Tech Review: Malaysia Leading One Stop Store - Atoz Computer Media

Farah Waheda Wahid
1
Tugas seorang Personal Assistant ni, sebenarnya bukanlah mudah seperti yang disangkakan... Nampak jer macam senang... Nampak jer macam mudah... Orang sangkakan begitu, akan tetapi hakikatnya, Personal Assistant pada zaman sekarang ni bukannya seperti Personal Assistant atau Secretary zaman dulu-dulu yang selalu dipaparkan di dalam drama-drama dan juga filem-filem yang sering kita tonton. Perkara ini pernah Farah kongsikan dulu di dalam dua buah entri di Bubblynotes.Com yang bertajuk YangBerminat Nak Jadi Personal Assistant DanSetiausaha ... Meh Baca Sini Dulu & Bahagian2 | Yang Berminat Nak Jadi PersonalAssistant Dan Setiausaha ... Meh Baca Sini Dulu

Hakikatnya apa jua bidang kerja yang kita ceburi dan sedang kita ada di dalamnya adalah sangat kompetitif pada zaman sekarang ni. Working environment kebanyakannya mementingkan ketangkasan, efficiency dan juga penjimatan kos secara berhemah. Zaman sekarang lebih kepada era smart. Smart technology, smart working system, smart learning dan sebagainya...Salah satu bidang tugasan yang termasuk di dalam tugasan Farah sebagai seorang Personal Assistant termasuklah mengambil tahu dan mengambil kisah tentang keperluan alat tulis, ink & toner, office machine & equipment, alatan membersih  dan juga supply barangan di pantri untuk boss dan juga diri Farah sendiri. Kalau nak dikira-kira dan diimbang-imbang dengan masa yang ada selama 8 jam sehari di pejabat dan juga waktu kerja lebih masa, memang sangat terhad masa Farah ni attend semua benda. Kalau nak lakukan secara manual memang sempat tapi terkejar-kejar, kalau nak pergi sendiri membeli dari satu kedai ke satu kedai memang takkan ada masa...Sebab banyak lagi tugasan yang lebih penting yang perlu Farah selesaikan oiiii.... 

Memandangkan zaman ni adalah zaman serba atas talian, zaman di hujung jari... bagi memudahkan kerja-kerja hakiki Farah di pejabat...Ini Farah nak kongsikan kepada anda semua, para pembaca di Bubblynotes.Com tentang satu laman web jualan atas talian iaitu Malaysia Leading One Stop Store - Atoz Computer Media. 


Haaa...Inilah laman web atas talian yang macam-macam ada yang Farah suka sangattt cuci mata rujuk jika memerlukan apa-apa barangan keperluan seperti printer, labeller, ink & toner, paper, technology, office machine & equipment, stationery, cleaning items and pantry supplies. Memang sangat mudah, sebab sememangnya Atoz Computer Media ada segala-gala yang diperlukan oleh Farah ni. Tak kiralah sama ada untuk kegunaan pejabat mahupun di rumah. Nak tengok apa yang ada? Farah kongsikan sedikit apa yang menarik di Atoz Computer Media. 












Yang lebih menarik adalah, pihak Atoz Computer Media bukannya seperti pembekal yang lain yang hanya melakukan penghantaran mengikut waktu pejabat. Walaupun selepas daripada waktu pejabat pihak Atoz Computer Media boleh menghantar pesanan betul-betul di hadapan pintu anda. Bagus kannn??? Katalah kalau betul-betul mustahak? atau penting... Cepat jerrr, kita boleh dapat barangan yang kita nak gunakan tu. Mudahhh...memang mudahhh.... Telefon sahaja talian bebas tol mereka pada bila-bila masa yang anda inginkan dan apa yang boleh Farah katakan, wakil khidmat pelanggan Atoz Computer Media memang mesra pelanggan dan sangat-sangat terbuka untuk menjawab sebarang soalan ataupun memberikan sebarang bentuk bantuan yang berkenaan yang diperlukan oleh pelanggan Atoz Computer Media. 

Sedikit informasi tambahan mengenai Atoz Computer Media untuk pengetahuan anda bersama:

MANAGE
Atoz Computer Media help you to manage your printer consumable needs such as ink and toner with our efficient stock system handled by their experienced personnel.

SPACE
Atoz Computer Media help you to gain increased productivity for your business or household when you achieve optimum space management and guaranteed cost savings with their stock-control system. 

TIME
When Atoz Computer Media help you to manage your needs and space, you are able to save time and spend every free minute of it with your loved ones.

Harga yang ditawarkan oleh pihak Atoz Computer Media sememangnya berbaloi dan pilihan yang ada sememangnya extensive. Jadi sebagai pelanggan kita tidak akan terasa yang pilihan yang ada sangat terhad dan lebih memudahkan kita membuat pilihan. Pelbagai jenama dan pelbagai jenis yang menarik yang ada. 

Mengenai polisi penghantaran, adalah dimaklumkan bahawa pihak Atoz Computer Media menyediakan perkhidmatan penghantaran ke seluruh Malaysia. Sedikit maklumat mengenai polisi penghantaran Atoz Computer Media:


Untuk Maklumat Dan Info Lanjut:






Post a Comment

1Comments

DISCLAIMER: All content provided on this "Bubblynotes.Com - Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of Bubblynotes.Com -Malaysia Parenting & Lifestyle Blogger will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Bubblynotes.Com uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !