK DI LEMBAH KLANG!

Kak Fa yakin, bukan Kak Fa seorang sahaja yang rasa terkesan dengan global economic slow down dan juga ketidakstabilan harga minyak dunia yang mengakibatkan nilai Ringgit Malaysia seakan menjadi terlalu kecil. Ayat ulang-ulang setiap kali Kak Fa menaip entri adalah RM 50.00 dah macam RM 10.00 dah sekarang ni. Semua orang rasa! Tak kira yang duit berkepok-kepok dalam bank ataupun rakyat marhaen macam Kak Fa ni ha. Termasuklah kanak-kanak kecil sekalipun! Mencabar betul nak meneruskan hari-hari sekarang ni bila manusia tanpa rela dan dalam keterpaksaan berhambakan duit. Bukan pilihan untuk jadi hamba duit atau tidak…Tapi terpaksa… No money no talk macam tu… Hu hu hu… Crying face…. Sehinggakan, aktiviti untuk anak-anak di luar dari kawasan rumah juga sudah semakin terbatas. Untuk Farah-lah… Untuk orang lain Farah tak tau lah kan? Terpaksa berdikit-dikit dan berjimat-jimat. Kecualilah kalau ada parenting event yang melibatkan Farah sebagai seorang blogger. Itu sememangnya Iman Firash akan terlibat sama jika it’s worth it. Yup…Itupun jika it’s worth it. Smile. Kesian pada Firash… Tapi Kak Fa ada solusi dah sekarang! KIDXY – Akses Kepada Aktiviti Kanak-Kanak Terbaik Di Lembah Klang!

KIDXY -  AKSES KEPADA AKTIVITI KANAK-KANAK TERBAIK DI LEMBAH KLANG! (2)

Satu kebetulan yang mungkin menjadi rezeki Firash untuk berekreasi dan berlibur di luar rumah. Smile. Sewaktu Kak Fa dengan rutin pembacaan artikel atas talian harian Kak Fa, Kak Fa terjumpa barang baik untuk mak-mak dan ayah-ayah ni. Winking smile. Terus Kak Fa decide nak kongsi di dalam bentuk entri supaya semua ibu bapa yang terbaca artikel Kak Fa ni, tahu mengenai kewujudan laman web KIDXY dan apa yang KIDXY tawarkan. Iyalah bukan anak Kak Fa jer nak merasai keseronokan alam kanak-kanak di luar rumah seorang diri, pasti ada kawan-kawan lain juga yang mahukan benda yang sama ya tak?

Secara ringkasnya, apa yang Kak Fa boleh beritahu adalah, KIDXY adalah cara terkini yang membantu ibu bapa untuk explore aktiviti untuk kanak-kanak at a discounted rates. Macam biasa bagi Kak Fa… Untuk apa bayar lebih? Jika boleh dapatkan dengan lebih murah dan apa yang dikehendaki adalah sama… Betul tak?

Di KIDXY, apa yang ibu bapa boleh explore adalah:

Aktiviti Untuk Kanak-Kanak

KIDXY -  AKSES KEPADA AKTIVITI KANAK-KANAK TERBAIK DI LEMBAH KLANG! (3)

Ibu bapa boleh dapatkan pelbagai jenis tawaran at discounted rates yang menarik seperti Open Gym at Gymnastics Gym, Blokke Playhouse, Beginner Ballet, Enerz Extreme Park, Berjaya Times Square Theme Park, Tiny Forest Terrariums, Muay Thai for Children, Yoga for Children, Capoeira for Children, Farm in The City, Jkids Playground, Salsa for Kids, In-line Skating dan banyak lagi yang terlalu banyak nak disenaraikan di dalam entri ini.

Pakej Aktiviti

KIDXY -  AKSES KEPADA AKTIVITI KANAK-KANAK TERBAIK DI LEMBAH KLANG! (4)

Selain dari one-time activities, terdapat juga pakej aktiviti untuk ibu bapa pertimbangkan seperti Multimedia Home Coaching – 10 classes, Motion Graphics Workshop, Family Swim – 10 Sessions, English Interactive Programme dan macam-macam lagi.

Perancangan Majlis

KIDXY -  AKSES KEPADA AKTIVITI KANAK-KANAK TERBAIK DI LEMBAH KLANG! (5)

Boleh survey harga dan pakej yang menarik untuk anjurkan majlis untuk anak-anak. Macam-macam ada…Cuma pilih ajer yang mana bersesuaian dengan poket masing-masing.

Sambil menaip entri ni sambil Farah survey. Tak habis lagi menelaah KIDXY. Nerd smile.

Untuk Maklumat Dan Informasi Lanjut:





Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !