PSSSTTT! Jerawat? Parut? Wajah Kusam? La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask Adalah Untuk Anda!

Farah Waheda Wahid
1
LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK

Psssttt! Awak… Ya awaklah! Farah panggil ni… Farah nak tolong selesaikan masalah kulit wajah awak yang berjerawat, berparut dan kusam tak berseri tu. Nak kongsi satu rahsia yang bakal membantu awak selesaikan masalah kulit wajah awak. Apa? Surprised smile Dah ratusan dan ribuan Ringgit Malaysia yang awak dah laburkan tapi satu pun tak membantu? Hurmmm… kali ni, In Shaa Allah…masalah kulit wajah awak tu dapat diselesaikan sebabnya sememangnya solusi yang Farah nak kongsikan ini adalah 99.9% BERKESAN ya… Kalau tak berkesan atau serasi dengan anda WANG ANDA AKAN DIPULANGKAN! Jadi… tak rugi apa-apa kan? Winking smile

Ikhtiarlah, cubalah… Mana tahu kalau-kalau kali ini sememangnya mujarab? Takkan nak biarkan kulit wajah tu hilang seri akibat jerawat yang semakin hari semakin teruk memenuhi segenap ruang wajah? Kemudiannya dari jerawat timbul pula parut-parut bekas jerawat. Dahlah penuh jerawat dan parut, selepas tu kusam ajer nampaknya. Kesannya nanti, awak akan rasa malu dan rasa down sebab mungkin ada mulut-mulut yang tak berapa reti nak jaga mulut bila mengeluarkan kata-kata menyindir awak. Sakitnya nanti awak. Masih belum terlambat lagi untuk memperbaiki segalanya. Masih belum terlambat lagi awak nak selesaikan masalah kulit wajah awak tu. Apa kata kali ni awak tekad dan nekad untuk memulakan langkah pertama dengan menggunakan La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask?

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 2

Pernah dengar tak tentang produk ni? Atau pernah terlihat di timeline laman media sosial tak? Apa yang boleh Farah katakan adalah… La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask adalah produk untuk wajah yang didatangkan khas dari Korea ke pasaran Malaysia bagi membantu sesiapa sahaja yang mempunyai masalah kulit wajah seperti jerawat, parut dan kusam yang mana produk ini adalah merupakan sebuah produk 100% semulajadi dan diluluskan oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Jadi tak perlu wujud sebarang keraguan ke atas keselamatan produk ini dan juga kesan sampingan yang buruk.


LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 3

Tak susah mana punnn…apa yang perlu awak lakukan cuma gunakan setiap malam sebelum tidur untuk keberkesanan yang sepenuhnya.

Apakah Sebenarnya Fungsi La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask?


LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 4
Fungsi utama La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask adalah seperti yang tertera di bawah berikut:

Memutihkan, Mengurangkan Bintik Hitam

  • Vitamin B3 yang terkandung di dalam La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask membantu untuk memutihkan kulit serta efektif di dalam mencegah pembentukan melanin dari berlaku

  • Minyak Pati Lavender pula membantu untuk mengurangkan bintik hitam dan parut pada kulit.

Melembabkan

  • Asid Hialuronik membekalkan, mengekalkan dan menguncikan kelembapan pada kulit serta meningkatkan kelembapan kulit secara menyeluruh.

Mengurangkan Pembentukan Garis Halus

  • Beta Glucan dapat memperbaiki kulit yang rosak, membekalkan nutrien dan kelembapan yang mencukupi yang diperlukan oleh kulit dan di dalam masa yang sama mengurangkan pembentukan kedut.

Mengkhasiatkan

  • Asid Amino dapat mengkhasiatkan dan menghaluskan kulit serta meningkatkan kelembapan kulit secara menyeluruh.

Cara Penggunaan La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask

1. Cuci muka seperti biasa. Guna pencuci muka anda yang biasa anda gunakan atau La' Soul Skin Secret Hydralift O2 Cleansing Foam untuk membuang minyak dan membuka pori-pori agar La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask mudah menyerap.

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 5

2. Keringkan wajah.

3. Sapukan La’ Sould Diamond White Hydration Sleeping Mask ke seluruh wajah sehingga rata ke leher. TIDAK termask kelopak mata dan kening.

4. Tidur dan bangun. Cuci wajah seperti biasa.

5. Boleh dipakai setiap malam atau selang 2-3 hari.

Kesan Semasa Ketika Menggunakan La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask

Apa yang akan didapati setelah menggunakan La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask ni? Mestilah awak nak tau ya tak? Takkan awak nak ambil keputusan mencuba tanpa mengetahui apakah kesannya setelah menggunakan produk ini. Ini Farah nak beritahu ni:

  • Kesan pertama pemakaian La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dapat awak rasakan pada saat awak bangun pagi di mana kemudiannya awak dapat lihat yang kulit muka atau wajah awak menjadi lebih lembab, cerah, putih dan bersinar bagaikan berlian.
  • La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask menjadi sangat terkenal dan banyak dicari kerana masker ini diperbuat dari bahan semulajadi dan selamat di gunakan oleh semua golongan umur, La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask juga mampu mempercepatkan proses pemulihan kesihatan kulit wajah, memperbaiki kerosakan sel kulit sekaligus meningkatkan kelembaban kulit wajah pada saat awak tidur dengan kandungan nutrisi yang terkandung di dalamnya.

Reaksi Awal Pemakaian La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask

  • Kawasan wajah terasa gatal.
  • Keluar jerawat setelah menggunakan La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask.
  • Pigmen kulit wajah akan semakin kelihatan.
  • Wajah menjadi gelap setelah menggunakan La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask.
  • Bintik hitam keluar.
  • Muka jadi berminyak.

Pointing up Tapi awak tak perlu risau sangat ya? Reaksi awal pemakaian ini hanya muncul sewaktu pertama kali menggunakan La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dan selepas tu akan beransur-ansur hilang dengan sendiri. Sekejap jer… Kesan dan reaksi yang Farah kongsikan di atas sebenarnya muncul disebabkan oleh penggunaan produk-produk kecantikan yang pernah awak pakai sebelum pada ini yang sebenarnya mengandungi bahan kimia yang tinggi atau tahap kesihatan awak sebenarnya kurang baik sehinggakan terjadi proses detoksifikasi (pengeluaran toksin, racun) dari tubuh melalui kulit.

Farah sarankan, awak TERUSKAN penggunaan La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dan banyak-banyaklah minum air suam sewaktu menggunakan produk ini.  La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask terbuat dari bahan semulajadi boleh digunakan oleh segala (semua) umur baik remaja, dewasa mahupun orang tua sekalipun, lelaki pun boleh guna. Bahkan La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dapat digunakan untuk mengatasi masalah ruam pada bayi atau kulit yang sangat sensitif sekalipun.

Soalan & Jawapan Lazim Tentang La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask

Q : Adakah La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask sesuai untuk semua jenis kulit?
A : Betul La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask amat sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya kulit jenis kering, tua, berpigmen dan sensitif.

Q : Berapa lamakah baru kesan dapat dilihat?
A : Kesannya jelas kelihatan selepas digunakan pertama kali. Terutamanya keesokan hari selepas bangun dari tidur. Awak boleh lihat betapa lembab dan cerah berseri muka awak, ibarat sebiji berlian yang mempersonakan. Oleh itu ia juga dikenali sebagai masker lembab berlian. Penggunaan yang berterusan menjaminkan kulit cerah berseri.

Q : Saya memiliki masker yang berbagai-bagai, perlukan saya guna La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask lagi? Kenapa?
A : Walaupun anda sudah memiliki pelbagai jenis masker. Namun, jenis masker itu perlu dibersihkan selepas 15-20 minit. Apabila anda menggunakan La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask, ia boleh memelihara kulit ketika anda sedang rehat. Malah, ia dapat memberikan pemeliharaan yang paling efektif kepada kulit. La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask juga mampu menjadikan kulit lebih cerah, lembab, tegang, mengurangkankan parut (memudarkan parut) dan meningkatkan keanjalan kulit. Penggunaan masker bersama produk penjagaan kulit SNE menjamin kesan yang lebih efektif.

Q : Bagaimanakah cara penggunaan La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask?A : Ia ditentukan oleh keperluan kulit anda. Warga muda berusia 18-25 tahun patut menggunakan masker ini 2-3 kali seminggu. Jika kulit awak mempunyai masalah seperti pigmentasi, kering, kulit kusam dan berparut, maka anda boleh gunakan masker La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask setiap malam.


Q : Kenapa Diamond White Hydration Sleeping Mask begitu terkenal?
A : La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask begitu terkenal kerana ia mampu mempercepatkan fungsi pembaharuan kulit dengan membekalkan nutrien dan kelembapan pada masa awak tidur iaitu pukul 10 malam sehingga 2 pagi.

Tips : Untuk awak-awak yang kerap berada di luar rumah, produk ini sesuai digunakan pada waktu malam. Ini kerana La' Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask dapat mengurangkan tekanan pada kulit yang letih dengan melembapkan kulit.

Testimoni Pengguna La' Soul Sleeping Mask

Kalau cerita tentang testimoni dari Farah sahaja secara peribadi pasti ada yang tidak percaya kan? Hurmmm…Nak menyokong perkongsian Farah silalah lihat sendiri testimoni-testimoni para pengguna yang sempat Farah kumpulkan untuk tatapan serta makluman anda.


LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 13

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 7

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 8

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 9

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 12

LA' SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK 10

Ramai yang dah mencuba dan ramai yang dah berpuas hati dengan hasil yang diberikan oleh La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask. Jadi, kalau awak ada masalah kulit wajah kenapa tak ambil langkah yang sepatutnya dengan memulakan langkah anda untuk kembalikan keserian serta kecantikan asal diri awak tu kan? Masalah boleh selesai, tinggal antara awak nak dengan tak nak jer. Cuba Google sendiri dan tengok beribu riban testimoni lain dengan kata kunci “testimoni la soul sleeping mask”.

Harga Produk La’ Soul Sleeping Mask adalah:

RM 166.00 + KEAHLIAN PERCUMA + YURAN POS PERCUMA + PULANGAN 100% WANG AWAK KALAU TIDAK ADA APA-APA PERUBAHAN SELEPAS PENGGUNAAN 1 BOTOL.


1 botol produk La’ Soul Diamond White Hydration Sleeping Mask tahan untuk 2 sehingga 3 bulan penggunaan. Memang terbukti berkesan dan jimat ok? Cubalah… Nanti dah cantik, halus, mulus, gebu gebas jangan lupa kongsi dengan Farah tau? Farah nak tumpang gembira untuk awak juga… Heee.. Smile. Suka tengok kawan-kawan cantik!

Untuk Maklumat Lanjut:

LAMAN FACEBOOK LA SOUL MALAYSIA


What’s App:

+60199687711 ( Amy )

Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !