#bersatuTENAGA | Terima Kasih MALAYSIA Kerana TERANGI HIDUPKU

Farah Waheda Wahid
0

SELAMAT HARI MALAYSIA! Masih ingat pada entri #bersatuTENAGA | Tak Lengkap Lagu Ni Tanpa Kita #bersatuTENAGA...Jom??, di mana di dalam entri tersebut Farah ada mengwar-warkan yang Faizal Tahir sedang di dalam proses untuk menyiapkan sebuah lagu yang hanya mempunyai bait-bait lirik korus sahaja. Faizal Tahir telah mengajak seluruh Malaysia untuk bersama-sama berganding bahu bersama beliau untuk #bersatuTENAGA bagi menyiapkan lagu yang tidak lengkap itu. 

TERIMA KASIH MALAYSIA! Kerana anda telah bersama-sama berusaha menjayakan kempen #bersatuTENAGA yang dianjurkan oleh pihak Tenaga Nasional Berhad (TNB). TERIMA KASIH MALAYSIA! kerana TERANGI HIDUPKU... Kini... bersempena dengan sambutan Hari Malaysia... Wohooo...Sukalah kiranya Farah ingin maklumkan kepada anda bahawasanya... Lagu yang berkenaan kita telahpun lengkap dan sempurna dengan cantiknya! Nak dengar tak? Nak tahu bagaimana bunyinya lagu tersebut? Sila tonton dan dengar kepada paparan video di bawah:


Lagu Terangi Hidupku  - #bersatuTENAGA telahpun lengkap! Faizal Tahir, Elizabeth Tan dan Jaclyn Victor telah bersatu tenaga dengan rakyat Malaysia di dalam misi melengkapkan sebuah lagu! Without any doubt and mistakes Faizal Tahir telahpun menghasilkan satu karya muzik yang mantap serta catchy lagi hebat dengan bantuan Elizabeth Tan, Jaclyn Victor dan juga kita semua rakyat Malaysia!

Betul kan? Bila kita #bersatuTENAGA banyak perkara hebat yang boleh berlaku? Contohnya seperti terhasilnya lagu Terangi Hidupku - #bersatuTENAGA ini. Lagu yang membuatkan majoriti yang mendengar terus jatuh cinta kepadanya! Farah sendiri rasa bertambah syok pula berulang-ulang menyanyikan lagu Terangi Hidupku - #bersatuTENAGA versi lengkap ini. Ngeee... 

*Jatuh cinta dengan lagu ini... Nak go and check it out whether dah available di aplikasi SMULE atau tidak...Ekekekeke...Nak OC (ini istilah kaki SMULE)... Nak OC lagu ini lah kalau ada! Selamat bercuti dan SELAMAT HARI MALAYSIA! 

Post a Comment

0Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !