Home » , , , , , , , , , » SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 

SAHI Tablet Kunyahan Sarang Burung &Aloevera Berperisa Laici yang terkini di pasaran! Mengandungi makanan sunnah tanpa kolagen khusus untuk mereka-mereka yang ingin sihat, ingin cantik serta berpenampilan menarik! Sedap dengan pelbagai khasiat! Bukan susah pun... kunyah-kunyah jer untuk jadi cantik. Tak perlu suntik! Tak perlu pembedahan! Tak perlu susah payah... Benda paling senang nak buat dalam hidup sehari-hari... boleh kunyah sewaktu on the go! Walau sesibuk mana sekalipun! Sambil memasak? Sambil dodoikan anak? Sambil memandu? Semua pun boleh! Nak tau khasiat? Nak tau apa SAHI ni sebenarnya? Wajib baca entri Farah pada kali ini sampai habis ok?

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 2

Elfira Loy pun amalkan SAHI ok? So why not you kan? Bukan sahaja untuk kecantikan luaran tetapi SAHI diformulasikan khas untuk kesihatan dalaman juga. Nak cantik? Mestilah kena jaga luar dan juga dalaman ya tak? Kalau jaga luar jer, tak jaga dalaman pun tak guna juga. Pointless and useless macam tu.

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 3

Ada yang pernah terlihat SAHI di pasaran? Kalau belum... sila ambil maklum yang produk SAHI telah berada di pasaran Malaysia ni sejak April 2016 yang lalu.

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 4 

Sekarang ni, dua orang pengasas yang cun melecun ni iaitu Norelissa Idayu Zainal Abidin dan Noor Aimi Mohd Yusoff dah bersedia untuk melebarkan sayap mereka ke pasaran seluruh Malaysia dan juga serantau Asia setelah perlancaran rasmi mereka ke atas produk SAHI baru-baru ini. Setakat ini SAHI sudahpun mempunyai lebih kurang 35 agent dan stokis di seluruh Malaysia dan bakal menambah lagi 100 agent dari dalam dan luar negara yang mana strategi jualan mereka adalah lebih tertumpu kepada jualan-jualan di kedai secara offline.

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 5 

Kalau dah bakal bertambah lagi 100 agent SAHI tu... dah sah-sah SAHI mendapat sambutan yang bom kebabom dan juga meletup-letup di pasaran kan? Betul tak?

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 6 

Apa istimewanya SAHI ni? SAHI adalah produk yang dihasilkan TANPA KOLAGEN sebabnya pengasas SAHI mengambil kira kesesuaian serta keserasian umum dengan kolagen. Hang pa ingat? Semua orang ke serasi bersama kolagen? No no no no no... tak semua orang sesuai digandingkan dengan kolagen ya? Haaa... yang tak pernah tau tu... Sila ambil tahu ya? Orang yang menghidapi penyakit cyst tak sesuai mengambil kolagen ya.

Itu satu! Yang keduanya, SAHI adalah produk yang mengandungi makanan sunnah seperti Buah Tin, Kismis, Madu dan Kurma yang sangat membantu dari segi MEMBERI TENAGA TAMBAHAN dari dalam terutamanya wanita. SAHI juga mengandungi Vitamin C (450mg sebotol), Aloevera, Rosehip, Sakura, Maqui Berry dan Rice Bran yang MAMPU MERANGSANG SEL DI DALAM PENGHASILAN SEMULA STRUKTUR SEL KULIT untuk menghasilkan KULIT LEBIH ANJAL, LEMBUT, LICIN dan HALUS.

Rangsangan kepada penghasilan kolagen secara semulajadi dari tubuh menjadikan SAHI sebagai supplement yang tidak memerlukan kolagen. Rice bran adalah pengganti kolagen yang menjadi pemangkin dalam penghasilan kolagen semulajadi yang mana ianya adalah 10 kali lebih baik daripada kolagen tambahan. SAHI juga, SANGAT-SANGAT MEMBANTU DI DALAM PROSES PENCERNAAN dan SISTEM IMUNISASI BADAN.

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 7 

Senang cerita... khasiat SAHI apabila anda konsisten dan teratur mengamalkan pengambilan SAHI adalah seperti yang tertera di bawah berikut:

1. Mengatasi masalah kulit muka seperti jerawat batu, kulit kusam dan tidak bermaya.

2. Mengatasi masalah warna kulit yang tidak sekata.

3. Mengatasi masalah gatal-gatal akibat resdung.

4. Mencerah dan menghaluskan kulit wajah.

5. Memberi tenaga tambahan terutama kepada ibu mengandung (4 bulan ke atas), pelajar dan ibu-ibu yang bekerja.

6. Melancarkan sistem haid yang tidak teratur dan juga senggugut.

7. Membantu masalah pencernaan.

8. Membantu memulihkan rekahan di tapak kaki.

9. Dapat menghilangkan ruam-ruam di badan.

Banyak kan? SAHI sesuai diambil oleh lelaki dan wanita yang berumur 13 tahun ke atas.

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 8

Sebab tu Elfira Loy turut menyokong SAHI. Sebab 1001 khasiat yang dibawa oleh SAHI. Tengok pengasas pun macam wowww uolsss! Tentu-tentu hasil daripada amalan pengambilan SAHI secara teratur dan konsisten kan?

SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici 9 

Dah ada anak pun masih cun melecun bom kebabom kan? Siapa tak nak jadi seperti ini! Haruslah nak kan? Nak cuba ke? Ekekeke... Jangan risau harga SAHI taklah mahal mana walaupun ianya mengandungi sarang burung. Mampu milik ok?

Jika anda benar-benar berminat nak mencuba SAHI, ini ada satu berita baik untuk pelanggan dan bakal pelanggan SAHI. Untuk tempoh waktu dari 6 sehingga 12 Februari 2017 - bersempena dengan pelancaran SAHI SARANG BURUNG... ADA TAWARAN ISTIMEWA!


Bagi Agent:
RM 35.00 sebotol untuk pembelian minimum 10 botol.

Bagi Stokis:
RM 25.00 sebotol untuk pembelian minimum 150 botol.

Bagi Pengguna SAHI:

2 set hanya RM 100 (SM) dan RM 115 (SS)
3 set hanya RM 140 (SM) dan RM 160 (SS)


Untuk makluman anda, sebelum anda tanya baik Farah beritahu kan? Sebotol SAHI mengandungi 30 biji tablet kunyahan.

Cara pengambilan pula bergantung kepada MASALAH KULIT SESEORANG INDIVIDU. Pengguna disarankan supaya mengambil 2 biji tablet kunyahan SAHI dalam sehari iaitu 1 TABLET SEBELUM SARAPAN PAGI dan 1 TABLET SEBELUM TIDUR. Apabila masalah kulit sudah hilang, pengguna disarankan untuk mengambil 1 TABLET SAHAJA untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan wajah.

Untuk pengambilan yang lebih berkesan, pengguna disarankan untuk mengurangkan atau berhenti seketika (tergantung masalah) pengambilan kafein, banyakkan minum air masak sekurang- kurangnya 2 liter sehari dan kurangkan makanan berminyak. Produk ini boleh diambil dengan supplement lain tapi harus jarakkan pengambilan selama 1 jam. SAHI sangat selamat untuk diamalkan tanpa kesan sampingan.

Untuk maklumat lanjut mengenai SAHI SARANG BURUNG sila layari:

Laman Instagram

Laman Facebook :

E-Mel:

Hotline :
+6011 3173 8548 / +6017 708 9376

Testimoni Pengguna

Boleh didapati di #sahitestimoni atau #sahifeedback.

SAHI SARANG BURUNG diklasifikasikan sebagai produk makanan
KKM: 200416/04/009 (Makanan)

Dapatkan Artikel terbaru dari Situs ini melalui e-mail Anda.

Author : Farah Waheda Wahid Terimakasih telah berkunjung

Artikel SAHI Tablet Kunyahan SARANG BURUNG Dan ALOEVERA Berperisa Laici, diterbitkan oleh Farah Waheda Wahid pada hari Thursday, February 9, 2017.Enjoy Reading this!.About me: Farah Waheda Wahid Working Mommy Blogger of 1 (a boy). I blog about everything that moms love...mommyhood, beauty, fashion, health, food, tech and travel. Being a mom of 1 young kids, I like to find a balance between blogging about family related topics and things that are just for mom :) My blogs primary objective is to share my experiences with my readers, so it might help them with anything similar they may be experiencing, or to introduce them to new ideas. I blog from Selangor, Malaysia and have a preschooler toddler.

2 comments:

  1. Assalamualaikum..lama tak singgah sini..mesti sedap dan berkhasiat ni kan...

    ReplyDelete
  2. Pika suka la Sahi Bird's Nest ni. sedap macam makan gula2. Dah la warna pink. Hehehee..

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Shoplinks Asia

iWON.MY