HONESTBEE.MY Menjadikan Ramadhan Lebih Mudah & Efisien

Farah Waheda Wahid
1
HONESTBEE.MY MENJADIKAN RAMADHAN LEBIH MUDAH & EFISIEN

Ini cerita Farah dengan HONESTBEE.MY. HONESTBEE.MY menjadikan Ramadhan lebih mudah dan efisien buat diri Farah. Jika anda mahukan Ramadhan lebih mudah dan efisien buat anda sepertimana Farah, anda perlu baca cerita Farah pada kali ini. Bukan sahaja untuk Ramadhan tetapi juga untuk perjalanan kehidupan harian yang seterusnya di masa akan datang.

Cerita HONESTBEE.MY Dari Farah Untuk Anda

Siapa HONESTBEE.MY? Apa kaitan HONESTBEE.MY di dalam menjadikan kehidupan lebih mudah dan efisien? Semuanya akan terjawab jika anda meluangkan sedikit masa untuk entri Farah pada kali.  Winking smile.

For some of us, life is tough! Sleepy smile Betul tak? Kita sentiasa terkejar-kejar masa untuk melakukan segalanya. Sampaikan ada satu-satu ketika kita rasa lelah sangat untuk memastikan semuanya telah dilakukan. Dulu, Farah macam tu juga... sewaktu mula-mula hendak membiasakan diri sebagai seorang ibu. Jadi seorang ibu ni, sememangnya banyak merubah kehidupan dan apa yang kita lalui dalam kehidupan.

Tambah-tambah lagi sebagai ibu bekerjaya yang tidak mempunyai pengalaman sebelum ini. Nak adjust masa untuk lakukan semua perkara tu sememangnya mengambil masa. Macam-macam rasa ada, rasa kekok, rasa janggal dan rasa macam tak terdaya sangat nak lakukan semua perkara. Ha ha ha... Open-mouthed smile Masa tulah baru tau bagaimana toughnya kehidupan sebagai seorang ibu yang bekerjaya untuk mengimbangi waktu di antara kerjaya dan juga kehidupan peribadi.

Fikir punya fikir, ini tak boleh jadi ni. Ya, memang... bila dah bergelar seorang ibu bekerjaya, ini bukan bermakna kita terlepas atau diberikan pengecualian khas daripada melakukan apa-apa yang sepatutnya kita lakukan. Mahu atau tidak, untuk kehidupan kita perlu melakukannya. Satu jer jawapannya, perancangan dan pengurusan masa. Apa-apa pun, dalam kehidupan ini adalah berdasarkan perancangan dan juga pengurusan masa. Tanpa perancangan serta pengurusan masa yang betul, semuanya akan jadi kelam-kabut dan mendatangkan impak kepada aspek kehidupan kehidupan yang lain.

Bagaimana Farah dapat ringankan tugasan serta mudahkan urusan Farah terutama hal yang berkaitan dengan urusan rumahtangga? Sebagai contoh, urusan membeli barangan keperluan dapur dan juga anak... Jika Farah dapat mencari cara bagaimana untuk menjimatkan masa serta tenaga untuk tugasan ini, sekurang-kurangnya masa dan tenaga yang sepatutnya digunakan untuk urusan membeli barangan keperluan dapur dan juga anak dapat disadurkan kepada aspek kehidupan yang lain ya tak? Jadi Farah akan mempunyai sedikit lebih masa untuk perkara lain. Smile

Pasti ada caranya! Yakin sememangnya ada caranya! Work smart, think smart and be a smart mom! Itulah yang sepatutnya pada zaman serba teknologi kini. Apalah gunanya teknologi jika tidak digunakan. Teknologi kan untuk memudahkan kehidupan? Rugi sia-siakan... Atas dorongan tersebut, gigih Farah Google sana, Google sini untuk mencari online grocery service atau laman web jualan barangan dapur atas talian yang terdapat di Malaysia.

Memang banyak laman web sebegini yang boleh anda temui, cumanya apa yang membuatkan Farah tertarik kepada HONESTBEE.MY adalah HONESTBEE.MY menawarkan jualan barangan atas talian yang menampilkan beberapa vendor di dalam satu laman web jualan atas talian mengikut kepakaran masing-masing seperti:

HONESTBEE 3

HONESTBEE 5

HONESTBEE 6

HONESTBEE 9

HONESTBEE 12

HONESTBEE 18

Memang boleh jadi rambang mata dan memang anda akan rasa mudah sangat-sangat. Ibarat berada di dalam satu pusat membeli-belah yang besar dengan macam-macam kedai tapi anda cuma melayarinya secara maya sahaja. Tak perlu isi petrol, tak perlu tersekat di kesesakan lalu lintas, tak perlu susah payah cari tempat meletak kereta yang sentiasa penuh... macam-macam ada! Smile I like it! Ada barangan keperluan dapur, barangan makanan laut yang segar, produk kesihatan, buah-buahan segar dan sebagainya. Di antara vendor yang ditempatkan di laman web jualan atas talian HONESTBEE.MY adalah seperti:

HONESTBEE 19
HONESTBEE 20
HONESTBEE 21

Banyak lagi vendor sebenarnya, ini cuma sebahagian darinya yang sempat Farah kongsikan kepada anda. Kalau anda nak tahu siapa lagi vendor di HONESTBEE.MY dan apakah barangan yang boleh anda beli secara atas talian dari HONESTBEE.MY, anda perlu rajin-rajinkan diri untuk sendiri mengekplorasi laman web jualan atas talian HONESTBEE.MY.

Seperti laman-laman web jualan atas talian yang lain, bukannya susah untuk berbelanja secara atas talian di HONESTBEE.MY. Apa yang perlu anda lakukan adalah mendaftarkan diri sebagai ahli atau pengguna HONESTBEE.MY.

HONESTBEE 1

Sama sahaja konsepnya dengan laman-laman web jualan atas talian yang lain. Cuma masukkan segala maklumat anda yang diperlukan, kemudiannya satu e-mel pengesahan yang memerlukan anda melakukan verifikasi ke atas pautan yang berkaitan dengan akaun HONESTBEE.MY anda akan dihantar. Selepas melakukan verifikasi yang diperlukan, anda sudah bebas untuk menggunakan laman web jualan atas talian HONESTBEE.MY.

Bagaimanakah modus operandi HONESTBEE.MY bekerja?

HONESTBEE 22

Semudah ABC. Lakukan pesanan anda melalui vendor kegemaran anda. Barangan anda akan dipilih berdasarkan pesanan serta kualiti yang terbaik hanya untuk anda dan dengan sepantas kilat penghantaran akan dilakukan sehingga ke hadapan pintu rumah atau pejabat anda! Winking smileMudah sangat-sangat kan?

HONESTBEE 23

HONESTBEE.MY telah bertapak di 8 buah bandar dengan 36 rakan niaga, 2300 pekerja serta 90,000 ribu jenis produk! Jadi tiada alasan untuk anda ragu-ragu dengan perkhidmatan yang ditawarkan oleh HONESTBEE.MY dan tiada alasan untuk anda mencurigai kualiti perkhidmatan serta barangan yang dijual melalui laman web jualan atas talian HONESTBEE.MY.

HONESTBEE.MY bukan sahaja boleh dilayari melalui komputer peribadi mahupun komputer riba, akan tetapi HONESTBEE.MY juga boleh digunakan melalui aplikasi gajet yang boleh anda muat turun melalui pautan APLIKASI HONESTBEE.MY UNTUK GAJET.

HONESTBEE 24

Satu berita yang menggembirakan untuk anda... Bersempena dengan bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia ni... Smile ... Farah nak bagi hadiah sedikit buat semua pembaca Bubblynotes.Com... Hanya pembaca Bubblynotes.Com ya? Yang tak baca tu, kena bacalah kan? Baru anda boleh dapat hadiah istimewa dari pihak HONESTBEE.MY dan Farah ni...

Kod baucar tunai untuk pembaca Bubblynotes.Com:

HBSPECIAL

(Potongan RM20.00 dengan perbelanjaan minima sebanyak RM100.00)
*Sah laku sehingga 30 Jun 2017
*Untuk penggunaan kali pertama sahaja
*Untuk pengguna kali pertama sahaja
*Berdasarkan Terma & Syarat

Secara peribadi, HONESTBEE.MY telah banyak membantu Farah di dalam menjimatkan masa, memudahkan tugasan harian serta menjadikan kehidupan Farah sebagai seorang ibu bekerjaya yang sibuk lebih efisien... Jadi, Farah sarankan anda mencuba HONESTBEE.MY demi kehidupan yang lebih teratur dan efisien. Harga yang ditawarkan juga adalah merupakan harga yang boleh dikatakan wajar.

Lagipun, dengan HONESTBEE.MY kita boleh buat kira-kira perbelanjaan dulu sebelum berbelanja. Boleh lihat harga barangan dan kemudian sesuaikan dengan bajet kita. Bukan ni ke? Amalan berbelanja semua orang sewaktu zaman serba mahal sekarang ni? Kannn? Dah ada kemudahan untuk berbelanja melalui atas talian seperti HONESTBEE.MY... kenapa perlu sia-siakan? Gunakanlah...

Untuk Maklumat Lanjut:






Alamat:
honestbee Sdn. Bhd.
B3-1-2, Block B3
Solaris Dutamas
No.1, Jalan Dutamas
50480 Kuala Lumpur, Malaysia

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !